Reklama

Estée Lauder chce převzít módní značku Tom Ford za téměř tři miliardy dolarů

Estée Lauder, parfém
ČTK
 ČTK

Americká kosmetická společnost Estée Lauder se blíží k dohodě o koupi módní značky Tom Ford za 2,8 miliardy dolarů (téměř 66 miliard korun). Informoval o tom list Financial Times s odvoláním na zdroje obeznámené se situací. Podle zdrojů firmy tento týden zahájily exkluzivní rozhovory a dohodu by mohly oznámit již v pondělí.

Reklama

Značka Tom Ford je známá hlavně díky pánským oděvům. Prodává ale také dámské oděvy a doplňky a má rychle rostoucí řadu luxusní kosmetiky a parfémů. Kosmetickým produktům značky Tom Ford se daří zejména v Číně, která je důležitým trhem také pro firmu Estée Lauder, upozornil list Financial Times.

List The Wall Street Journal již v srpnu informoval, že Estée Lauder jedná o koupi značky Tom Ford a že hodnota dohody by mohla činit tři miliardy dolarů. Začátkem listopadu pak uvedl, že pokročilé rozhovory o koupi značky Tom Ford vede francouzský výrobce luxusního zboží Kering. Podle zdrojů listu Financial Times však tato jednání zkrachovala kvůli neshodám v řadě oblastí.

H&M

Rychlá móda dál táhne. Zisky H&M výrazně rostou

„Prodej v kamenných obchodech se podstatně zvýšil, dál se ale daří také on-line prodeji,“ uvedla generální ředitelka oděvního řetězce H&M Helena Helmerssonová. Podle ní sice problémy a zpoždění v dodavatelském řetězci stále existují, ale postupně se zmírňují.

Přečíst článek

Ilustrační foto

Matadoři z Wall Street radí, kam investovat pro případ recese. Třeba do farmacie

Recese, stagflace, pokles trhů. Krize obchází nejen titulní stránky novin a internetové servery. Veteráni z Wall Street oslovení serverem CNBC se s investory podělili o osvědčené strategie, do čeho má v této fázi smysl vložit peníze.

Přečíst článek

Prodej oblečení z druhé ruky. Ilustrační foto.

Luxusní móda z druhé ruky je hit. Americký sekáč si jde pro miliardu na burzu

Zájem o oblečení z druhé ruky stoupl navzdory pandemii. Newyorská Rent the Runway nabízející oblečení luxusních značek vstupuje příští týden na burzu, kde si v rámci IPO jde pro 1,3 miliardy dolarů.

Přečíst článek

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Reklama

Související

Zdeněk Hostomský vedl výzkum rakoviny v americké farmaceutické firmě Pfizer a šéfoval pražskému Ústavu organické chemie a biochemie (ÚOCHB).

Trump škrtí výzkum. Vývoj léků může úplně zkolabovat, říká biochemik Hostomský

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme