Prohlédněte si, kdo jsou nejlepší čeští mluvčí
EnjoyMluvčí soutěží ve třech kategoriích – komunikace ve veřejném sektoru, v soukromém sektoru a ocenění PR týmů. Prestižní klání pořádá oborová asociace ASCOPA.
Mluvčí soutěží ve třech kategoriích – komunikace ve veřejném sektoru, v soukromém sektoru a ocenění PR týmů. Prestižní klání pořádá oborová asociace ASCOPA.
V odpovědích na dotazy uživatelů Groku se budou objevovat placené příspěvky, oznámil Elon Musk plány, které má se svou firmou na umělou inteligenci xAI. Bude měnit reklamy také na své sociální síti X, dříve Twitter.
Bývalý americký prezident Donald Trump ostře zkritizoval britskou automobilku Jaguar Land Rover poté, co zhlédl její novou marketingovou kampaň. Na své platformě Truth Social označil reklamu za „woke ostudu“ a firmu za „značku v absolutním chaosu“. Podle něj Jaguar kvůli novému směru a rebrandingu ztrácí identitu – a zákazníky. Zatímco automobilka míří k elektromobilitě a inkluzivnímu marketingu, Trump vidí budoucnost značky černě.
Že se nyní americký prezident stará o to, jaký typ cukru bude v kole, je klasické vrtěti psem. Ale on sám přesně ví, na koho a proč tím cílí.
Soutěž komunikačních projektů a firemních médií Zlatý středník zná finalisty 23. ročníku. Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA) představila shortlisty v prostorách PressCentra ČTK.
Víte, co spojuje Michaela Jordana, LeBrona Jamese, Tigera Woodse a nově Rogera Federera? Jde o sportovce, jejichž jmění překonalo miliardu dolarů. Do prestižního klubu se Federer nově dostal především díky investici do výrobce tenisek On, ale také díky lukrativní smlouvě se společností Uniqlo.
Státní zastupitelství ve Frankfurtu nad Mohanem vyměřilo německému správci aktiv DWS pokutu 25 milionů eur (624 milionů korun). Informovala o tom agentura Reuters. Vyšetřování prokázalo, že se tato dceřiná společnost finančního domu Deutsche Bank dopustila takzvaného greenwashingu, což je snaha prezentovat se jako firma zodpovědná k životnímu prostředí, i když ve skutečnosti tomu tak často není.
Českým hokejovým týmům se daří pracovat s fandy a prohlubovat své fanouškovské základny. Sparta v základní části znovu posunula rekord návštěvnosti extraligy a je už čtvrtým nejnavštěvovanějším klubem v Evropě (bez KHL). Do desítky se vešly i Pardubice.
Do letošního žebříčku nejrychleji rostoucích firem Evropy, který sestavuje list Financial Times a server Statista, se dostalo šest českých společností. Loňský vítěz, český distributor fotovoltaických technologií Raylyst, v letošním žebříčku skončil na 15. místě a je nejrychleji rostoucí firmou v Česku.
Bublina splaskla. Kontroverzní nápoj Prime, který před lety stál klidně stokoruny, přišel o svou popularitu. Už není "in". Je to ale jen další příběh jedné reklamní rychlokvašky?
Stát od vzniku samostatného Česka některé věci zanedbal, ztratili jsme tři dekády. „Není to jenom otázka krátkého názvu naší země, ale celkové prezentace státu vůči jeho občanům i navenek – tedy dlouhodobého brandingu,“ řekl v rozhovoru pro Export.cz náměstek ministra zahraničí Jan Marian.