Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Taylor Swift v kině rozmetá žánrové rekordy

Taylor Swift v kině pohoří žánrové rekordy
Profimedia
 ČTK

Americká popová hvězda Taylor Swiftová v noci na dnešek před publikem fanoušků a celebrit představila film o svém aktuálním globálním turné, který se pravděpodobně stane nejvýdělečnějším hudebním filmem všech dob. Snímek nazvaný Taylor Swift: The Eras Tour podle distributora během prvního víkendu vydělá kolem 150 milionů dolarů (skoro 3,5 miliardy korun). Dnes vstupuje do severoamerických kin, od pátku se bude promítat i v Česku.

Reklama

Na středeční premiéru v Los Angeles dorazili kromě hlavní hvězdy také hollywoodští herci Rachel Zeglerová, Simu Liu nebo Adam Sandler, píše web The Hollywood Reporter (THR). Přípravy večera byly podle zpravodajské společnosti BBC uchovávány v tajnosti, přičemž pozvánku dostali i vybraní fanoušci prostřednictvím streamovací služby Spotify. Do poslední chvíle nebylo jasné, zda Swiftová dorazí, překvapením byla také účast ikony stylu R&B Beyoncé.

Taylor Swift na koncertě své Eras Tour 6. května v Nashvillu.

Koncerty Taylor Swift vyvolaly oživení americké ekonomiky, v Seattlu i zemětřesení

Vyprodané koncerty americké zpěvačky Taylor Swift v Seattlu vyvolaly seismickou aktivitu odpovídající zemětřesení o síle 2,3 stupně. Serveru BBC News to řekla seismoložka Jackie Caplanová-Auerbachová, podle které to způsobili buď fanoušci této populární zpěvačky, nebo její zvukový systém.

Přečíst článek

Swiftová po příchodu děkovala fanouškům, které označila za „hlavní postavu“ snímku. „Nikdy v životě jsem se tak nebavila, jako při turné Eras,“ uvedla. Zmíněná koncertní šňůra začala loni v březnu ve Spojených státech a po koncertech v Evropě a Asii má skončit příští listopad v Kanadě.

Záběry v novém filmu pochází z trojice vystoupení, která proběhla v srpnu na stadionu v Los Angeles. Výsledný snímek má 165 minut, což je o něco méně než aktuální koncerty Swiftové, které nabízí přehlídku skladeb z jednotlivých „ér“ její již téměř 20 let trvající hudební kariéry.

Reklama

Nejvýdělečnější hudební film

„Hráli jsme tenhle koncert v dešti i za sluníčka, v nemoci i ve zdraví, ať se v našich životech dělo cokoli. A dělali jsme to s úsměvem na tváři díky tomu, co nás vítalo na druhé straně,“ uvedla 33letá zpěvačka v odkaze na své oddané fanoušky.

Film o turné se měl původně začít po celém světě promítat v pátek, Swiftová ale těsně před slavnostní premiérou ohlásila, že v USA a Kanadě se v důsledku „bezprecedentní poptávky“ dostane do kin už dnes. Celkem se bude The Eras Tour o víkendu promítat asi ve stovce zemí včetně Česka.

Distribuční společnost AMC odhaduje, že na vstupném se za nadcházející víkend vybere asi 100 milionů dolarů v Severní Americe a dalších 50 milionů ve světě, podle THR se objevily i vyšší odhady. Už před premiérou se prodaly lístky za více než 100 milionů dolarů, píše BBC.

Nejvýdělečnějším koncertním filmem byl dosud v žebříčcích severoamerických kin snímek Justin Bieber: Never Say Never z roku 2011 s tržbami 73 milionů dolarů. Dokumentární film This Is It o přípravě turné Michaela Jacksona, který vyšel krátce po jeho smrti v roce 2009, dosáhl celosvětových tržeb ve výši necelých 182 milionů dolarů.

Bruce Springsteen

REPORTÁŽ: Springsteen do Vídně přivezl skvělou hudbu, radost i dojetí. A možná i inflaci

Bruce Springsteen letos objíždí Evropu. Navzdory přibývajícím létům stále ukazuje, proč je žijící legendou. I úterní koncert ve Vídni byl prvotřídním hudebním výkonem, ale i příležitostí k zamyšlení. Ten si ostatně našli i ekonomové.

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh. 

V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.

Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama
Reklama
Reklama
Doporučujeme