Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Miele Experience Center v Brně bodovalo v srpnovém kole soutěže nejlepších prodejen

Miele Experience Center v Brně bodovalo v srpnovém kole soutěže nejlepších prodejen
Miele, užito se svolením

Srpnové kolo soutěže Visa Czech Top Shop ukazuje, jak různorodý může být moderní retail – od technologicky vyspělého showroomu přes inovativní drogerii až po autentický farmářský obchod.

Moderní elegance v podání Miele

První místo získalo Miele Experience Center v Brně, umístěné v moderním areálu Vlněna. Velkorysé prosklené prostory a elegantní design dávají vyniknout expozici spotřebičů, které si mohou zákazníci přímo na místě vyzkoušet. Odborně proškolený personál poskytuje detailní poradenství a dokáže poradit s každým typem výrobku. Miele navíc nabízí i unikátní službu – pokud už zákazníci mají spotřebiče nainstalované doma, lze domluvit návštěvu technika, který provede kontrolu, předvede správné používání a poskytne školení. Tímto Miele posouvá zákaznický servis na úroveň komplexního řešení od výběru až po každodenní užívání.

Prodejna Rossmann plná inovací

Druhé místo patří ostravské prodejně Rossmann v Avion Shopping Parku – pilotní prodejně řetězce odrážející jejich nový udržitelný koncept. Na rozloze více než 400 metrů čtverečních se snoubí moderní technologie s ekologickým přístupem. Interiér doplňuje mechová stěna, která přirozeně čistí vzduch a zlepšuje akustiku, úsporné žárovky šetří energii a celý koncept byl navržen s ohledem na minimální ekologickou stopu. Zákazníci zde najdou relaxační zónu, dětský koutek, samoobslužné pokladny i inovace v podobě virtuálního zrcadla nebo AI asistentky při výběru kosmetiky. Přehledné uspořádání, široká nabídka testerů a ochotný personál dělají z této prodejny jedinečný zážitek, který nastavuje nový standard v oblasti drogerií.

Farmářská autenticita v Sedlčanech

Na třetí příčce se umístila znovuotevřená a zrekonstruovaná prodejna Naše Jídlo – Farma Druhaz u Sedlčan. Obchod sází na kombinaci dřevěných a tmavých prvků, které mu dodávají útulnou, ale současně moderní atmosféru. Nabízí pestrý sortiment farmářských produktů od různých dodavatelů. Všechny výrobky jsou přehledně vystavené a opatřené informacemi o složení i cenou. Velká obrazovka v prodejně navíc zákazníkům představuje aktuální akce a novinky. Příjemná a ochotná obsluha pak podtrhuje charakter obchodu, který propojuje poctivou tradici s moderním přístupem.

Vítěz srpnového kola se připojí k ostatním oceněným a společně se utkají ve velkém slavnostním finále, které rozhodne o celkovém vítězi letošního ročníku Visa Czech Top Shop.

Strakonický obchůdek Šumava Forrest míří do finálového klání o titul nejlepší prodejny

Červencové ocenění Visa Czech Top Shop za nejlepší kamennou prodejnu putovalo do jihočeských Strakonic – do obchodu Šumava Forrest. Slavnostního předání se zúčastnili zástupci soutěže Visa Czech Top Shop spolu s partnery z Fio Banky, která s prodejnou spolupracuje. Přítomní byli i zástupci oceněné prodejny, včetně brand manažerky Dominiky Křenové.

Přečíst článek

Cesta z maringotky k oceňované prodejně. Levandulové údolí soutěží ve finále Visa Czech Top Shop 2025

Červnové ocenění Visa Czech Top Shop za nejlepší kamennou prodejnu putovalo do srdce přírody nedaleko Prahy – do Levandulového údolí v obci Chodouň. Slavnostního předání, které proběhlo přímo v areálu, se zúčastnili zástupci a partneři soutěže Visa Czech Top Shop.

Přečíst článek

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Přírodní prvky, technologické vychytávky i barevný svět. Každá z vítězných prodejen zaujala něčím jiným

Přečíst článek

Fond Aurelia vstoupil na trh miliardovou akvizicí. Koupil kanceláře v Karlíně

Kancelářský komplex River Garden v Karlíně změnil majitele
Axelor, užito se svolením
 nst
nst

Nový retailový realitní fond Aurelia ze skupiny Axelor oznámil první velkou akvizici. V pražském Karlíně koupil od americké investiční skupiny kancelářský komplex River Garden II a III. Cena podle vyjádření společnosti přesáhla dvě miliardy korun.

Komplex na Rohanském nábřeží nabízí více než 27 300 metrů čtverečních pronajímatelných ploch, přičemž od kolaudace v roce 2014 patří k nejstabilněji obsazeným budovám v Praze. Nájemní smlouvy mají v průměru ještě více než čtyři roky do vypršení a mezi hlavní nájemce patří firmy Philips, STRV, ePojisteni.cz, NCR či Gym Beam. Objekty disponují mezinárodními certifikáty udržitelnosti BREEAM i technologické vyspělosti WiredScore Platinum.

„River Garden II a III dokonale zapadá do konzervativní strategie fondu Aurelia. Investorům má dlouhodobě přinášet stabilní výnos díky kombinaci prestižní lokality, prémiové kvality a bonitních nájemců,“ uvedl Fraser Watson, šéf real estate divize skupiny Axelor.

Fond nejen pro bohaté

Fond vznikl v listopadu 2024 a od té doby získal od investorů téměř miliardu korun. Na financování první akvizice se podílel také syndikát UniCredit Bank a České spořitelny. Fond se profiluje jako dostupný i pro drobné investory – minimální vklad činí 500 korun a produkt lze využít i v rámci daňově zvýhodněného dlouhodobého investičního spoření (DIP).

„Cílíme na čisté zhodnocení nejméně šest procent ročně. Už nyní ale očekáváme, že díky kvalitním akvizicím se v prvním roce přiblížíme osmi procentům,“ dodal Pavel Svoreň, předseda představenstva Axelor Group. Podle něj by měl fond spravovat do konce roku aktiva v objemu kolem tří miliard korun a v dalších letech plánuje akvizice v hodnotě tří až 3,5 miliardy korun ročně.

Aurelia zatím soustředí investice na český trh, ale v blízké budoucnosti plánuje expanzi do dalších zemí Evropské unie, zejména do západní Evropy. Vedle kancelářských budov chce nakupovat také obchodní centra a retail parky.

Karlínský obchod ukazuje, že i nově vzniklé fondy mohou v českém realitním trhu hrát významnou roli. Segment prémiových kanceláří v Praze přitahuje investory díky stabilní poptávce a dlouhodobé obsazenosti, i přes náročnější ekonomické podmínky.

JRD jako první český developer spouští „zelený“ rezidenční fond

Skupina JRD oznámila, že spouští JRD Eco Fund, který propojuje atraktivní zhodnocení investic s udržitelností a proměnou pražských čtvrtí v zdravější místa k životu.

Přečíst článek

Průmyslový areál Okrouhlá - Cheb East

Na českém trhu je další nemovitostní fond. Tentokrát cílí na industriál

Kvalifikovaní investoři mají na českém trhu na výběr další nemovitostní fond. Novinka od Consequ a Panattonni se zaměřuje na industriální nemovitosti po celé Evropě.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry. 

Témata související s realitami:

Související

Hotel Four Seasons v Praze

Investice do nemovitostí budou rekordní. Kromě Palladia se chystají i další objemné transakce

Přečíst článek

Tvůrce virálního fenoménu Baby Shark míří na burzu v Soulu. Od investorů chce miliardu

Tvůrce virálního fenoménu Baby Shark míří na burzu v Soulu
ČTK
 nst
nst

The Pinkfong Company, jihokorejský producent dětské zábavy a tvůrce virálního fenoménu Baby Shark, plánuje vstup na burzu v Soulu. Od investorů chce vybrat až 76 miliard wonů (asi 1,3 miliardy korun). Vyplývá to z prospektu, který firma tento týden podala tamnímu regulátorovi.

Podle zveřejněných údajů Pinkfong nabídne investorům 2 miliony nových akcií v cenovém rozpětí 32 až 38 tisíc wonů. Při horní hranici pásma by společnost dosáhla tržní kapitalizace zhruba 545 miliard wonů (asi 9,4 miliardy korun), uvádí agentura Bloomberg.

Pinkfong stojí za videoklipem Baby Shark Dance, který se stal nejúspěšnějším videem v historii YouTube s více než 16 miliardami zhlédnutí. Podle CNN jde o jeden z nejhodnotnějších kusů dětského digitálního obsahu vůbec, který generoval miliardy streamů, licenčních poplatků a merchandisingových příjmů.

Jediný globální hit jako slabina

Slabinou společnosti je ovšem závislost na jediném globálním megahitu. Korejské video Baby Shark vzniklo v roce 2016, tvůrce jej umístil na youtube, ovšem stalo se virálním na sociálních sítích, což raketovně vystřelilo jeho popularitu. Děti po celém světě si žraločí video stále pouštějí, a to i téměř deset let po jeho vydání. Přesto se Pingfong nepodařilo podruhé zopakovat úspěch tohoto megahitu –  další tituly, jako například Penguin Dance, zaznamenaly řádově nižší čísla – kolem 125 milionů zhlédnutí, upozorňuje Bloomberg. Pro investory tak bude klíčové, zda firma dokáže uvádět nové značky, které přitáhnou dětské publikum a udrží růst příjmů.

Podle prospektu drží spoluzakladatel Kim Min-seok více než 18 procent akcií, zatímco Samsung Publishing vlastní téměř 17 procent. Očekává se, že kapitál získaný z IPO bude využit k posílení produkční kapacity, expanzi v zahraničí a rozvoji nových formátů – od mobilních aplikací přes živé show až po spolupráce s globálními hračkářskými značkami.

Baby Shark od Pingfong Company

Dětská odrhovačka Baby Shark má 16 miliard zhlédnutí. Její tvůrce to chce zpeněžit

Baby Shark je nejsledovanější video všech dob. Ačkoli jde původně o zlidovělý popěvek, úspěšnou verzi vytvořilo korejské herní a kreativní studio Pingfong Company. Chce upsat akcie na burze.

Přečíst článek

CNBC připomíná, že dětský „edutainment“ (složenina z anglických výrazů education (vzdělávání) a entertainment (zábava) - pozn. red.) patří k rychle rostoucím segmentům mediálního průmyslu, nicméně konkurence v Asii i na globálním trhu sílí. YouTube navíc zpřísňuje pravidla pro dětský obsah, což může ovlivnit monetizaci a dostupnost videí.

IPO Pinkfongu přichází v době, kdy jihokorejský kapitálový trh vykazuje smíšené výsledky. Zatímco technologické a biotechnologické firmy v posledních měsících dokázaly přilákat značný kapitál, mediální a obsahové společnosti čelí větší skepsi investorů ohledně dlouhodobé ziskovosti.

Podle Financial Times proto bude stanovení finální ceny akcií testem důvěry trhu v odolnost značky Baby Shark. Úspěch emise však bude záviset na tom, zda investoři uvěří, že Pinkfong dokáže nabídnout víc než jen jeden ikonický hit.

Labubu mánie. Novodobý mončičák je miliardovým byznysem a magnetem pro spekulace

Čínská figurka Labubu z limitovaných „blind boxů“ se stala globálním hitem sběratelství i investičním fenoménem. Popularita postavičky katapultovala tržby výrobce Pop Mart i jeho akcie na historická maxima. Od začátku roku si titul na hongkongské burze připsal 200 procent.

Přečíst článek

Pád legendy. Porsche už není součástí akciové elity

Německý výrobce luxusních sportovních automobilů Porsche po necelých třech letech opustí hlavní index německých akcií DAX. Informovala o tom podle agentury DPA burzovní společnost Deutsche Börse. Vyřazení z indexu DAX je další ranou pro firmu Porsche, která se potýká s poklesem zisků a tržeb i s negativními dopady celní politiky amerického prezidenta Donalda Trumpa.

Přečíst článek

Související

Výrobce baterií pro elektroauta CATL vstoupil na hongkongskou burzu

Akciový hit. Čínský výrobce autobaterií CATL vstoupil na hongkongskou burzu a akcie letí vzhůru

Přečíst článek
Doporučujeme