Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Sázka na retro sype. Adidas loni zpětinásobil provozní zisk

Sázka na retro sype. Adidas loni zpětinásobil provozní zisk
iStock
 ČTK

Německý výrobce sportovního oblečení a obuvi Adidas loni zpětinásobil provozní zisk na 1,337 miliardy eur (zhruba 33,6 miliardy korun) z 268 milionů eur v předchozím roce. 

Tržby společnosti se v loňském roce zvýšily o 11 procent na zhruba 23,7 miliardy eur. V samotném čtvrtém čtvrtletí meziročně vzrostly dokonce o 24 procent na téměř šest miliard eur. Firma ve čtvrtém čtvrtletí podle předběžných údajů vykázala provozní zisk 57 milionů eur po ztrátě 377 milionů eur před rokem.

„Velice mě těší, jak se čtvrté čtvrtletí i celý loňský rok pro Adidas vyvíjely,“ uvedl v předběžné výsledkové zprávě šéf podniku Björn Gulden. „Jasně vidíme, že zájem spotřebitelů i maloobchodníků o naše produkty roste,“ dodal.

Společnost Adidas si znovu získala přízeň maloobchodních partnerů díky silné poptávce po klasických modelech tenisek, jako jsou Samba, Spezial a Campus. „Tyto retro styly sehrály významnou roli při získávání zpět místa v regálech obchodů, kde se mezitím prosadily novější značky jako Hoka společnosti On Holding AG a Deckers Outdoor Corp,“ uvádějí analytici brokerské společnosti XTB.

Gulden rovněž vyjádřil optimismus ohledně dalšího vývoje. „Vidíme potenciál pro zvyšování svého podílu na všech trzích,“ prohlásil. Upozornil nicméně, že v současnosti panuje velká makroekonomická nejistota.

Konečné výsledky za loňský rok Adidas zveřejní 5. března, kdy rovněž představí finanční výhled pro letošní rok.

Německá ostuda. Fotbalisty nově oblékne Nike, Adidas končí

Německá ostuda. Fotbalisty nově oblékne Nike, Adidas končí

Německým politikům se nelíbí, že fotbalová reprezentace od roku 2027 nebude hrát v dresech vyráběných domácí firmou Adidas. Rozhodnutí Německého fotbalového svazu (DFB) dát přednost americkému výrobci sportovní módy Nike považují za nevlastenecké, napsal deník Die Welt na svých internetových stránkách.

Přečíst článek

Celebrity přicházejí na přehlídku Prady na letošním milánském Fashion Weeku.

Oblečení na ryby nebo na stavbu? I za tisíce eur. Outdoor dobývá luxusní módu

Češi se konečně dočkali. To, co je v tuzemsku po léta běžné, proniklo do módního světa. Outdoorové a užitkové oblečení pro denní nošení ve stále větší míře konkuruje streetwearu, který dlouho vládl. Výjimkou dnes nejsou outdoorové a pracovní bundy, overaly, kalhoty i turistické boty v kolekcích luxusních módních domů. S cenovkou převyšující i tisícovku eur.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Zájem o tenisky Puma klesá

Francouzský miliardář Pinault zvažuje prodej obřího balíku akcií Pumy

Přečíst článek
Doporučujeme