Marketing v Accolade bude nově řídit Eduard Piňos

Marketing v průmyslovém developerovi Accolade bude nově řídit zkušený stratég Eduard Piňos. Firma to uvedla v tiskové zprávě.
Piňos nastoupil na pozici Chief Marketing Officer a do Accolade přináší přes 18 let zkušeností. V poslední letech se zaměřoval především na globální marketingové strategie, kdy stál v čele několika nadnárodních týmů.
„Kandidáta na pozici marketingového ředitele jsme vybírali opravdu pečlivě. Pokračující růst skupiny klade specifické nároky na jednotnou koordinaci i řízení napříč jednotlivými trhy, také nám ale záleželo na tom, aby nový CMO zapadl do našeho týmu. V roce 2023 pro nás byla klíčová expanze a v tomto duchu chceme i nadále pokračovat. Proto věřím, že Eduardovy zkušenosti s prací na nadnárodních projektech pomohou Accolade v udržitelném růstu a budou pro nás značným přínosem,“ uvedl Lukáš Répal, Chief Operating Officer ve skupině Accolade.
Eduard Piňos před nástupem do Accolade vedl řadu mezinárodních agenturních i in-house projektů. Se svými týmy se podílel na vytváření marketingových strategií globálních společností, jako jsou Coca-Cola nebo Škoda Auto.
„Accolade je pro mě příkladem mimořádně úspěšné firmy, která má ve své byznysové strategii i přes svůj dynamický růst pevně zakořeněné principy udržitelnosti a ESG. Věřím, že mé zkušenosti s velkými značkami na globálním poli, které zahrnují práci s vysoce diverzifikovanými cílovými skupinami, pomohou Accolade i v dalším mezinárodním růstu,“ uvedl Piňos.
Marketingový tým Accolade posílila v pražské kanceláři skupiny také Alexandra Drozdová, která má více než 10letou zkušenost z prostředí PR. V minulosti působila v agenturách AMI Communications a Best Communications, přičemž ve druhé z nich zastávala přes tři roky pozici Account Director.
Na pozici seniorní marketingové specialistky nastoupila do kanceláře Accolade ve Varšavě Joanna Niemirska, která v oblasti nemovitostí působí již 14 let. Před příchodem do Accolade pracovala jako marketingová manažerka ve společnosti Colliers, jež patří ke světovým lídrům v oblasti realitních služeb a správy investic.
Průmyslové haly a parky jsou v Česku i celé Evropě na vzestupu. Souvisí to s aktuálními trendy, kdy se výrobní firmy přesouvají zpět do Evropy a chtějí být blíže svým zákazníkům. Největší zájem je o nemovitosti v atraktivní lokalitě, které splňují alespoň základní stupeň udržitelnosti. Ty jsou ostatně velmi oblíbené i mezi nemovitostními fondy, které tento typ komerčních prostor stále častěji zařazují do svých portfolií.
Evropské průmyslové parky zajímají nejen výrobní firmy, ale také velké nemovitostní fondy a investory
Reality
Splachuje se v ní dešťovou vodou, střecha je připravená pro umístění fotovoltaické elektrárny a na udržitelnost se myslelo i v jejím okolí. V areálu nejzelenější budovy na světě totiž nechybí hmyzí hotel, ještěrkoviště nebo hnízdní budky pro veverky.
Nejzelenější průmyslová hala světa stojí u Chebu. Má i hmyzí hotel
Reality
Segment průmyslových nemovitostí zažil v posledních letech boom. Je to důsledek nejprve pandemie, poté i války na Ukrajině a s ní úzce související energetické krize. Právě poslední roky odhalily největší slabiny globálních dodavatelských řetězců a přiměly řadu firem k velkým změnám.
Průmyslové nemovitosti „vyhrály krizi“, poptávka po nich rychle roste
Zprávy z firem
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.