Marketing a strategii v českém a slovenském Microsoftu povede Adi Morun

Na pozici provozního ředitele společnosti Microsoft Česká republika a Slovensko nastupuje 15. února Adi Morun. Ve své nové roli bude řídit krátkodobé i dlouhodobé marketingové a provozní strategie s cílem pomoci českým a slovenským zákazníkům, partnerům a státním institucím pokračovat v digitální transformaci založené na cloudových službách.
Morun přichází z Kanady, kde se věnoval rozvoji cloudové divize. Jeho nová role bude na trzích v České republice a na Slovensku klíčová s ohledem na přelomový přechod do „doby digitální“, kterým obě země v současnosti procházejí. Urychlení digitalizace v soukromém i veřejném sektoru, a zejména pak investice do digitální infrastruktury a dovedností, je klíčovou strategií a velkou příležitostí pro zvýšení produktivity, inovačního potenciálu a udržitelnosti.
„Digitalizace může mít na ekonomiku státu i kvalitu života jeho obyvatel zásadní pozitivní dopad. Příležitosti, které v tomto ohledu leží před Českou republikou a Slovenskem, jsou navíc obrovské. Data ukazují, že digitálně vyspělé organizace dosahují vyšší produktivity, jsou inovativnější, vytvářejí lépe placená pracovní místa a mají pozitivní vliv na životní prostředí. Těším se na spolupráci s našimi zákazníky a partnery, která pomůže urychlit tvorbu a zavádění digitálních inovací s dopadem na konkurenceschopnost ekonomik obou zemí. Bude mi ctí doprovázet Českou republiku a Slovensko na vzrušující cestě k jejich ‚digitální budoucnosti‘,“ uvedl Morun.
V uplynulých dvou letech Adi Morun pracoval jako národní ředitel pro cloud Azure na kanadském trhu. Tým specialistů na platformu Azure pod jeho vedením pomáhal zákazníkům z řad korporátních společností, státní správy a středně velkých firem zavádět cloudové technologie a urychlovat jejich digitální transformaci.
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.