Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Reklamy do levnějšího Netflixu dodá Microsoft

Netflix, ilustrační foto
iStock
 ČTK

Netflix spojí síly s Microsoftem. Partnerství největší streamingové platformě umožní nabídnout levnější předplatné s reklamami.

Společnost Microsoft bude Netflixu spravovat technologii pro prodej reklamního prostoru, uvedla streamovací televize ve svém sdělení. Díky spolupráci bude Netflix schopen nabízet levnější předplatné s reklamami.

Netflix oznámil plán na zavedení levnějšího předplatného v dubnu, když mu v prvním čtvrtletí poprvé po více než deseti letech klesl počet předplatitelů. Spoluředitel firmy Ted Sarandos pak v červnu řekl, že společnost vyjednává s několika firmami o možnostech spolupráce v reklamě.

Microsoft bude odpovědný za návrh a správu platformy pro inzerenty, kteří chtějí zobrazovat reklamy uživatelům Netflixu. „Microsoft prokázal schopnost uspokojit všechny naše reklamní potřeby tím, že s námi vytvoří novou nabídku předplatného založeného na reklamě,“ uvedl provozní ředitel Netflixu Greg Peters.

Oznámení o partnerství přichází krátce před zprávou o hospodářských výsledcích Netflixu za druhé čtvrtletí, které firma zveřejní příští týden v úterý. Společnost upozornila investory, že v tomto období může ztratit až dva miliony předplatitelů, navzdory návratu populárního seriálu, jako je Stranger Things, který láme divácké rekordy.

Snímek ze seriálu Netflixu Stranger Things, IV. série

Stranger Things jako záchrana Netflixu? Seriál má stále úspěch, rozhodne konec čtvrté řady

Očekávaná čtvrtá série kultovního seriálu Stranger Things se na Netflixu objeví na dvě části. Prvních sedm epizod se krátce po květnové premiéře okamžitě zařadilo mezi nejúspěšnější seriály Netflixu všech dob. Rozuzlení čtvrté řady jde na obrazovky a monitory v pátek 1. července. Netflix nyní prožívá zásadní období, protože ztrácí předplatitele. Stranger Things se mohou stát důležitým zachráncem, píše v analýze Stanislav Šulc.

Přečíst článek

Microsoft loni vydělal na příjmech z reklamy deset miliard dolarů (asi 243 miliard korun). Reklamy prodával mimo jiné na svém vyhledávači Bing a profesní síti LinkedIn. Minulý měsíc Microsoft dokončil akvizici on-line reklamní platformy Xandr od společnosti AT&T, která umožňuje inzerentům nakupovat reklamní prostor na tisících webových stránek, uvedla agentura Reuters.

Největší konkurent Netflixu, společnost Disney+, už také uvedl, že zavede předplatné s reklamou. Zájem o sledování streamovacích kanálů totiž kvůli odeznívání pandemie slábne, konkurence sílí a spotřebitelé kvůli vysoké inflaci na zábavě šetří.

ilustrační foto

Srovnání streamovacích služeb. Co nabízí Netflix, Disney+, HBO Max, Apple a Amazon

Čeští diváci mají od poloviny června k dispozici téměř všechny hlavní streamovací služby světa. Co mohou na jednotlivých videotékách zhlédnout? A jak se jednotlivé služby profilují? Zde je stručný přehled v Česku dostupných videoték, jejich profilace, ceny a hlavní lákadla. Letos by pak měla přibýt ještě SkyShowtime, která nabídne zároveň obsah několika služeb včetně Paramount+ a Peacock.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Hra na oliheň 3

Hra na oliheň míří do finále. Tvůrce nejsledovanějšího seriálu světa ale slibuje další výlety do světa hráčů

Přečíst článek
Digital Director CZ/SK Skupiny Nova Lucie Oravčíková

Šéfka digitálu Novy Oravčíková: Už se jasně ukazuje výhoda Voyo Originálů

Přečíst článek
Doporučujeme