Century 21 rekordně roste díky inovacím a vzdělávání
Realitní síť CENTURY 21 pokračuje v silném růstu. Za uplynutá tři čtvrtletí roku 2025 se počet nových makléřů zvýšil o 156 a celkový obrat společnosti vzrostl o 41,3 procenta na 252 milionů korun. Největší úspěch však zaznamenali nováčci – jejich průměrný obrat se v adaptačním období oproti loňsku více než zdvojnásobil, z 113,5 tisíc na 272 tisíc korun.
S více než 460 aktivními makléři, systematickou podporou nováčků a rostoucím důrazem na inovace potvrzuje CENTURY 21 své ambice stát se nejvýkonnější realitní sítí v Česku. Letošní rok lámal rekordy jeden za druhým. V porovnání s minulým rokem dosáhl nárůst obratu sítě v červenci, který byl druhým nejlepším měsícem v historii, a srpnu až o 66,3 procent.
Úspěšný růst společnosti je tažen zejména komplexní náborovou strategií nových spolupracovníků, jejich efektivní adaptací a důrazem na vnitřní a organické posilováním týmů napříč celou realitní sítí. Tato metoda přivedla do kanceláří CENTURY 21 v Česku během devíti měsíců téměř 160 nováčků. Jsou to právě nové posily, kterým významně roste obrat, a to až o 153,4 procent v meziročním srovnání. Dokazuje to, že junioři procházejí rychlou a efektivní adaptací, podávají vysoce kvalitní výkony a čím dál tím více se stávají významným tahounem růstu celé sítě CENTURY 21.
Realitní trh se po letech nejistoty nadechl k růstu a letos zažívá rekordní období. „Cítíme velký apetit trhu nakupovat. Měli jsme nejúspěšnější léto za celou historii Century 21,“ říká generální ředitel jedné z největších realitních společností v Česku Tomáš Jelínek. Červenec byl nejlepším měsícem z hlediska výsledků, jaký firma kdy zaznamenala. Investoři podle něj sázejí na malé byty a studenti jsou pro ně zlatý důl.
Na trhu s byty je obrovský apetit, říká Tomáš Jelínek z Century 21
Reality
„Za poslední rok jsme se intenzivně zaměřili na zkvalitnění naší vzdělávací akademie. Nováčci u nás absolvují komplexní měsíční školení a cílený mentoring, který přizpůsobujeme individuálním potřebám. Díky tomu vidíme, že i v prvních měsících dokážou být velmi úspěšní,“ říká Tomáš Jelínek, ředitel Century 21.
K hladkému startu pomáhá i silná firemní kultura. CENTURY 21 pravidelně pořádá akce pro celou realitní síť. Letošní Boot Camp, který se nesl v duchu „překonej sám sebe“ spojil týmové aktivity s osobním rozvojem. Makléři si vyzkoušeli například chůzi po žhavém uhlí či lámání lžičky myslí. „Cílem bylo ukázat, že stejně jako v obchodu i v životě je někdy potřeba vystoupit z komfortní zóny,“ dodává Jelínek.
Brno roste. A Praha hledá směr
Je tu nové, podzimní číslo magazínu Realitní Club. Zaměřuje na současné trendy ve výstavbě, investicích a dostupnosti bydlení.
Titulní rozhovor patří Radimu Passerovi, který otevírá pohled do zákulisí developerských projektů a rozvoje pražské Brumlovky.
Hlavní tematický blok sedmého vydání magazínu přináší detailní pohled na Brno, které se mění v jedno z nejdynamičtějších měst střední Evropy.
Exkluzivní data z Flat Zone potvrzují, že brněnský realitní trh už dávno není levnější než pražský. Magazín doplňují rozhovory s odborníky, analytiky i vizionáři, kteří určují budoucnost českého developmentu.
V rozsáhlé reportáži i rozhovorech například s Tomášem Vavříkem, šéfem brněnské developerské společnosti Domoplan, a Janem Tesárkem, ředitelem Kanceláře architekta města Brna, magazín mapuje největší proměnu Brna od meziválečného období.
Exkluzivní data z Flat Zone zase potvrzují, že brněnský realitní trh už dávno není levnější než pražský.
A magazín doplňují další rozhovory s odborníky, analytiky i vizionáři, kteří určují budoucnost českého developmentu.
Realitní Club vychází dvakrát ročně a je součástí multiplatformního projektu Newstreamu: zahrnuje rubriky na newstream.cz, tematické eventy a diskusní setkání pod hlavičkou klubu i úspěšný podcast moderovaný Petrou Nehasilovou a Daliborem Martínkem.
Aktuální číslo je k dostání u dobrých prodejců tisku, online a v předplatném na SENDu. Digitální verze magazínu je dostupná na newstream.cz.