Reklama

Miliardář Passer si na projekty půjčí v eurech. Investoři se jen hrnou

Radim Passer, šéf Passerinvest Group
ČTK
 ČTK

Stavební a investiční společnost Passerinvest vydala dluhopisy v celkové hodnotě 25 milionů eur (zhruba 608 milionů korun). Jsou splatné v roce 2029 a nesou variabilní výnos s marží 4,5 procenta. Od roku 2014 je to třetí veřejná emise dluhopisů Passerinvestu.

Reklama

Výtěžek z prodeje dluhopisů chce společnost použít na nové projekty, refinancování jejího zadlužení a vnitropodnikovému financování celého koncernu Passerinvest. „Navzdory stupňující se nejistotě a vysoké volatilitě nejen na kapitálových trzích spojené s rostoucí mírou inflace a růstem rizikových přirážek jsme potěšeni zájmem ze strany investorů,” uvedl finanční ředitel skupiny Ondřej Plocek.

Informace pro potenciální investory zveřejnila firma na svém webu. „Doporučujeme, aby si potenciální investoři přečetli prospekt a další relevantní dostupné informace, nežli učiní investiční rozhodnutí, aby tak plně pochopili potenciální rizika a výnosy spojené s rozhodnutím investovat do cenných papírů,” upozornila společnost. Zároveň doporučuje, aby zájemci svou investici konzultovali se svými finančními či daňovými poradci.

Passerinvest Group je česká stavební a investiční firma. V roce 1991 ji založil podnikatel Radim Passer. Mezi nejvýznamnější projekty společnosti patří BB Centrum na pražské Brumlovce nebo dále připravovaný projekt Nové Roztyly, který v areálu bývalých jatek Interlov v budoucnu počítá s vybudováním bytových a administrativních prostor. Společnost loni dosáhla zisku 26 milionů korun.

ŘSD, sídlo

Miliardář Passer koupil sídlo ŘSD na pražském Kačerově

Společnost Passerinvest Group miliardáře Radima Passera oznámila, že koupila od podnikatelky Simony Otavové sídlo generálního ředitelství Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) na pražském Kačerově. Cena obchodu zůstala tajná.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry. 

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Asijská výroba už tolik netáhne, firmy se stěhují zpět ke svým zákazníkům

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme