Miele Experience Center v Brně bodovalo v srpnovém kole soutěže nejlepších prodejen
Srpnové kolo soutěže Visa Czech Top Shop ukazuje, jak různorodý může být moderní retail – od technologicky vyspělého showroomu přes inovativní drogerii až po autentický farmářský obchod.
Moderní elegance v podání Miele
První místo získalo Miele Experience Center v Brně, umístěné v moderním areálu Vlněna. Velkorysé prosklené prostory a elegantní design dávají vyniknout expozici spotřebičů, které si mohou zákazníci přímo na místě vyzkoušet. Odborně proškolený personál poskytuje detailní poradenství a dokáže poradit s každým typem výrobku. Miele navíc nabízí i unikátní službu – pokud už zákazníci mají spotřebiče nainstalované doma, lze domluvit návštěvu technika, který provede kontrolu, předvede správné používání a poskytne školení. Tímto Miele posouvá zákaznický servis na úroveň komplexního řešení od výběru až po každodenní užívání.
Prodejna Rossmann plná inovací
Druhé místo patří ostravské prodejně Rossmann v Avion Shopping Parku – pilotní prodejně řetězce odrážející jejich nový udržitelný koncept. Na rozloze více než 400 metrů čtverečních se snoubí moderní technologie s ekologickým přístupem. Interiér doplňuje mechová stěna, která přirozeně čistí vzduch a zlepšuje akustiku, úsporné žárovky šetří energii a celý koncept byl navržen s ohledem na minimální ekologickou stopu. Zákazníci zde najdou relaxační zónu, dětský koutek, samoobslužné pokladny i inovace v podobě virtuálního zrcadla nebo AI asistentky při výběru kosmetiky. Přehledné uspořádání, široká nabídka testerů a ochotný personál dělají z této prodejny jedinečný zážitek, který nastavuje nový standard v oblasti drogerií.
Farmářská autenticita v Sedlčanech
Na třetí příčce se umístila znovuotevřená a zrekonstruovaná prodejna Naše Jídlo – Farma Druhaz u Sedlčan. Obchod sází na kombinaci dřevěných a tmavých prvků, které mu dodávají útulnou, ale současně moderní atmosféru. Nabízí pestrý sortiment farmářských produktů od různých dodavatelů. Všechny výrobky jsou přehledně vystavené a opatřené informacemi o složení i cenou. Velká obrazovka v prodejně navíc zákazníkům představuje aktuální akce a novinky. Příjemná a ochotná obsluha pak podtrhuje charakter obchodu, který propojuje poctivou tradici s moderním přístupem.
Vítěz srpnového kola se připojí k ostatním oceněným a společně se utkají ve velkém slavnostním finále, které rozhodne o celkovém vítězi letošního ročníku Visa Czech Top Shop.
Červencové ocenění Visa Czech Top Shop za nejlepší kamennou prodejnu putovalo do jihočeských Strakonic – do obchodu Šumava Forrest. Slavnostního předání se zúčastnili zástupci soutěže Visa Czech Top Shop spolu s partnery z Fio Banky, která s prodejnou spolupracuje. Přítomní byli i zástupci oceněné prodejny, včetně brand manažerky Dominiky Křenové.
Strakonický obchůdek Šumava Forrest míří do finálového klání o titul nejlepší prodejny
Zprávy z firem
Červnové ocenění Visa Czech Top Shop za nejlepší kamennou prodejnu putovalo do srdce přírody nedaleko Prahy – do Levandulového údolí v obci Chodouň. Slavnostního předání, které proběhlo přímo v areálu, se zúčastnili zástupci a partneři soutěže Visa Czech Top Shop.
Cesta z maringotky k oceňované prodejně. Levandulové údolí soutěží ve finále Visa Czech Top Shop 2025
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.
