Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Tomáš Martinovský převzal Century 21. A chce z ní udělat lídra trhu

Tomáš Martinovský
4FIN Holding
 nst
nst

Ředitel finančně poradenské společnosti 4fin Holding po dvou letech jednání nedávno převzal českou master franšízu Century 21. A chce z ní vybudovat jedničku trhu. Hodlá propojit finanční a realitní segment do jednoho funkčního celku. „Vnímáme obrovskou příležitost v synergii mezi realitním makléřem a finančním konzultantem,“ tvrdí Martinovský.

Reklama

Než vstoupil do renomované značky obchodníka s nemovitostmi, provozoval od roku 2019 svou vlastní realitní kancelář 4fin Reality. „Ale žádný byznys se nedá rozvíjet, když jste malí,“ tvrdí. Velikost je podle něj důležitá mimo jiné kvůli nárokům na právní podporu nebo IT systémy. „Přemýšleli jsme, co s tím. A jednou z variant bylo koupit někoho, kdo velikost má, a má k tomu zkušený manažerský tým,“ vysvětluje Martinovský.

Na značku Century 21 došlo tak, že Martinovského holding dlouho spolupracoval s investiční společností RSBC, která ji vlastnila. „Samotný transfer trval výrazně déle, než jsme si to malovali. Protože pořídit si master franšízu je velmi složité z hlediska povolování na straně USA.“ Proces se nakonec protáhl na skoro dva roky.

Dnes má jeho firma zhruba 400 registrovaných makléřů a chce se stát jedničkou místního trhu. „Jsem přesvědčen, že není náhoda, že tato značka je světovou jedničkou. Má po světě desítky tisíc kanceláří, které zasmluvňují makléře.“ V Česku pozice značky podle Martinovského dlouhodobě neodpovídala její světové pozici. I to byl podle něj důvod, proč ji mohl získat.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry. 

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Freedomek v Tachově.

Budoucnost českého stavebnictví? Dřevostavby by mohly tvořit až čtvrtinu nových projektů

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme