Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Taylor Swift v kině rozmetá žánrové rekordy

Taylor Swift v kině pohoří žánrové rekordy
Profimedia
 ČTK

Americká popová hvězda Taylor Swiftová v noci na dnešek před publikem fanoušků a celebrit představila film o svém aktuálním globálním turné, který se pravděpodobně stane nejvýdělečnějším hudebním filmem všech dob. Snímek nazvaný Taylor Swift: The Eras Tour podle distributora během prvního víkendu vydělá kolem 150 milionů dolarů (skoro 3,5 miliardy korun). Dnes vstupuje do severoamerických kin, od pátku se bude promítat i v Česku.

Reklama

Na středeční premiéru v Los Angeles dorazili kromě hlavní hvězdy také hollywoodští herci Rachel Zeglerová, Simu Liu nebo Adam Sandler, píše web The Hollywood Reporter (THR). Přípravy večera byly podle zpravodajské společnosti BBC uchovávány v tajnosti, přičemž pozvánku dostali i vybraní fanoušci prostřednictvím streamovací služby Spotify. Do poslední chvíle nebylo jasné, zda Swiftová dorazí, překvapením byla také účast ikony stylu R&B Beyoncé.

Taylor Swift na koncertě své Eras Tour 6. května v Nashvillu.

Koncerty Taylor Swift vyvolaly oživení americké ekonomiky, v Seattlu i zemětřesení

Vyprodané koncerty americké zpěvačky Taylor Swift v Seattlu vyvolaly seismickou aktivitu odpovídající zemětřesení o síle 2,3 stupně. Serveru BBC News to řekla seismoložka Jackie Caplanová-Auerbachová, podle které to způsobili buď fanoušci této populární zpěvačky, nebo její zvukový systém.

Přečíst článek

Swiftová po příchodu děkovala fanouškům, které označila za „hlavní postavu“ snímku. „Nikdy v životě jsem se tak nebavila, jako při turné Eras,“ uvedla. Zmíněná koncertní šňůra začala loni v březnu ve Spojených státech a po koncertech v Evropě a Asii má skončit příští listopad v Kanadě.

Záběry v novém filmu pochází z trojice vystoupení, která proběhla v srpnu na stadionu v Los Angeles. Výsledný snímek má 165 minut, což je o něco méně než aktuální koncerty Swiftové, které nabízí přehlídku skladeb z jednotlivých „ér“ její již téměř 20 let trvající hudební kariéry.

Nejvýdělečnější hudební film

„Hráli jsme tenhle koncert v dešti i za sluníčka, v nemoci i ve zdraví, ať se v našich životech dělo cokoli. A dělali jsme to s úsměvem na tváři díky tomu, co nás vítalo na druhé straně,“ uvedla 33letá zpěvačka v odkaze na své oddané fanoušky.

Film o turné se měl původně začít po celém světě promítat v pátek, Swiftová ale těsně před slavnostní premiérou ohlásila, že v USA a Kanadě se v důsledku „bezprecedentní poptávky“ dostane do kin už dnes. Celkem se bude The Eras Tour o víkendu promítat asi ve stovce zemí včetně Česka.

Distribuční společnost AMC odhaduje, že na vstupném se za nadcházející víkend vybere asi 100 milionů dolarů v Severní Americe a dalších 50 milionů ve světě, podle THR se objevily i vyšší odhady. Už před premiérou se prodaly lístky za více než 100 milionů dolarů, píše BBC.

Nejvýdělečnějším koncertním filmem byl dosud v žebříčcích severoamerických kin snímek Justin Bieber: Never Say Never z roku 2011 s tržbami 73 milionů dolarů. Dokumentární film This Is It o přípravě turné Michaela Jacksona, který vyšel krátce po jeho smrti v roce 2009, dosáhl celosvětových tržeb ve výši necelých 182 milionů dolarů.

Bruce Springsteen

REPORTÁŽ: Springsteen do Vídně přivezl skvělou hudbu, radost i dojetí. A možná i inflaci

Bruce Springsteen letos objíždí Evropu. Navzdory přibývajícím létům stále ukazuje, proč je žijící legendou. I úterní koncert ve Vídni byl prvotřídním hudebním výkonem, ale i příležitostí k zamyšlení. Ten si ostatně našli i ekonomové.

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Jak vytvářet odkaz pro příští generace? Odpovědi z byznysového světa, ale i od výrazných osobností společenského života nabízí třetí číslo magazínu newstream CLUB, který právě vychází.

Na obálce byznysově - lifestylového čtvrtletníku je František Kinský, legendární šlechtic, který vypráví, jak se v jejich rodě dědí nikoli majetek, ale zodpovědnost a služba. 

Hvězdami jarního čísla jsou dále mimo jiné Silke Horáková (Albatros), Luděk Sekyra (Sekyra Group), Zbyněk Frolík (Linet) nebo architekt Václav Aulický či umělec Milan Knížák.

Magazín se věnuje tématům dlouhodobých investic, předávání majetku v rámci rodinných klanů, tradičním českým značkám či tomu, jak developeři společně s architekty mění tvář měst na dlouhá staletí.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama
Reklama
Reklama
Doporučujeme