Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Fastfood Popeyes chce v Česku otevřít 60 restaurací

Fastfoodový řetězec Popeyes chce v ČR do roku 2033 otevřít 60 nových restaurací
ČTK
 ČTK

Americký řetězec s rychlým občerstvením Popeyes plánuje v Česku do roku 2033 otevřít 60 restaurací. Aktuálně má v Praze a ve Středočeském kraji tři, v následujících měsících otevře pobočku v Brně a další pobočky v hlavním městě. První restauraci v Česku řetězec otevřel před rokem na pražském Václavském náměstí.

I další pobočky chce Popeyes směřovat do krajských měst, obchodních center a k dálničním tahům. „Otevřít novou restauraci může trvat měsíce a třeba i dva roky, zvlášť když se soustředíme na opravdu lukrativní lokality. V našich plánech s tím počítáme,“ uvedl ředitel značky Popeyes pro střední a východní Evropu Marko Blaževič. V současné době má Popeyes kromě Václavského náměstí také pobočku v pražském obchodním domě Máj a Stehelčevsi na Kladensku.

Se 124 pobočkami v Česku dále působí fastfoodový řetězec McDonald's či síť KFC ze skupiny AmRest, která na konci loňského roku provozovala 128 restaurací. Poboček dalšího podniku AmRest, Burger Kingu, bylo 33 a Pizza Hutu 16, vyplývá z účetní uzávěrky.

Přichází Five Guys

V nově zrekonstruovaném obchodním domě Máj v Praze by letos na podzim měl otevřít první českou pobočku americký řetězec rychlého občerstvení Five Guys. Na začátku července informoval o plánu otevřít svou první českou restauraci také řetězec Wendy’s.

Vedoucí pronájmu maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu ve společnosti Cushman&Wakefield Jan Kotrbáček při loňském otevření řetězce Popeyes řekl, že trh s rychlým občerstvením v ČR nadále není zcela nasycený a firmy v tuzemsku fungují velmi dobře. Na otevření první pražské pobočky Popeyes čekali lidé ve frontě několik hodin.

Jak se obědvá nad Prahou? Nic pro někoho se závratěmi

Oběd nad Prahou je zážitek. Levné to však není

Po roce se do Prahy na dva víkendy vrátila Dinner in the sky. A u toho jsme nemohli chybět. Jak se jí ve výšce 45 metrů?

Přečíst článek

Pizza s melounem. To jako vážně? Neapolského kuchaře pranýřují za prznění tradiční receptury

Pizza s ananasem je téma už dlouho. Pizza masterům se příčí, lidem ale chutná. Žhavou letní novinkou je ale pizza s melounem. A rozděluje společnost úplně stejně, jako ta s ananasem.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Hovězí vývar s knedlíčky jako vaří v Lokále.

Ani lunchmeat, ani vepřové ve vlastní šťávě. Jak chutná luxusní konzerva?

Přečíst článek

Investiční žralok Bill Ackman věří americkým fastfoodům. Nespálí se?

Přečíst článek
Doporučujeme