Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Ferrari v Česku frčí. Prodejce automobilky loni ztrojnásobil zisk

Ferrari Portofino
More Cars from Berlin, Germany / Creative Commons / CC BY 2.0
 ČTK

Společnost Scuderia SF Praha, která je autorizovaným prodejcem vozů italské značky Ferrari, loni ztrojnásobila čistý zisk na 75,8 milionu korun. Obrat vzrostl o pětinu na 1,426 miliardy korun. V minulém roce bylo v Česku zaregistrováno 105 nových supersportů Ferrari, což je o 45 méně než v předchozím roce.

Nejprodávanějším modelem italské prémiové značky v Česku byl plug-in hybrid Ferrari 296 poháněný šestiválcem o objemu tři litry se dvěma turby. Celkem se jich prodalo 28 kusů. Následují modely Purosangue (20 vozů) a Roma (19 aut).

Rekordní aukce vozu Ferrari

Dovoz ojetých vozů značky ve stejném období klesl ze 146 na 119 aut. Z toho 85 dovezených ojetých vozů bylo starších pěti let a 42 bylo ve stáří nad 15 let.

BYD Yangwang U9

Čína chce rozdrtit evropské automobilky i na poli luxusních vozů

Čínské automobilky v čele se společností BYD otevřely novou frontu v boji o dominantní postavení v automobilovém průmyslu a snaží se nově definovat vozy vyrobené v Číně jako globální symbol luxusu pro věk elektromobilů.

Přečíst článek

Scuderia SF Praha vznikla na začátku roku 2023 rozdělením původní společnosti Scuderia Praha na tři nástupnické společnosti. Vedle prodejce Ferrari vznikla firma Scuderia MC Praha zabývající prodejem a servisem vozů Maserati a Scuderia Praha Racing, která se zabývá závodními aktivitami. Jako majitel Scuderie SF je uváděn stávající předseda představenstva, exmanažer Penty Zdeněk Kubát.

Bloomberg: Značka Porsche se stává chudým příbuzným zářící Škody

Porsche se stává chudým příbuzným zářící Škody. Značka pro masový trh vydělává více peněz než producent luxusních sportovních vozů, píše agentura Bloomberg. Podle autora článku na jejím webu to dosavadní svět automobilů obrací naruby.

Přečíst článek

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Prodej sportovních a luxusních aut v Česku vzrostl o víc než třetinu. Propadu maloobchodu navzdory

Prodej sportovních a luxusních aut v Česku vzrostl o více než třetinu. Propadu maloobchodu navzdory

Přečíst článek
Doporučujeme