Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Češi dostanou další porci kalorií. Na trh vstoupí americký řetězec Wendy’s

Fastfood Wendy’s
Wendy’s
 ČTK

Na český trh vstoupí další světový řetězec s rychlým občerstvením Wendy’s, od roku 2023 se jedná už o třetí globální značku nabízející převážně hamburgery, která otevře pobočku v Česku.

Reklama

Společnost se sídlem ve Spojených státech nyní působí v Evropě pouze v Británii, během příštího desetiletí počítá Wendy’s s otevřením stovek restaurací v Evropě. Umístění první české pobočky ani termín otevření řetězec zatím neupřesnil, na dotaz jeho zástupci uvedli, že uvažují o větších městech včetně Prahy.

Řetězec Wendy’s zařadil Česko mezi první země, kam chce v následujících letech rozšířit své služby. „Česko je díky svému silnému trhu, velké tradici rychlého občerstvení a výborné geografické poloze ideální základnou pro naši expanzi v Evropě,“ řekl ředitel společnosti Wendy’s pro Evropu Michael Clarke. Celkem nyní Wendy's provozuje přes 7100 restaurací ve více než 30 zemích.

Šéfkuchař Marcel Ihnačák v magazínu Newstream CLUB

Šéfkuchař Marcel Ihnačák: Souboj na talíři vyhrávají Češi

Pochází z Popradu a na Slovensku patří Marcel Ihnačák mezi nejznámější kuchaře. Snaží se tamní gastronomii vylepšit. Žije a podniká na jižní Moravě. „Česko je napřed před Slovenskem. Vždy o pár let bylo,“ říká šéfkuchař v rozhovoru pro nové číslo magazínu Newstream CLUB, které je věnováno Česko-Slovensku.

Přečíst článek

Záplava nových fastfoodů

Loni v listopadu otevřel na Václavském náměstí svou první pobočku řetězec Popeyes, který se zaměřuje na jídla s kuřecím masem ve stylu kuchyně z americké Louisiany. V nově zrekonstruovaném obchodním domě Máj by pak letos na podzim měl otevřít první českou pobočku americký řetězec rychlého občerstvení Five Guys.

Reklama

Kromě Česka oznámila společnost Wendy’s rozvoj franšízy také v Irsku a Rumunsku. Právě zahraniční trhy jsou pro rozšíření řetězce zásadní, měly by tvořit až 70 procent expanze. V dalších deseti letech počítá firma se vznikem stovky poboček po celé Evropě, restaurace by chtěla mít například také v Polsku, Španělsku, Portugalsku nebo Francii. Kromě Česka je ale zatím potvrzené pouze Rumunsko a Irsko. V těchto dvou zemích plánuje řetězec otevřít pobočky v příštím roce.

Nejenom výhledy, i vyhlášená zahrádka táhne stovky lidí do Riegrových sadů na Vinohradech.

Pražské pivní zahrádky: Kdo nezná „Riegráče“, jako by v Praze nebyl

Jednu z nejznámějších restauračních zahrádek v Praze lze najít v samém centru města. V Riegrových sadech. Areál o kapacitě 1000 lidí jsme navštívili jako první v našem letním seriálu: Pražské pivní zahrádky.

Přečíst článek

Wendy's se stejně jako Popeyes či Five Guys zaměřuje na přípravu hamburgerů. Vedoucí pronájmu maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu ve společnosti Cushman&Wakefield Jan Kotrbáček při loňském otevření řetězce Popeyes řekl, že trh s rychlým občerstvením v ČR nadále není zcela nasycený a firmy v tuzemsku fungují velmi dobře. Na otevření první pražské pobočky Popeyes čekali lidé ve frontě několik hodin.

V Česku jsou nejrozšířenější restaurace rychlého občerstvení KFC se 120 podniky a McDonald's, který naposledy otevřel 117. podnik. Na trhu je také například Burger King nebo Pizza Hut.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Hranolky u McDonald´s v Japonsku začaly být nedostatkovým zbožím

Přelom na scéně rychlého občerstvení. McDonald's otvírá odpolední kavárny s novou značkou

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme