Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Evropští hoteliéři před koncerty Taylor Swift napálili ceny. A mají vyprodáno

Evropští hoteliéři před koncerty Taylor Swift napálili ceny. A mají vyprodáno
Profimedia
 ČTK

Chystané turné americké popové hvězdy Taylor Swiftové dělá radost hoteliérům v evropských zemích. V den jejího vystoupení jsou v řadě měst téměř vyprodané hotely, ceny pokojů vyrostly až na několikanásobek, a to včetně lůžek v hromadných noclehárnách. Napsal to dnes web francouzského listu Le Figaro.

Reklama

Zatímco v těchto dnech je například ve Stockholmu volných více než 90 procent hotelových pokojů, 18. května si již moc vybírat nelze, obsazeno je 80 procent všech kapacit. Lidé lůžka kupují i přesto, že hoteliéři ve srovnání s dalšími květnovými dny zvýšili ceny v průměru o 119 procent. Například v jednom z levných stockholmských hostelů se dá běžnou květnovou sobotu sehnat postel ve skupinové noclehárně za 31 eur (780 korun), zatímco v den koncertu stojí 132 eur (3330 korun).

Fanoušci neváhají platit astronomické sumy

Ještě výrazněji zdražilo ubytování ve Varšavě, kde se jeho průměrná cena během tří dnů vystoupení americké zpěvačky na začátku srpna zvedla o 154 procent. Vyprodána je přibližně polovina všech kapacit.

Více než dvojnásobné ceny jsou také v Liverpoolu, téměř dvojnásobku dosahují ve Vídni, Edinburghu a Hamburku. O polovinu vzrostly v Lyonu, Curychu a Essenu.

Čtyřiatřicetiletá zpěvačka a textařka, kterou loni časopis Time vyhlásil osobností roku, je komerčně nejúspěšnější hudební osobností posledních let. Za loňskou americkou část turné Eras Tour utržila více než miliardu dolarů, čímž překonala dosavadní rekord za jednu koncertní šňůru. Evropská část se bude skládat z pěti desítek vystoupení v 18. městech. Začne 9. května v Paříži a skončí 20. srpna v Londýně.

Reklama

Taylor Swift v kině pohoří žánrové rekordy

Taylor Swift v kině rozmetá žánrové rekordy

Americká popová hvězda Taylor Swiftová v noci na dnešek před publikem fanoušků a celebrit představila film o svém aktuálním globálním turné, který se pravděpodobně stane nejvýdělečnějším hudebním filmem všech dob. Snímek nazvaný Taylor Swift: The Eras Tour podle distributora během prvního víkendu vydělá kolem 150 milionů dolarů (skoro 3,5 miliardy korun). Dnes vstupuje do severoamerických kin, od pátku se bude promítat i v Česku.

Přečíst článek

Taylor Swift na koncertě své Eras Tour 6. května v Nashvillu.

Koncerty Taylor Swift vyvolaly oživení americké ekonomiky, v Seattlu i zemětřesení

Vyprodané koncerty americké zpěvačky Taylor Swift v Seattlu vyvolaly seismickou aktivitu odpovídající zemětřesení o síle 2,3 stupně. Serveru BBC News to řekla seismoložka Jackie Caplanová-Auerbachová, podle které to způsobili buď fanoušci této populární zpěvačky, nebo její zvukový systém.

Přečíst článek

Taylor Swift na koncertě své Eras Tour 2. června v Chicagu.

USA jsou venku z covidové krize. Ne díky vládě, ale miliardovému turné Taylor Swift

Vlády všech zemí postižených covidovým propadem ekonomiky hledaly lék na co nejrychlejší návrat k předcovidovým číslům. Spojené státy z této agonie dostalo turné zpěvačky Taylor Swift, které trhá rekordy v návštěvnosti. Ekonomiku rozběhla snaha obchodníků prodat vše, co třiatřicetiletou megahvězdu současné pop-music připomíná – od triček a make-upů po koblihy. A fanoušci ochotně platí, napsal deník The Wall Street Journal.

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh. 

V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.

Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Ředitel hotelu Hilton Prague Ryan Gauci

Ředitel Hiltonu Prague: Praha by se měla zbavit nálepky destinace pro levné pařící víkendy

Přečíst článek
Hokejové mistrovství světa v Rize

Hotely se připravují na hokejový šampionát. Ceny za ubytování vyletí o desítky procent

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme