Marketing v Accolade bude nově řídit Eduard Piňos
Marketing v průmyslovém developerovi Accolade bude nově řídit zkušený stratég Eduard Piňos. Firma to uvedla v tiskové zprávě.
Piňos nastoupil na pozici Chief Marketing Officer a do Accolade přináší přes 18 let zkušeností. V poslední letech se zaměřoval především na globální marketingové strategie, kdy stál v čele několika nadnárodních týmů.
„Kandidáta na pozici marketingového ředitele jsme vybírali opravdu pečlivě. Pokračující růst skupiny klade specifické nároky na jednotnou koordinaci i řízení napříč jednotlivými trhy, také nám ale záleželo na tom, aby nový CMO zapadl do našeho týmu. V roce 2023 pro nás byla klíčová expanze a v tomto duchu chceme i nadále pokračovat. Proto věřím, že Eduardovy zkušenosti s prací na nadnárodních projektech pomohou Accolade v udržitelném růstu a budou pro nás značným přínosem,“ uvedl Lukáš Répal, Chief Operating Officer ve skupině Accolade.
Eduard Piňos před nástupem do Accolade vedl řadu mezinárodních agenturních i in-house projektů. Se svými týmy se podílel na vytváření marketingových strategií globálních společností, jako jsou Coca-Cola nebo Škoda Auto.
„Accolade je pro mě příkladem mimořádně úspěšné firmy, která má ve své byznysové strategii i přes svůj dynamický růst pevně zakořeněné principy udržitelnosti a ESG. Věřím, že mé zkušenosti s velkými značkami na globálním poli, které zahrnují práci s vysoce diverzifikovanými cílovými skupinami, pomohou Accolade i v dalším mezinárodním růstu,“ uvedl Piňos.
Marketingový tým Accolade posílila v pražské kanceláři skupiny také Alexandra Drozdová, která má více než 10letou zkušenost z prostředí PR. V minulosti působila v agenturách AMI Communications a Best Communications, přičemž ve druhé z nich zastávala přes tři roky pozici Account Director.
Na pozici seniorní marketingové specialistky nastoupila do kanceláře Accolade ve Varšavě Joanna Niemirska, která v oblasti nemovitostí působí již 14 let. Před příchodem do Accolade pracovala jako marketingová manažerka ve společnosti Colliers, jež patří ke světovým lídrům v oblasti realitních služeb a správy investic.
Průmyslové haly a parky jsou v Česku i celé Evropě na vzestupu. Souvisí to s aktuálními trendy, kdy se výrobní firmy přesouvají zpět do Evropy a chtějí být blíže svým zákazníkům. Největší zájem je o nemovitosti v atraktivní lokalitě, které splňují alespoň základní stupeň udržitelnosti. Ty jsou ostatně velmi oblíbené i mezi nemovitostními fondy, které tento typ komerčních prostor stále častěji zařazují do svých portfolií.Evropské průmyslové parky zajímají nejen výrobní firmy, ale také velké nemovitostní fondy a investory
Reality
Splachuje se v ní dešťovou vodou, střecha je připravená pro umístění fotovoltaické elektrárny a na udržitelnost se myslelo i v jejím okolí. V areálu nejzelenější budovy na světě totiž nechybí hmyzí hotel, ještěrkoviště nebo hnízdní budky pro veverky.Nejzelenější průmyslová hala světa stojí u Chebu. Má i hmyzí hotel
Reality
Segment průmyslových nemovitostí zažil v posledních letech boom. Je to důsledek nejprve pandemie, poté i války na Ukrajině a s ní úzce související energetické krize. Právě poslední roky odhalily největší slabiny globálních dodavatelských řetězců a přiměly řadu firem k velkým změnám. Průmyslové nemovitosti „vyhrály krizi“, poptávka po nich rychle roste
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.