Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Rolex bojuje s LVMH o sponzorství Formule 1. Ročně jde o 150 milionů dolarů

Reklamní poutače Rolex by od příští sezóny nahradit loga módních značek skupiny LVMH
Profimedia.cz
Michal Nosek

Skupina luxusních značek LVMH je ve finální fázi jednání o hlavním sponzorství Formule 1. Dohoda by francouzskému módnímu konglomerátu umožnila propagovat své hlavní značky přímo u závodní dráhy. 

Společnost LVHM sídlící v Paříži se blíží k dohodě, kdy se její hodinky Tag Heuer a další značky, stanou sponzory F1 a loga značek a produktů budou umístěna na závodních okruzích, píše agentura Bloomberg

Potenciální dohoda by mohla mít hodnotu 150 milionů dolarů ročně a byla by velkou ranou pro přední švýcarskou značku hodinek Rolex, která je sponzorem časomíry F1 od roku 2013. 

Rolex loni poprvé zvýšil tržby nad deset miliard švýcarských franků

Bída? V oblasti luxusních hodinek určitě ne. Rolex je na rekordních číslech

Výrobce luxusních hodinek Rolex v loňském roce zvýšil tržby o 11 procent na rekordních 10,1 miliardy švýcarských franků (268,4 miliardy korun) a prodal celkem 1,24 milionu hodinek. S odvoláním na zprávu analytiků banky Morgan Stanley a společnosti LuxeConsult o tom informovala agentura Bloomberg. Podle analytiků je současný podíl značky Rolex na trhu bezprecedentní.

Přečíst článek

Rozhovory pokračují a konečné dohody zatím nebylo dosaženo, uvedli pro Bloomberg lidé obeznámení se situací, kteří si ale přáli zůstat v anonymitě.

Zástupci Formule 1 a hodinářství Rolex se k otázce odmítli vyjádřit. Zástupci LVMH své vyjádření zatím neposkytli. Popularita F1 v posledních letech vystřelila i díky sérii Netflix „Formule 1: Drive to Survive“. 

Tradiční sponzoring

Potenciální dohoda s F1 by poskytla širokou globální platformu pro několik značek LVMH a podpořila by obchodní a marketingové ambice zakladatele společnosti a hlavního akcionáře Bernarda Arnaulta, který prostřednictvím řady akvizic vybudoval největší luxusní společnost na světě. 

Whisky SirDavis spoluvlastněná Beyoncé a LVMH

Nejbohatší Evropan ulovil Beyoncé. Slavná herečka udělala whisky pro Louise Vuittona

Šéf luxusního impéria LVMH Bernard Arnault má po olympijských hrách další dobrý zářez. Pro jeho značku Moët Hennessy vytvoří novou whisky mistr oboru Bill Lumsden a vše zaštítí Beyoncé Knowles, jedna z nejpopulárnějších postav globální popkultury. Americká whisky SirDavis se začne prodávat již v září za 89 dolarů za lahev.

Přečíst článek

Louis Vuitton společnosti LVMH a značka šperků Tiffany pravidelně vystupují na globálních sportovních akcích. Louis Vuitton vedl zejména slavné reklamní kampaně s fotbalisty Cristianem Ronaldem a Lionelem Messim, stejně jako s tenisty Rafaelem Nadalem a Rogerem Federerem, které zvěčnila fotografka Annie Leibovitzová. 

Společnost LVMH byla hlavním sponzorem olympijských a paralympijských her, které se v létě konaly v Paříži, a poskytla finanční podporu v hodnotě 150 milionů eur.  Značky módního impéria tak byly vidět při každé soutěži her a bílé hedvábné šaty Christian Dior na sobě měla i zpěvačka Celine Dion, když zpívala z Eiffelovy věže na zahajovacím ceremoniálu olympijských her. 

Finanční ředitel LVMH Jean-Jacques Guiony při červencovém konferenčním hovoru s analytiky a investory potvrdil, že společnost jedná s Formulí 1. Nic v té době ale nebylo rozhodnuto. Dohoda F1 s LVMH by podle zainteresovaných pozorovatelů mohla být oznámena před koncem roku, před startem nové sezóny F1.  

Salma Hayek s manželem Francoisem-Henri Pinaultem (vpravo)

Francouzští králové luxusu zestárli. Co čeká jejich impéria?

Arnault a Pinault, dva francouzští rivalové, vlastníci domů s nejvyšší módou. Jednomu patří Louis Vuitton a Dior, druhému Gucci a Balenciaga. Leckdo si je plete. Nápověda: Pinault mladší má za ženu Salmu Hayek. Arnault je ale větší a úspěšnější, zvlášť v posledních letech.

Přečíst článek

Král luxusu si v Paříži otevře bistro s pečenými kuřaty

Francouzský luxusní koncern LVMH expanduje do restauračního odvětví. Dokončil převzetí slavné pařížské restaurace Chez l'Ami Louis, která vznikla před 100 lety. S odkazem na sdělení firmy to napsala agentura Reuters.

Přečíst článek

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Značka spodního prádla Skim spoluvlastněná Kim Kardashian je partnerem americké NBA

Nikoliv modelky, ale vrcholoví sportovci mají spasit příjmy slavných módních značek. Příležitostí bude olympiáda

Přečíst článek
Zlatá olympijská medaile OH Paříž 2024 s kusem Eiffelovky ve svém středu

Jako zlatokopek ráj. Šampaňské, Vuitton, Dior a spol. pozlatí pařížskou olympiádu

Přečíst článek
Doporučujeme