Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Adidas chystá v Německu propouštění. Padáka dostane každý jedenáctý zaměstnanec

Adidas v německé centrále propustí každého jedenáctého zaměstnance
ČTK
 ČTK

Šéf Adidasu Björn Gulden chce propustit v německé centrále zhruba každého jedenáctého zaměstnance. Uvádí to zdroj agentury Reuters. O plánech na propouštění už dříve informoval německý list Manager Magazin.

Druhý největší výrobce sportovního oblečení na světě zaměstnává ve svém sídle v Herzogenaurachu zhruba 5800 lidí. Podle zdroje Reuters hovořil Gulden na pracovní poradě o propuštění až 500 lidí.

Mluvčí Adidasu odmítla číslo potvrdit. Uvedla ale, že firemní struktura je „v neustále se měnícím světě příliš složitá“.

Gulden začal v posledních letech společnost decentralizovat a přesouvat odpovědnost z centrály na jednotlivé trhy. Opakovaně zdůrazňoval, že firma musí začít znovu růst, než začne řešit personální otázky.

V úterý podnik uvedl, že loni zpětinásobil provozní zisk a zvýšil tržby o 11 procent, čímž překonal odhady. Den poté oznámil snižování nákladů jeho menší konkurent Puma, jehož čistý zisk zaostal za odhady.

Sázka na retro sype. Adidas loni zpětinásobil provozní zisk

Německý výrobce sportovního oblečení a obuvi Adidas loni zpětinásobil provozní zisk na 1,337 miliardy eur (zhruba 33,6 miliardy korun) z 268 milionů eur v předchozím roce. 

Přečíst článek

Celebrity přicházejí na přehlídku Prady na letošním milánském Fashion Weeku.

Oblečení na ryby nebo na stavbu? I za tisíce eur. Outdoor dobývá luxusní módu

Češi se konečně dočkali. To, co je v tuzemsku po léta běžné, proniklo do módního světa. Outdoorové a užitkové oblečení pro denní nošení ve stále větší míře konkuruje streetwearu, který dlouho vládl. Výjimkou dnes nejsou outdoorové a pracovní bundy, overaly, kalhoty i turistické boty v kolekcích luxusních módních domů. S cenovkou převyšující i tisícovku eur.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme