Zapomeňte na Stranger Things, nejsledovanějším hitem Netflixu je temná Wednesday
Seriál, který vychází ze světa Addamsovy rodiny, přilákal k obrazovkám Netflixu tolik lidí, že během pouhého týdne prosledovali rekordní počet hodin. Kolik? Neuvěřitelných 341 milionů. To se nepovedlo ani očekávané čtvrté sérii Stranger Things.
Netflix úspěchy svých seriálů počítá ve zcela nových kategoriích. A veřejně neuvádí žádné jiné statistiky než počet takzvaně prosledovaných hodin. Konkrétně během prvního týdne od uvedení nového filmu či seriálu, přičemž seriály logicky skórují víc než filmy.
To se potvrdilo i v uplynulých dnech, kdy se jasnou jedničkou Netflixu stal seriál Wednesday, který spadá do fikčního vesmíru Addamsovy rodiny a vypráví příběh populární postavy z původního seriálu (i pozdějších filmů), tedy malé dívky Wednesday. Ta už oproti původním dílům trochu povyrostla a studuje na Akademii Nevermore, kde vyšetřuje sérii vražd.
Rodinné i dějinné anabáze Alžběty II., prince Charlese, princezny Diany a dalších členů nejprominentnější rodiny světa dospěly na Netflixu do páté série. Dostáváme se v ní do devadesátých let, pozorujeme rozpad manželství nástupníka trůnu a oslavy zlaté svatby populární královny. To vše v pečlivě stylizovaných kulisách, které z Koruny činí jeden z nejdražších seriálů všech dob.
Kolik vlastně stojí Koruna? Patří k nejdražším seriálům všech dob
Enjoy
Diváci na to zjevně slyšeli, protože podle dat Netflixu za první týden od uvedení u Wednesday diváci po celém světě proseděli neuvěřitelných 341 milionů hodin.
„Jde o rekord pro anglicky mluvený seriál. Na druhou příčku tak spadl dosavadní lídr, kterým byla čtvrtá série Stranger Things s 335 miliony hodin,“ uvedla BreAnna Bel z magazínu Variety.
Absolutním lídrem pak nadále zůstává první série Hry na oliheň, která během prvního víkendu přikovala k obrazovkám globální publikum na neuvěřitelných 571,8 hodiny.
Drsný jihokorejský seriál Hra na oliheň (v originále Squid Game), který se stal podzimním hitem Netflixu včetně Česka, se nejpopulárnější streamovací službě vyplatí. Podle interních dokumentů firmy, na které se odvolává server Bloomberg, by měl seriál o hře na přežití vygenerovat hodnotu 891 milionů dolarů (asi 19,5 miliardy korun). Výroba seriálu stála 21,4 milionu dolarů, tedy asi čtyřicetkrát méně. Netflix uniklé neoficiální informace nekomentoval.
Hra na oliheň vydělá Netflixu 891 milionů dolarů. To je čtyřicetkrát víc, než stála
Enjoy
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.