Vyberte si z našich newsletterů

Přihlásit odběr

Jak ušetřit na letenkách? Nejlevnější jsou v úterý a ve středu, říká šéf nové cestovky

Stanislav Bartoška
Užito se svolením
Petra Nehasilová

Flexibilita místo katalogů a předem nakoupených kapacit – to je model, na kterém staví Flexi Tours. Díky vlastnímu datovému systému dokáže klientům ušetřit tisíce korun, především na letenkách, a nabídnout aktuální ceny v reálném čase. „ Z našich dat víme, že nejlepší ceny letenek jsou s odletem v úterý nebo ve středu, takže i tohle se promítne do našich cen,“ říká Stanislav Bartoška, zakladatel a šéf cestovní kanceláře Flexi Tours.

Stavíte na flexibilitě. Co konkrétně to znamená a jak se vaše služby liší od těch, které nabízí konkurence? 

Flexibilní balíček znamená, že si zákazník může na našem webu vybrat termíny a lety z různých letišť, a to včetně dalších preferencí, jako je typ pokoje nebo transfer z letiště. Vše je na jednom místě, pod záštitou cestovní kanceláře, s asistencí profesionálního týmu. Naším cílem je ušetřit klientovi čas tím, aby nemusel hledat letenky a ubytování zvlášť. Snažíme se přizpůsobit klientovi, nechceme, aby se on přizpůsobil nám. U nás se vám nikdy nestane, že vám budeme nabízet nejméně kvalitní pokoje z hotelu. Protože nenakupujeme kapacity dopředu a nejsme je pak nuceni vyprodávat. Oproti klasickým kancelářím zároveň neprovozujeme žádné pobočky a ani nemáme žádné katalogy, protože i to se nakonec promítá do provize, kterou musí zaplatit koncový zákazník.

Co když nastane problém během cesty?

V některých destinacích zajistíme delegáta fyzicky, vždy ale máme asistenci na telefonu 24/7. Náš zákazník tak vždy dostane podporu, když ji potřebuje, a zároveň neplatí za služby, které nepotřebuje. 

Jak přesně váš systém funguje?

Na každý let máme linkové lety, ne chartery, což je právě ta velká flexibilita a naše výhoda. Vybíráme tři nejlevnější možnosti a případně jeden let s přestupem. Zákazník vidí jediný termín, který může okamžitě rezervovat. Vše je přehledné a soustředěné na jednom místě.

Dokážeme klientům ušetřit i tisíce korun

Jak zvládáte aktualizovat ceny, aby byly stále aktuální?

Náš systém je datově robustní. Každou minutu kontrolujeme tisíce dostupných termínů a denně provádíme kolem půl miliardy dotazů. Naším cílem je mít až sto milionů aktivních termínů, takže nabídka je každý den aktuální. Chceme, aby klient, když otevře naši stránku nebo web provizního prodejce, viděl skutečnou cenu. Data exportujeme několikrát denně a neustále ověřujeme dostupnost. Před potvrzením rezervace systém vše provolá, zafixuje dostupnost a drží místa po dobu 30 minut. Zákazník má jistotu, že to, co si vybral, opravdu může využít – bez nepříjemných překvapení. Jako může být třeba změna ceny. To se stává u konkurence, která nemá čerstvá data. My jsme opravdu digitální cestovní kancelář a všechno řešíme po technologické stránce.

Invia nabízí nákup zájezdů na třetiny. Ekonomové před tím varují

Revoluce v zájezdech. Lidem bude stačit na dovolenou v cizině tisícovka, nabízí největší prodejce zájezdů u nás. Zbytek doplatí později

Cestovní agentura Invia se dohodla s fintechovou společností Skip Pay patřící do skupiny ČSOB a bude nabízet možnost koupit si zájezd za třetinu. Zbytek pak zákazník doplatí později. Do prodeje zájezdů tak dorazily odložené platby známé třeba z e-shopů. Lidé si tak budou moci „půjčit“ za dovolenou, což však podle ekonomů není správné chování.

Přečíst článek

Kolik může zákazník ušetřit díky vašemu systému? 

Úspory jsou v jednotkách tisíc korun, největší úspora je na letenkách díky napojení na různé dopravce a flexibilnímu výběru termínů. 

Do jakých destinací zatím svoje klienty posíláte?

Nastartovali jsme s těmi nejatraktivnějšími. Tedy Albánie, Itálie, Chorvatsko nebo Rakousko. Právě se fokusujeme na Španělsko, na Itálii, kde jsme navázali spolupráci se se skvělými dodavateli. Připravujeme exotiku. Chceme přidat Maledivy, Srí Lanku, Seychely, Omán. A samozřejmě máme v plánu i lyže v Rakousku a Itálii. Velký potenciál vidíme v Egyptě, do Marsa Alam ale žádná linka přímo z Prahy nelétá. Bude-li ale klient flexibilní, tak s námi může letět z Vídně nebo Katovic a dosáhnout úspory až tři tisíce na hlavu. Což pro rodinu se dvěma dětmi, je nezanedbatelná částka. Naší vizí je i to, že do budoucna takovému klientovi náš systém dokáže nabídnout i vlak do Vídně.

Jak se rozroste váš tým?     

Dáváme více peněz do vývoje a digitalizace než do navyšování počtu zaměstnanců. Naši kolegové s letitou praxí asistují nonstop na telefonu, kontrolují data a rezervace, ale většina procesů je automatizovaná. Cílem je lidem ulehčit práci a rutinu, kterou může dělat technologie, ale vždy bude na telefonu člověk, který poradí s destinací nebo dotazem a vždy o výběru produktu bude rozhodovat zase seniorní kolega. Nemáme v plánu zaměstnávat desítky lidí na kontrolu konkurence.

Dubrovník

Pokuty za plavky i dlouhé focení. Kde si dát pozor?

Chůze v plavkách vás může stát stovky eur, stejně jako focení selfie v Portofinu, pití alkoholu na ulici v Barceloně nebo sbírání kamínků na Santorini. Za, co si turista připlatí a čemu by se měl vyvarovat?

Přečíst článek

Do pěti let už nebudou žádné last minute dovolené

Na kolik prodaných zájezdů v příští roce cílíte?

Cílem je dosáhnout 200 až 300 milionů tržeb v příštím roce. Dosud jsme obsloužili tisíce klientů, začali jsme před hlavní sezónou s omezenými kapacitami, kdy naše konkurence měla již vyprodané zájezdy first minute. Pro dosažení vyšších čísel je potřeba velké portfolio hotelů a destinací.

Na koho cílíte?

Na rodiny s dětmi, časově vytížené klienty, kteří hledají spolehlivost a úsporu času. Osmdesát procent naší nabídky zatím tvoří hotely čtyřhvězdičkové a pětihvězdičkové s all inklusive, ale nabídka se bude rozšiřovat.

Nastává doba last minute zájezdů. Jak moc lze ušetřit při plánovaní dovolené na poslední chvíli?

U leteckých společností fungují algoritmy, které neumožňují výrazné slevy na poslední chvíli. Cestovní kanceláře mohou zlevnit, pokud mají předem koupené kapacity, ale většinou už tři týdny dopředu vědí, že místa nenaplní. Pak zlevňují. Například u nás se nevyplatí kupovat dovolenou těsně před odletem, protože cena závisí na letenkách a dostupnosti. Já věřím, že do pěti let bude téma last minute zájezdů tabu, bude normální, že si lidi budu plánovat dovolenu včas a budou si mít z čeho vybírat a netratit na kvalitě.

Dovolená v Egyptě

Flexi Tours nabízí nový přístup k cestování

Na trhu cestovních služeb se objevila značka, která mění zažité způsoby plánování dovolené. Flexi Tours přináší chytré a přehledné řešení pro každého, kdo si chce sestavit zájezd přesně podle svých potřeb.

Přečíst článek

Kdy tedy doporučujete plánovat cestu, aby byla co nejvýhodnější?

Pro úsporu doporučujeme rezervaci dva až tři měsíce dopředu. Pokud tam jsou nějaké státní svátky, tak klidně i čtyři měsíce předem. Při státních nebo mezinárodních svátcích, jako jsou například Velikonoce, Vánoce nebo Silvestr, radím nakupovat až půl roku dopředu. Z našich dat víme, že nejlepší ceny letenek jsou s odletem v úterý nebo ve středu, takže i tohle se promítne do našich cen.

Nejnáročnější klienti jsou ze Slovenska

Jak se mění preference vašich klientů dle národnosti?

Vnímáme jasné rozdíly v očekávání a preferencích jednotlivých národností. Polští klienti jsou velmi nároční – jsou zvyklí na moderní infrastrukturu, což dokazuje i jejich vlastní část Krkonoš, která se kvalitou služeb a resortů vyrovná rakouským Alpám, často za nižší ceny než na české straně. Poláci proto i v zahraničí hledají vysoký standard, kvalitní vybavení a hotelové služby, jako je například plnohodnotný bazén, a jsou ochotni si za ně připlatit. Češi naopak kladou důraz především na lokalitu a blízkost k moři – často je pro ně rozhodující, aby hotel nabízel snadný přístup na pláž. Za nejvíce náročné však považujeme slovenské klienty, kteří obvykle preferují pětihvězdičkové hotely, deluxe pokoje a výhled přímo na moře.

Jak vybíráte hotely do nabídky a jak reagujete na trendy?

Pro každou destinaci máme stanovený optimální počet hotelů, který průběžně rozšiřujeme podle poptávky. Například v Chorvatsku v oblasti Plava Laguna, která je dlouhodobě oblíbená u českých cestovatelů, nabízíme nejen dva, ale hned deset hotelů, aby si každý mohl vybrat variantu podle svých představ. Naši zákazníci stále častěji hledají více komfortu a menší anonymitu – nechtějí sdílet snídani s dvěma stovkami krajanů, ale raději volí osobnější a kvalitnější zážitky. Proto kombinujeme nejprodávanější a ověřené hotely, které zajišťují prodejní úspěch, s méně tradičními variantami, jež u konkurence často vůbec nenajdete. Díky tomu nabízíme širší výběr a exkluzivní možnosti, které odpovídají aktuálním trendům i individuálním preferencím našich klientů.

Jaká je vaše strategie do budoucna?

Každý měsíc rozšiřujeme nabídku o nové dodavatele, abychom zákazníkům přinesli ještě větší výběr – od exotických destinací, přes lyžování až po maximálně flexibilní balíčky. Klíčovou roli v našem rozvoji hraje individuální přístup a moderní digitální řešení. Naším cílem je, aby si každý zákazník mohl jednoduše a pohodlně sestavit kombinaci letenek, hotelů a služeb přesně podle svých potřeb a preferencí. 

Buckinghamský palác platí menší daň než řadovka v Blackpoolu

Buckinghamský palác platí menší daň než řadovka v chudé čtvrti. Krachující samosprávy volají po reformě

Města a obce v Anglii mají velký problém. Minulý rok se čtyři, včetně velkoměst, ocitly v insolvenci, v příštích měsících se k nim možná přidají desítky dalších. To už těžko lze svést na špatný management. Financování samospráv potřebuje důkladnou reformu.

Přečíst článek

Cestovní kancelář Invia

Vzniká evropský gigant. Poláci kupují za miliardy cestovní kancelář Invia

Polská společnost Wirtualna Polska Holding (WP Holding) kupuje za téměř 240 milionů eur (asi šest miliard Kč) Invia Group, která působí i v České republice. Obě firmy podepsaly rámcovou dohodu o koupi 100 procent akcií Invia Group, uvedla Invia. Vznikne tak jedna z největších cestovních kanceláří v Evropě. Díky fúzi budou firmy společně spravovat transakce za více než 2,5 miliardy eur.

Přečíst článek

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Cestovní kancelář Čedok loni meziročně více než zdvojnásobila tržby na přibližně pět miliard korun.

Čedok hlásí nejúspěšnější rok své existence. S pěti miliardami tržeb za 2022 má našlápnuto na ještě více

Přečíst článek
Na dotek ráje - Nosy Iranja, Madagaskar

Reportáž z ráje. Madagaskar je uhrančivý ostrov plný přírodních krás a kontrastů

Přečíst článek

Revolut je hodnotnější než většina evropských bank

Revolut, ilustrační foto
iStock
Stanislav Šulc

Původně fintechový projekt Revolut se za posledních několik let vyšvihl mezi největší finanční startupy světa. Nyní pro zaměstnance chystá možnost prodeje jejich interních akcií s cenovkou 1381 dolarů. Celou banku to přitom naceňuje na 75 miliard dolarů. Tím by se Revolut stal 41. nejhodnotnější bankou světa.

Sázka na moderní přístup k zákazníkům, plně digitální služby a kombinaci nejrůznějších finančních služeb se může vyplácet. Alespoň to ukazuje příběh Revolutu, původně finančního startupu nabízejícího výhodné konverze měn, který se během deseti let stal jednou z největších neobank světa.

Nyní podle informací agentury Bloomberg Revolut chystá pro své zaměstnance program zpětného výkupu interních akcií. Každá akcie by měla mít hodnotu 1381 dolarů a každý zaměstnanec, který je drží, bude mít podle Bloombergu právo prodat až 20 procent svého podílu.

„V rámci našeho závazku vůči zaměstnancům jim pravidelně poskytujeme příležitosti k získání likvidity,“ citoval Bloomberg mluvčího Revolutu. „V současné době probíhá sekundární prodej akcií zaměstnancům a do jeho dokončení se k této záležitosti nebudeme dále vyjadřovat.“

Netflix, aplikace na hubnutí i média. Správu předplatných budou muset banky vizualizovat v bankovnictví

Využíváte streamovací služby, jazykové kurzy v mobilní aplikaci nebo se pokoušíte s nějakou aplikací zhubnout a či s ní upravovat třeba interiéry nebo vlastní fotky? Pak si nejspíš k tomu platíte i pravidelné předplatné. Přehled, kde, co platíte vám zatím umí poskytnout jen tři banky v Česku, do roka to však budou muset umět všechny, uvedl v exkluzivním rozhovoru pro newstream.cz Country manažer Visa pro Českou republiku Petr Polák.

Přečíst článek

Větší než Barclays i Erste

Zajímavější je ale nacenění, kterého se tak bance dostalo. Bloomberg hodnotu odhaduje na 75 miliard dolarů, což by z Revolutu učinilo třetí nejhodnotnější fintechový startup světa hned za irsko-americkým Stripem a čínskou společností Ant Group. Přitom při posledním naceňování vloni měl Revolut hodnotu 45 miliard. Za rok tak neobanka narostla o 30 miliard dolarů.

A s takovouto tržní hodnotou se Revolut již může poměřovat i se standardními finančními domy. „Cena společnosti převyšuje tržní kapitalizaci Barclays, i když se jedná o soukromý prodej akcií, nikoli o prodej na veřejných trzích,“ uvedla Aisha S Gani z Bloombergu.

Při pohledu na globální žebříček bank podle tržní kapitalizace by se pak Revolut zařadil na 41. příčku. Za sebou by vedle Barclays nechal například Deutsche Bank, Crédit Agricole nebo Société Générale i Erste Group.

Revolut otevírá sídlo v Paříži

Revolut expanduje a chce 100 milionů klientů. Nové sídlo bude mít v Paříži

Populární bankovní platforma Revolut si chce z evropského trhu uloupnout ještě více zákazníků. Vedení firmy se proto rozhodlo vytvořit druhé sídlo v Paříži, odkud bude řídit operace na několika západoevropských trzích. Češi zatím budou nadále spadat pod Litvu.

Přečíst článek

Startupy, které nechtějí na burzu

Fintechy patří k nejúspěšnějším startupům první vlny těchto mladých firem stojících na rychlém růstu. Řada z nich vznikla mezi lety 2010 a 2015, přinesla mnoho inovací a často se staly součástí větších finančních skupin.

Některé ale zůstaly samostatné. Ant Group se například v roce 2020 pokoušel vstoupit na burzu a odhadovalo se, že by to čínský startup nacenilo na hodnotu 313 miliard dolarů. Kvůli sporům mezi zakladatelem Ant Group Jackem Ma (zakladatel Alibaby) s regulátory ale k IPO nakonec nedošlo a v roce 2023 byla firma naceněna na 79 miliard dolarů, což je zatím poslední oficiální údaj.

ilustrační foto

Ať se cestování neprodraží. Co si ohlídat u platební karty při cestě do zahraničí?

Otázka, zda platit na dovolené kartou nebo hotovostí, napadne před cestou snad každého. Jak si ale vybrat platební kartu, která vám přinese pro cestování více výhod a pomůže vám třeba snížit i nežádoucí poplatky? Přinášíme vám základní tipy, co si u karty na dovolenou ohlídat a na co si dát pozor, aby se vám cestování zbytečně neprodražilo.

Přečíst článek

Největším soukromým fintechem tak zůstává Stripe, který na počátku podpořili tech miliardáři jako Elon Musk, Peter Thiel či významné VC firmy Sequoia Capital a Andreessen Horowitz. Stripe také na burzu nespěchá a v únoru letošního roku došlo k dalšímu kolu financování, což firmu nacenilo na 91,5 miliard dolarů.

Jediný z velkých fintechových startupů, který by se mohl již brzy objevit na burze, tak je švédská Klarna. Podle listu Wall Street Journal by o pokračování příprav vstupu na burzu mohla Klarna informovat již dnes.

Schválení prodeje britské pošty Křetínskému vyvolalo kritiku

Křetínského Royal Mail je po třech letech v zisku

Po třech letech hlásí britská pošta Royal Mail, kterou vlastní miliardář Daniel Křetínský, návrat k zisku.

Přečíst článek

Glosa Dalibora Martínka: Masakr zvěře se daří. Za rok padlo rekordních 137 tisíc srn

Statistický úřad vydal výroční zprávu o činnosti myslivců. A sláva, rok byl rekordní. U srnčí zvěře nastalo zvýšení odstřelu o znatelných deset procent na 137 408 kusů, čímž byla překonána rekordní hodnota z roku 2009 (131 873 kusů). Dařilo se i u daňků, těch myslivci zmasakrovali o 10,8 procenta víc, celkem 50 tisíc kusů.

Přečíst článek

Související

Ani lunchmeat, ani vepřové ve vlastní šťávě. Jak chutná luxusní konzerva?

Hovězí vývar s knedlíčky jako vaří v Lokále.
Se svolením Ambiente
Petra Nehasilová

Lokál, Kuchyň, Pizza Nuova, Café Savoy, michelinská La Degustation a řada dalších – všechny tyto prestižní podniky spojuje jedna značka: Ambiente. A právě tato síť se nyní kromě vysoké gastronomie pouští i do retailu. Jejich recept? Přeměnit nejoblíbenější pokrmy na „konzervy“ dostupné pro každého.

Pro někoho je symbolem pokleslé gastronomie socialismu, konzerva je ale ve skutečnosti vynálezem mnohem starším. Už vojáci Napoleonovy armády jí využívali k zásobování na taženích, civilisté si ji mohli dovolit až v první polovině 20. století. Po roce 1948 se však zlevnila a stala se součástí každodenního života. Bez májky, vepřového ve vlastní šťávě nebo luncheon meatu si Češi chalupaření neuměli představit. Na rozdíl od Západu, kde je konzerva spíše nouzovkou, má v tuzemsku konzerva kulturní status.  

Konzervy a hotovky táhnou

Na tento trend sází i síť nejvyhlášenějších podniků -  Ambiente. Konzervovaná jídla vaří ve velkém v Jenči za Prahou. Stejně jako v dalších podnicích, i tady tým kuchařů používá suroviny od prověřených dodavatelů a maso z Amasa, které pochází výhradně z českých chovů. „Pokrmy zde od základu uvaříme, naplníme jimi sklenice a následně při více než 100 °C sterilujeme. To eliminuje případné nežádoucí mikroorganismy a zaručí delší trvanlivost. Každá sklenice obsahuje dvě až tři porce, přičemž některé koncentrované pokrmy je třeba doředit vodou. Pak už stačí jen ohřát, přidat přílohu a pustit se do jídla,“ vysvětluje Lukáš Dráb. Ten spolu se šéfkuchařem Alešem Karpíškem za výrobu jídel zodpovídá.

Maroš Jambor

Kvalita pražské gastronomie se hodně proměnila. Strávníci jsou náročnější, říká šéf vyhlášené Zlaté Prahy

Šťovík i chleba s máslem servírují v restauraci Zlatá Praha v zrekonstruovaném hotelu Fairmont (někdejší InterContinental). Kuchyni tam velí Maroš Jambor, který do Prahy přinesl zkušenosti z těch nejznámějších michelinských restauracích ve světě.

Přečíst článek

Aktuálně sortiment čítá více než 30 položek. Připravují například rajskou, dušené ledvinky nebo kuře na paprice z Lokálů, ragú bolognese z Pizza Nuova nebo trhané hovězí z Kantýny. Letošními novinkami jsou hovězí guláš a segedín z Lokálu, vývar s játrovými knedlíčky a smetanová omáčka s kuřecím masem na spaghetti podle receptury Pastacaffé. Další přibudou. „Cílem je rozšiřovat nabídku napříč kategoriemi – tedy hlavní jídla, polévky a omáčky – a nabídnout lidem větší výběr. Vycházíme přitom z oblíbených jídel, která hosté znají z našich restaurací,“ uzavírá Dráb. 

Růst zájmu o hotová jídla je v Česku velký, což potvrzují i data Rohliku.cz. Češi hledají pohodlí a rychlá řešení pro domácí stravování, aniž by museli slevit z kvality. A segment „hotovek“ se tak mění pod taktovkou známých šéfkuchařů i oblíbených restaurací. Jde o kvalitní pokrmy bez konzervantů a jiných aditiv. Uspokojí tak náročné strávníky.

Do segmentu hotovek se pustil i šéfkuchař Filip Sajler, který se proslavil jako díky gastronomickému pořadu Kluci v akci a zároveň založil společnost Perfect Canteen & Perfect Catering zaměřenou na firemní kantýny, moderní firemní stravování a prémiový catering. Pod značkou cibule připravuje celou škálu pokrmů, které po uvaření prudce zchladí a následně zabalí do krabičky v ochranné atmosféře.

Další z našich návštěv v "táckárně".

Retro jídelna kousek od Staromáku: Na dršťkovku za 65 korun tam chodí studenti i investoři

„Táckárna“ je vlastně takový fast food po česku. Místo burgeru a hranolek si u pultu objednáte knedlík se zelím a vepřové nebo holaňdák. Klasické menu nabízí i v retro řeznictví v Kaprově ulici. Oběd pro dva s pivem stojí cca 350 korun.

Přečíst článek

Takhle se vaří v jídelně v Dlouhé ulici

Kam na oběd levnější než v jídelně poslanců? Na tácek do Dlouhé ulice

Spousta lidí v Dlouhé ulici míří na vyhlášený „smažák“ do Lokálu, my vyrazili na „tácek“. Kolik v Apetitu stojí obědové menu?

Přečíst článek

Související

Takto vaří v Kuchyni na Pražském hradě

Nejenom hot dogy, ale i pořádné řízky. Také na Pražském hradě se dá dobře a levně najíst

Přečíst článek

Kam na nejlepší pivo v Praze? Čepuje ho žena, nedaleko náměstí Republiky

Přečíst článek
Restauraci v Holešovicích otevře například gastro síť Zátiší Group.

Z Holešovic se stává gastro centrum Prahy. Lákají na street food i fine dining

Přečíst článek
Doporučujeme