Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Rolex bojuje s LVMH o sponzorství Formule 1. Ročně jde o 150 milionů dolarů

Reklamní poutače Rolex by od příští sezóny nahradit loga módních značek skupiny LVMH
Profimedia.cz
Michal Nosek

Skupina luxusních značek LVMH je ve finální fázi jednání o hlavním sponzorství Formule 1. Dohoda by francouzskému módnímu konglomerátu umožnila propagovat své hlavní značky přímo u závodní dráhy. 

Reklama

Společnost LVHM sídlící v Paříži se blíží k dohodě, kdy se její hodinky Tag Heuer a další značky, stanou sponzory F1 a loga značek a produktů budou umístěna na závodních okruzích, píše agentura Bloomberg

Potenciální dohoda by mohla mít hodnotu 150 milionů dolarů ročně a byla by velkou ranou pro přední švýcarskou značku hodinek Rolex, která je sponzorem časomíry F1 od roku 2013. 

Rolex loni poprvé zvýšil tržby nad deset miliard švýcarských franků

Bída? V oblasti luxusních hodinek určitě ne. Rolex je na rekordních číslech

Výrobce luxusních hodinek Rolex v loňském roce zvýšil tržby o 11 procent na rekordních 10,1 miliardy švýcarských franků (268,4 miliardy korun) a prodal celkem 1,24 milionu hodinek. S odvoláním na zprávu analytiků banky Morgan Stanley a společnosti LuxeConsult o tom informovala agentura Bloomberg. Podle analytiků je současný podíl značky Rolex na trhu bezprecedentní.

Přečíst článek

Rozhovory pokračují a konečné dohody zatím nebylo dosaženo, uvedli pro Bloomberg lidé obeznámení se situací, kteří si ale přáli zůstat v anonymitě.

Reklama

Zástupci Formule 1 a hodinářství Rolex se k otázce odmítli vyjádřit. Zástupci LVMH své vyjádření zatím neposkytli. Popularita F1 v posledních letech vystřelila i díky sérii Netflix „Formule 1: Drive to Survive“. 

Tradiční sponzoring

Potenciální dohoda s F1 by poskytla širokou globální platformu pro několik značek LVMH a podpořila by obchodní a marketingové ambice zakladatele společnosti a hlavního akcionáře Bernarda Arnaulta, který prostřednictvím řady akvizic vybudoval největší luxusní společnost na světě. 

Whisky SirDavis spoluvlastněná Beyoncé a LVMH

Nejbohatší Evropan ulovil Beyoncé. Slavná herečka udělala whisky pro Louise Vuittona

Šéf luxusního impéria LVMH Bernard Arnault má po olympijských hrách další dobrý zářez. Pro jeho značku Moët Hennessy vytvoří novou whisky mistr oboru Bill Lumsden a vše zaštítí Beyoncé Knowles, jedna z nejpopulárnějších postav globální popkultury. Americká whisky SirDavis se začne prodávat již v září za 89 dolarů za lahev.

Přečíst článek

Louis Vuitton společnosti LVMH a značka šperků Tiffany pravidelně vystupují na globálních sportovních akcích. Louis Vuitton vedl zejména slavné reklamní kampaně s fotbalisty Cristianem Ronaldem a Lionelem Messim, stejně jako s tenisty Rafaelem Nadalem a Rogerem Federerem, které zvěčnila fotografka Annie Leibovitzová. 

Společnost LVMH byla hlavním sponzorem olympijských a paralympijských her, které se v létě konaly v Paříži, a poskytla finanční podporu v hodnotě 150 milionů eur.  Značky módního impéria tak byly vidět při každé soutěži her a bílé hedvábné šaty Christian Dior na sobě měla i zpěvačka Celine Dion, když zpívala z Eiffelovy věže na zahajovacím ceremoniálu olympijských her. 

Finanční ředitel LVMH Jean-Jacques Guiony při červencovém konferenčním hovoru s analytiky a investory potvrdil, že společnost jedná s Formulí 1. Nic v té době ale nebylo rozhodnuto. Dohoda F1 s LVMH by podle zainteresovaných pozorovatelů mohla být oznámena před koncem roku, před startem nové sezóny F1.  

Salma Hayek s manželem Francoisem-Henri Pinaultem (vpravo)

Francouzští králové luxusu zestárli. Co čeká jejich impéria?

Arnault a Pinault, dva francouzští rivalové, vlastníci domů s nejvyšší módou. Jednomu patří Louis Vuitton a Dior, druhému Gucci a Balenciaga. Leckdo si je plete. Nápověda: Pinault mladší má za ženu Salmu Hayek. Arnault je ale větší a úspěšnější, zvlášť v posledních letech.

Přečíst článek

Král luxusu si v Paříži otevře bistro s pečenými kuřaty

Francouzský luxusní koncern LVMH expanduje do restauračního odvětví. Dokončil převzetí slavné pařížské restaurace Chez l'Ami Louis, která vznikla před 100 lety. S odkazem na sdělení firmy to napsala agentura Reuters.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.

Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.

Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly. 

Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.

O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.

Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Reklama

Související

Značka spodního prádla Skim spoluvlastněná Kim Kardashian je partnerem americké NBA

Nikoliv modelky, ale vrcholoví sportovci mají spasit příjmy slavných módních značek. Příležitostí bude olympiáda

Přečíst článek
Zlatá olympijská medaile OH Paříž 2024 s kusem Eiffelovky ve svém středu

Jako zlatokopek ráj. Šampaňské, Vuitton, Dior a spol. pozlatí pařížskou olympiádu

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme