Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Marketing a strategii v českém a slovenském Microsoftu povede Adi Morun

Adi Morun, COO Microsoft ČR a SR
poskytnuto společností Microsoft
 nst
nst

Na pozici provozního ředitele společnosti Microsoft Česká republika a Slovensko nastupuje 15. února Adi Morun. Ve své nové roli bude řídit krátkodobé i dlouhodobé marketingové a provozní strategie s cílem pomoci českým a slovenským zákazníkům, partnerům a státním institucím pokračovat v digitální transformaci založené na cloudových službách.

Reklama

Morun přichází z Kanady, kde se věnoval rozvoji cloudové divize. Jeho nová role bude na trzích v České republice a na Slovensku klíčová s ohledem na přelomový přechod do „doby digitální“, kterým obě země v současnosti procházejí. Urychlení digitalizace v soukromém i veřejném sektoru, a zejména pak investice do digitální infrastruktury a dovedností, je klíčovou strategií a velkou příležitostí pro zvýšení produktivity, inovačního potenciálu a udržitelnosti.

„Digitalizace může mít na ekonomiku státu i kvalitu života jeho obyvatel zásadní pozitivní dopad. Příležitosti, které v tomto ohledu leží před Českou republikou a Slovenskem, jsou navíc obrovské. Data ukazují, že digitálně vyspělé organizace dosahují vyšší produktivity, jsou inovativnější, vytvářejí lépe placená pracovní místa a mají pozitivní vliv na životní prostředí. Těším se na spolupráci s našimi zákazníky a partnery, která pomůže urychlit tvorbu a zavádění digitálních inovací s dopadem na konkurenceschopnost ekonomik obou zemí. Bude mi ctí doprovázet Českou republiku a Slovensko na vzrušující cestě k jejich ‚digitální budoucnosti‘,“ uvedl Morun.

V uplynulých dvou letech Adi Morun pracoval jako národní ředitel pro cloud Azure na kanadském trhu. Tým specialistů na platformu Azure pod jeho vedením pomáhal zákazníkům z řad korporátních společností, státní správy a středně velkých firem zavádět cloudové technologie a urychlovat jejich digitální transformaci.

>>>>>> Sdílejte s námi kariérní přestupy u vás ve firmě. Zprávy zasílejte na kariera@newstream.cz <<<<<<

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme