Botas připomíná legendy českého sportu. Zákazníci to ocenili
Obuvnická značka Botas letos plánuje tržby 70 milionů korun, zatím je zhruba na polovině, od posledního letošního kvartálu si ale ředitel značky Botas Vít Staněk slibuje hodně. Cílem pro letošní rok bylo prodat přes 35 tisíc párů bot. Vypadá to, že se nám cíl podaří dokonce překonat, uvedl. Botas slaví 75 let od založení, značka připravila limitovanou kolekci, která připomíná úspěchy českých a československých sportovců.
Značku Botas koupila loni na jaře zlínská obuvnická firma Vasky. Od převzetí v dubnu minulého roku se podařilo značce Botas prodat zboží za více než 20 milionů korun. „Tento rok by se měl podařit značce více než trojnásobný meziroční růst,“ uvedl Staněk. Značka od loňského jara vydala dvě nové a sedm redesignovaných kolekcí bot a dvě kolekce oblečení. Do portfolia vrátila také nohejbalovou obuv.
Obuvnická legenda, značka Botas, nekončí. Koupila ji zlínská obuvnická firma Vasky Václava Staňka, uvedla bez dalších podrobností k transakci mluvčí Vasky Aneta Zenkerová.
Botasky nekončí. Značku koupily Staňkovy Vasky
Zprávy z firem
Značka připravila výroční kolekci šesti barevných variant botasek, uctí jí legendy českého sportu. „Úspěchů v botaskách se do historie zapsala opravdu spousta. Pro mě byl tím největším vzorem Emil Zátopek, jehož sochu jsem míval na zlínském atletickém stadionu při každém tréninku na očích. Jako připomínku jeho velkých úspěchů jsme jednu variantu navrhli v barvách Zlína - žlutočerné,“ uvedl majitel a zakladatel společnosti Vasky Václav Staněk, který se věnoval atletice.
Kolekce nabídne obuv v barvách mexické vlajky k připomínce vítězství Věry Čáslavské v Mexiku roku 1968. Další varianta je inspirovaná úspěchem národního hokejového týmu v Naganu, modrá varianta odkazuje na výkon Františka Venclovského, který jako první Čechoslovák přeplaval kanál La Manche. Dominanta kolekce, celozlatá botaska, je k prodeji jen 75 hodin.
Sourozenci Staňkovi oživují na Zlínsku Baťovskou tradici. Starší z bratrů Václav má vlastní, úspěšnou značku obuvi Vasky a mladší Vít od minulého roku šéfuje značce Botas, kterou před rokem společnost Vasky koupila. Společnými silami se tak snaží vzkřísit brand se 75letou historií. Jak jim společné podnikání šlape a co dělají pro to, aby společný byznys nebyl předmětem rodinných svárů a neskončil rozkolem, jako tomu bylo v případě bratrů Baťových, prozradil mladší z bratrů Vít v rozhovoru pro server mistoprodeje.cz.
Vít Staněk: Do každého návrhu botasek dávám kus sebe
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.