Svět módy truchlí. Zemřel italský návrhář Giorgio Armani

Zemřel italský módní návrhář a zakladatel slavné značky Giorgio Armani. Bylo mu 91 let. Značku luxusního oblečení, která nese jeho jméno, založil v roce 1975.
Módní dům Giorgio Armani založil v Miláně v roce 1975 Giorgio Armani spolu se svým dlouholetým obchodním partnerem Sergiem Galeottim. Už ve stejném roce uvedl Armani svou první pánskou kolekci ready-to-wear, následovala dámská verze. Průlom přinesl film American Gigolo z roku 1980, v němž jeho šaty výrazně zaujaly Hollywood i módní svět.
Během 80. a 90. let se značka rozrostla a vytvořila více než 200 obchodů po celém světě s obratem kolem 2 miliard dolarů.
Armani plánoval, že letos v září na milánském týdnu módy velkolepě oslaví půlstoletí své značky. Již v červnu však byl kvůli nespecifikovaným zdravotním obtížím vůbec poprvé nucen vynechat jarní týden módy v Miláně, kde tradičně představoval své pánské kolekce pro nadcházející sezonu.
Zemřel ve svém domě, uvedla jeho společnost bez bližších podrobností. Hodnota Armaniho impéria se podle agentury AP odhaduje na více než deset miliard dolarů (přes 210 miliard korun).
Palác Bellevue na čtyři dny ovládlo umění. J&T Banka tu totiž pořádá již čtvrtý ročník prestižní přehlídky Art Index Pop-up, která nabízí to nejnovější od současných umělců. Výstava potrvá do neděle, je přístupná zdarma. Součástí je řada doprovodného programu i pro děti.
Startuje největší přehlídka současného českého umění. Art Index Pop-up nabízí hvězdy scény
Enjoy
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.