Apple vyrábí už i nejnovější iPhony v Indii
Tři týdny po uvedení nejnovějšího iPhonu 14 spustil Apple jeho výrobu v Indii. Čína zůstává jeho hlavní výrobní základnou, ale Indie je pojistkou v případě, že by se vztahy mezi Washingtonem a Pekingem vyostřily.
Apple pro výrobu hledá alternativní lokality nejen kvůli napětí mezi Spojenými státy a Čínou. Důvodem jsou také omezení v Číně v souvislosti s nulovou tolerancí vůči onemocnění covid-19, která narušují hospodářskou činnost, připomněla agentura Bloomberg.
„Jsme velmi rádi, že budeme vyrábět iPhone 14 v Indii,” uvedl Apple v dnešním e-mailovém sdělení, ve kterém tento krok potvrdil. Hlavním výrobcem iPhonů je tchajwanská společnost Foxconn Technology Group, která má závod v jihoindickém městě Čennaí.
Apple představil nový iPhone 14 na začátku tohoto měsíce. Zaměřil se spíše na bezpečnostní vylepšení než na nové okázalé technické specifikace.
Apple před týdnem zveřejnil nabídku nových telefonů. A nyní do obchodů po celém světě dorazily zásilky s aktuálními stroji. Prahu a další obchody v České republice nevyjímaje. Na rozdíl od předchozích let telefon seženete i bez předobjednání.Nový iPhone dorazil do Prahy. Je dražší, ale dostupnější
Enjoy
Analytici ze společnosti J.P. Morgan očekávají, že Apple přesune koncem roku do Indie asi pět procent výroby iPhonu 14. Indie je po Číně druhým největším trhem s chytrými telefony na světě. Do roku 2025 by Apple mohl v Indii vyrábět asi čtvrtinu iPhonů.
Důvodem skokového zdražování, k němuž se Apple letos na podzim uchyluje, je dražší dolar. Projevilo se to již na nových iPhonech 14, nyní podle agentury Bloomberg Apple zdraží aplikace v App Storu.Apple chystá další zdražování. Po telefonech přijdou na řadu aplikace
Zprávy z firem
Chaos během letošní letní cestovní sezóny zpopularizoval sledovací zařízení do kufrů, která v případě jejich ztracení pomohou určit jejich přesnou polohu. Aerolinky ale nechtějí, aby je cestující používali.Proč aerolinky nesnášejí AirTagy
Enjoy
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?