Fastfood Popeyes chce v Česku otevřít 60 restaurací

Americký řetězec s rychlým občerstvením Popeyes plánuje v Česku do roku 2033 otevřít 60 restaurací. Aktuálně má v Praze a ve Středočeském kraji tři, v následujících měsících otevře pobočku v Brně a další pobočky v hlavním městě. První restauraci v Česku řetězec otevřel před rokem na pražském Václavském náměstí.
I další pobočky chce Popeyes směřovat do krajských měst, obchodních center a k dálničním tahům. „Otevřít novou restauraci může trvat měsíce a třeba i dva roky, zvlášť když se soustředíme na opravdu lukrativní lokality. V našich plánech s tím počítáme,“ uvedl ředitel značky Popeyes pro střední a východní Evropu Marko Blaževič. V současné době má Popeyes kromě Václavského náměstí také pobočku v pražském obchodním domě Máj a Stehelčevsi na Kladensku.
Se 124 pobočkami v Česku dále působí fastfoodový řetězec McDonald's či síť KFC ze skupiny AmRest, která na konci loňského roku provozovala 128 restaurací. Poboček dalšího podniku AmRest, Burger Kingu, bylo 33 a Pizza Hutu 16, vyplývá z účetní uzávěrky.
Přichází Five Guys
V nově zrekonstruovaném obchodním domě Máj v Praze by letos na podzim měl otevřít první českou pobočku americký řetězec rychlého občerstvení Five Guys. Na začátku července informoval o plánu otevřít svou první českou restauraci také řetězec Wendy’s.
Vedoucí pronájmu maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu ve společnosti Cushman&Wakefield Jan Kotrbáček při loňském otevření řetězce Popeyes řekl, že trh s rychlým občerstvením v ČR nadále není zcela nasycený a firmy v tuzemsku fungují velmi dobře. Na otevření první pražské pobočky Popeyes čekali lidé ve frontě několik hodin.
Po roce se do Prahy na dva víkendy vrátila Dinner in the sky. A u toho jsme nemohli chybět. Jak se jí ve výšce 45 metrů?
Oběd nad Prahou je zážitek. Levné to však není
Enjoy
Pizza s ananasem je téma už dlouho. Pizza masterům se příčí, lidem ale chutná. Žhavou letní novinkou je ale pizza s melounem. A rozděluje společnost úplně stejně, jako ta s ananasem.
Pizza s melounem. To jako vážně? Neapolského kuchaře pranýřují za prznění tradiční receptury
Enjoy
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.