Manželka prince Harryho spouští vlastní byznys. Pro americké hospodyňky

Zrodí se nová Martha Stewartová? K této otázce přivádí řadu Američanů nejnovější počin Meghan Markleové, vévodkyně ze Sussexu. Manželka britského prince Harryho podala žádost o registraci ochranné známky značky American Riviera Orchard. Ta zahrnuje nikoli luxusní zboží, jak by se u Meghan dalo čekat, ale kuchařské knihy, nádobí, pomazánky a zavařeniny či prostírání.
Druhá, mezinárodní registrační přihláška pak zahrnuje psací potřeby, textilie, tašky na provázky, vybavení na jógu a řadu předmětů souvisejících s domácími mazlíčky, jako jsou vodítka, obojky, podložky na krmení nebo semena pro ptáky.
Podobně jako Meghan začínala i protřelá obchodnice a ikona amerických hospodyněk Martha v showbyznysu, konkrétně jako příležitostná modelka. Po sňatku s budoucím právníkem Andrewem Stewartem už to jelo – od pořádání oslav přes domácí dekorace, kulinářské rady a recepty až po stovku bestsellerů a televizní studio Martha Stewart Living.
Britská královská rodina se připravuje na další bouřlivá odhalení, která slibuje šestidílná dokumentární série o princi Harrym a jeho manželce Meghan. První tři díly, které ve čtvrtek Netflix zpřístupnil, mohou být v tomto směru trochu zklamáním. Vyprávění královského páru se zatím soustředilo na médii ostře sledované začátky jejich romantického vztahu.
Netflix pustil první tři díly intimního portrétu Harryho a Meghan
Enjoy
Boj o moc na pokračování
Meghan Markleová odhalila svoji značku American Riviera Orchard prostřednictvím devíti příspěvků na Instagramu, kam se vrátila po čtyřech letech. Úvodní story se s vypnutým zvukem podobá titulní pasáži televizního seriálu Succession (Boj o moc) a ukazuje Meghan, jak aranžuje květiny v kuchyni svého amerického sídla v Montecitu a pózuje ve výklenku v plesových šatech.
Vedle instagramového účtu značka také spustila webovou stránku naznačující, že nový brand hodlá prodávat i konkrétní výrobky.
Podle amerických médií by lifestylová značka mohla být pro Meghan cestou, jak znovu probudit své dřívější aktivity z dob herecké kariéry, kdy dělala rozhovory s přáteli celebrit, sdílela recepty a blogovala o cestování, kráse a jídle na The Tig - lifestylové webové stránce, kde však před svatbou a vstupem do britské královské rodiny své působení ukončila.
Ačkoliv je Dubaj, jeden ze sedmi emirátů tvořící společný stát, tím nejznámějším a nejtřpytivějším městem regionu, tamní vládnoucí rodina Al Maktúmů patří v regionu překvapivě k těm nejchudším. Nejbohatší je rod Saúdů, jehož majetek je pětkrát vyšší než HDP České republiky. Podívejte se na žebříček sestavený serverem newstream.cz.
Královská rodina Al Maktúmů vládne pohádkové Dubaji. Ale v Perském zálivu patří k těm chudším
Leaders
Lékaři diagnostikovali rakovinu britskému králi Karlu III. V prohlášení, které citují britská média, to oznámil Buckinghamský palác. Pětasedmdesátiletý monarcha podle něj na doporučení lékařů odkládá veřejné akce, ale pokračuje v administrativní práci a od dnešního dne započal s léčbou. O jaký typ rakoviny jde, oznámeno nebylo.
Král Karel III. má rakovinu, oznámil Buckinghamský palác. Panovník odkládá veřejné akce
Leaders
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.