Nový Mamaison Vibe oživuje centrum Budapešti. CPI Hotels vsadila na design, retro a moderní pohostinnost
CPI Hotels rozšiřuje své působení v Maďarsku a otevírá nový čtyřhvězdičkový Mamaison Vibe Hotel Downtown Budapest. Stylový hotel v srdci metropole spojuje retro design, současný komfort a pulzující atmosféru města jen pár kroků od Dunaje.
Skupina CPI Hotels miliardáře Radovana Vítka, jedna z předních hotelových skupin ve střední Evropě, představuje nový přírůstek do své mezinárodní sítě – Mamaison Vibe Hotel Downtown Budapest. Moderní designový hotel se nachází v samotném centru Budapešti, v těsné blízkosti Dunaje, Baziliky sv. Štěpána a ikonického Řetězového mostu.
Mamaison Vibe přináší do města svěží a hravý koncept, který propojuje nostalgii maďarské popkultury s moderním městským stylem. Nabízí 96 originálně navržených pokojů a apartmá, z nichž každý má vlastní charakter a důraz na pohodlí, technologie i vizuální zážitek.
Firma CPI Hotels ze skupiny CPI Property Group českého miliardáře Radovana Vítka ve středu otevírá první hotel značky Clarion ve Vídni. Hotel má 201 pokojů, tři konferenční místnosti a střešní restauraci se 120 místy. CPI Hotels provozuje pod několika značkami více než tři desítky hotelů v šesti evropských zemích.
Realitní magnát Vítek otevírá první hotel značky Clarion ve Vídni
Reality
„Mamaison Vibe Hotel Downtown je oživujícím prvkem našeho portfolia. Je barevný, inspirativní a plný pozitivní energie – přesně takový, jaká je dnešní Budapešť,“ říká Jan Kratina, šéf CPI Hotels.
Součástí hotelu je také Funky Budapest Bistro & Bar, gastronomický koncept inspirovaný retro atmosférou 70. až 90. let. Hosté zde ochutnají moderně pojatá tradiční maďarská jídla, comfort food i prvky retro street food kultury. Výrazným prvkem je lobby bar s ikonickou carousel instalací a barová zóna s přímým vstupem z ulice, která funguje jako živé společenské centrum s hudbou, mini DJ sety a originálními koktejly.
Brno roste. A Praha hledá směr
Je tu nové, podzimní číslo magazínu Realitní Club. Zaměřuje na současné trendy ve výstavbě, investicích a dostupnosti bydlení.
Titulní rozhovor patří Radimu Passerovi, který otevírá pohled do zákulisí developerských projektů a rozvoje pražské Brumlovky.
Hlavní tematický blok sedmého vydání magazínu přináší detailní pohled na Brno, které se mění v jedno z nejdynamičtějších měst střední Evropy.
Exkluzivní data z Flat Zone potvrzují, že brněnský realitní trh už dávno není levnější než pražský. Magazín doplňují rozhovory s odborníky, analytiky i vizionáři, kteří určují budoucnost českého developmentu.
V rozsáhlé reportáži i rozhovorech například s Tomášem Vavříkem, šéfem brněnské developerské společnosti Domoplan, a Janem Tesárkem, ředitelem Kanceláře architekta města Brna, magazín mapuje největší proměnu Brna od meziválečného období.
Exkluzivní data z Flat Zone zase potvrzují, že brněnský realitní trh už dávno není levnější než pražský.
A magazín doplňují další rozhovory s odborníky, analytiky i vizionáři, kteří určují budoucnost českého developmentu.
Realitní Club vychází dvakrát ročně a je součástí multiplatformního projektu Newstreamu: zahrnuje rubriky na newstream.cz, tematické eventy a diskusní setkání pod hlavičkou klubu i úspěšný podcast moderovaný Petrou Nehasilovou a Daliborem Martínkem.
Aktuální číslo je k dostání u dobrých prodejců tisku, online a v předplatném na SENDu. Digitální verze magazínu je dostupná na newstream.cz.
