Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Luxus se valí do Prahy. V Pařížské letos otevře rekordní počet módních obchodů

Pařížská ulice v Praze je nejdražší obchodní ulicí v Česku
ČTK
Michal Nosek
nos

Evropské prémiové ulice ožívají. Ve dvacítce z nich loni otevřely luxusní značky hned třiaosmdesát obchodů. Trend kopíruje i Praha ve své Pařížské ulici. Zde v roce 2024 otevřelo pět obchodů a letošní rok by měl být v tomto ohledu ještě výraznější.

Pařížská ulice v Praze je nejdominantnější luxusní nákupní destinací celé střední a východní Evropy. Nachází se v ní přes padesát obchodů známých značek. Louis Vuitton, Gucci, Prada, Chanel, Celine, Bulgari, Tiffany a řada dalších zde mají své vlajkové prodejny pro daný region.  

„Silná poptávka po luxusních značkách v Pařížské ulici podtrhuje její trvalou přitažlivost jako přední nákupní destinace v oblasti luxusu ve střední a východní Evropě,“ uvedl Jan Kotrbáček, manažer pronájmů společnosti Cushman & Wakefield. 

V roce 2024 bylo v Pařížské a jejím bezprostředním okolí otevřeno pět nových luxusních obchodů. Jedná se o značky Patrizia Pepe, The Brands, Le Labo a The Ingredients a první český butik Tudor

Na letošek již ohlásil rozšíření svého obchodu Cartier a další projekty se blíží dokončení. V parteru zrekonstruovaném hotelu InterContinental otevře sedm nových obchodů o prodejní ploše 1200 metrů čtverečních. Dalším je projekt Pařížská 25 od Kaprain Real Estate, který přidá dalších tisíc metrů luxusní maloobchodní plochy a devatenáct bytů v horních patrech

FOTOGALERIE: Jak probíhala rekonstrukce InterContinentalu

Upevnění pozice

Hotel Fairmont Golden Prague, dříve InterContinental, bude hostit prodejnu šperků Grenardi, dále Pasquale Bruni a Damiani, nový obchod Max Mara, galerii Kodl Contemporary, a dalších prestižní značky. 

Příchod těchto renomovaných značek do Fairmont Golden Prague znamená novou kapitolu pro luxusní maloobchod v Praze a upevnění postavení na globální scéně. S celkem sedmi nově otevřenými obchody v projektu samotném bude rok 2025 nejsilnějším rokem pro maloobchodní aktivitu luxusního segmentu v České republice,“ uvádí Marjan Gigov, specialista pronájmu luxusních prostor Cushman & Wakefield. 

Prada se blíží k převzetí konkurenta Versace za 1,5 miliardy eur

Italský luxus posílí. Prada se blíží k převzetí Versace za 1,5 miliardy eur

Módní dům Prada se přibližuje k dohodě o koupi konkurenční značky Versace, kterou vlastní holding Capri. Ten dle zdrojů souhlasí s cenou téměř 1,5 miliardy eur, píše Bloomberg. Akcie Prady v reakci vzrostly až o 4,1 procenta. 

Přečíst článek

Pětihvězdičkový hotel Fairmont Golden Prague přivítá první hosty na jaře.

FOTOGALERIE: Nahlédli jsme do bývalého InterContinentalu. I s novým názvem Fairmont Golden Prague přinese luxus

Pětihvězdičkový hotel InterContinental v Pařížské ulici v Praze se pod novým názvem Fairmont Golden Prague otevře letos na jaře. Jak miliardová rekonstrukce výjimečné brutalistní budovy dopadla?

Přečíst článek

Pařížská ulice v Praze se stala v roce 2022 nejdražší obchodní ulicí v Česku a po desítkách let předstihla Příkopy.

Nejdražší ulice světa je v Miláně, sesadila Pátou Avenue. Pařížská v Praze je dvacátá nejdražší

Pařížská ulice v centru Prahy se umístila opět mezi 20 nejdražšími nákupními třídami světa. Překvapením letošního žebříčku je prvenství milánské Via Montenapoleone, která sesadila newyorskou ikonu všech ulic, Pátou Avenue. Vyplývá to z aktuálního žebříčku společnosti Cushman & Wakefield, který porovnává výši nájmů na světových třídách vyznačujících se přítomností luxusu.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Grand hotel ve Špindlu půjde k zemi. Realitní magnát Vítek chce místo něj moderní rezort

Přečíst článek
Doporučujeme