Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Botas připomíná legendy českého sportu. Zákazníci to ocenili

Botas připomíná legendy českého sportu. Zákazníci to ocenili
Profimedia
 ČTK

Obuvnická značka Botas letos plánuje tržby 70 milionů korun, zatím je zhruba na polovině, od posledního letošního kvartálu si ale ředitel značky Botas Vít Staněk slibuje hodně. Cílem pro letošní rok bylo prodat přes 35 tisíc párů bot. Vypadá to, že se nám cíl podaří dokonce překonat, uvedl. Botas slaví 75 let od založení, značka připravila limitovanou kolekci, která připomíná úspěchy českých a československých sportovců.

Značku Botas koupila loni na jaře zlínská obuvnická firma Vasky. Od převzetí v dubnu minulého roku se podařilo značce Botas prodat zboží za více než 20 milionů korun. „Tento rok by se měl podařit značce více než trojnásobný meziroční růst,“ uvedl Staněk. Značka od loňského jara vydala dvě nové a sedm redesignovaných kolekcí bot a dvě kolekce oblečení. Do portfolia vrátila také nohejbalovou obuv.

Botasky nekončí. Značku koupily Staňkovy Vasky

Botasky nekončí. Značku koupily Staňkovy Vasky

Obuvnická legenda, značka Botas, nekončí. Koupila ji zlínská obuvnická firma Vasky Václava Staňka, uvedla bez dalších podrobností k transakci mluvčí Vasky Aneta Zenkerová.

Přečíst článek

Značka připravila výroční kolekci šesti barevných variant botasek, uctí jí legendy českého sportu. „Úspěchů v botaskách se do historie zapsala opravdu spousta. Pro mě byl tím největším vzorem Emil Zátopek, jehož sochu jsem míval na zlínském atletickém stadionu při každém tréninku na očích. Jako připomínku jeho velkých úspěchů jsme jednu variantu navrhli v barvách Zlína - žlutočerné,“ uvedl majitel a zakladatel společnosti Vasky Václav Staněk, který se věnoval atletice.

Kolekce nabídne obuv v barvách mexické vlajky k připomínce vítězství Věry Čáslavské v Mexiku roku 1968. Další varianta je inspirovaná úspěchem národního hokejového týmu v Naganu, modrá varianta odkazuje na výkon Františka Venclovského, který jako první Čechoslovák přeplaval kanál La Manche. Dominanta kolekce, celozlatá botaska, je k prodeji jen 75 hodin.

Vít Staněk, zachránce Botas

Vít Staněk: Do každého návrhu botasek dávám kus sebe

Sourozenci Staňkovi oživují na Zlínsku Baťovskou tradici. Starší z bratrů Václav má vlastní, úspěšnou značku obuvi Vasky a mladší Vít od minulého roku šéfuje značce Botas, kterou před rokem společnost Vasky koupila. Společnými silami se tak snaží vzkřísit brand se 75letou historií. Jak jim společné podnikání šlape a co dělají pro to, aby společný byznys nebyl předmětem rodinných svárů a neskončil rozkolem, jako tomu bylo v případě bratrů Baťových, prozradil mladší z bratrů Vít v rozhovoru pro server mistoprodeje.cz.

Přečíst článek

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Doporučujeme