Gucci, Vuitton i Lego. Podívejte se do výloh nejluxusnějších obchodů na Páté Avenue
Nakupují tam nejbohatší lidé světa a své obchody tu chce mít doslova každá velká značka. Pátá Avenue v centru Manhattanu je magnetem pro nejluxusnější zboží a už jen samotné prohlížení výloh obchodů je zážitek.
Jak se jednotlivé značky snaží porazit konkurenci? A co se bude nosit v dalších měsících? Podívejte se do unikátní fotogalerie z newyorské Páté Avenue.
Číňané milují luxus, kterého si po vynucené covidové pauze zase začínají dopřávat. S návratem čínské poptávky rostou také akcie západních prodejců luxusních značek. Zato akcie čínských společností u investorů zrovna nebodují, drží se stranou jejich zájmu. Bezpečněji je mimo dosah Pekingu.Svět luxusu se dočkal, Číňané už zase utrácejí. Těží z toho akcie západních high-end značek
Trhy
Moravský developer láká do Mikulova na genius loci, design, udržitelnost i vybranou gastronomii. Jeho investiční společnost Volarik Capital se na jihu Moravy chystá stavět o sto šest. A nebude to jen o rozšíření stávajícího hotelu v Mikulově. „V plánu je ekologicky zaměřená výstavba, která zahrnuje butikový hotel, apartmány i čtyřmiliardové lázně. A to prý není zdaleka vše, prozradil Newstreamu Mike Volařík. Časem prý bude stavět i u moře. Prodal Ferrari, aby postavil podzemní wellness. Podnikatel Volařík si na jihu Moravy plní developerské sny
Reality
Magazín newstream CLUB
Jak vytvářet odkaz pro příští generace? Odpovědi z byznysového světa, ale i od výrazných osobností společenského života nabízí třetí číslo magazínu newstream CLUB, který právě vychází.
Na obálce byznysově - lifestylového čtvrtletníku je František Kinský, legendární šlechtic, který vypráví, jak se v jejich rodě dědí nikoli majetek, ale zodpovědnost a služba.
Hvězdami jarního čísla jsou dále mimo jiné Silke Horáková (Albatros), Luděk Sekyra (Sekyra Group), Zbyněk Frolík (Linet) nebo architekt Václav Aulický či umělec Milan Knížák.
Magazín se věnuje tématům dlouhodobých investic, předávání majetku v rámci rodinných klanů, tradičním českým značkám či tomu, jak developeři společně s architekty mění tvář měst na dlouhá staletí.
Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí.
K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.