Samsung proniká do Ferrari, v příštích modelech bude mít displeje

Italský výrobce luxusních sportovních aut Ferrari použije ve svých budoucích modelech panely od jihokorejské firmy Samsung Display. Automobilka o podpisu memoranda o porozumění informovala na svém webu.
Jihokorejská společnost bude vyvíjet „řešení displejů s technologií OLED na míru” pro příští generaci vozů Ferrari, uvedl v prohlášení generální ředitel italské firmy Benedetto Vigna. Displeje OLED používají takzvané organické diody. Jedná se o pokročilejší a dražší technologii než LCD či LED.
Italský výrobce supersportů na příští rok naplánoval revoluci. Ferrari Purosangue je jeho prvním počinem na poli rodinných vozítek a lze je označit za SUV. Firma však toto označení odmítá. Ostatně nejspíš by se tak vůz stal nejdražším sériově vyráběným SUV světa. Cena: 390 tisíc eur, tedy téměř 10 milionů korun.
Tak to není za hubičku. Ferrari představilo nejdražší SUV světa. Jde na dračku
Enjoy
Memorandum podepsali šéfové dotčených společností v jihokorejském městě Asan. Finanční aspekty dohody tisková zpráva nerozvádí.
Ferrari se zaměřuje na investice do elektrifikace. Vigna už dříve oznámil, že automobilka bude pro ty komponenty nebo software, které nejsou zásadní, využívat externí dodavatele. Firma plánuje představit svůj první plně elektrický vůz v roce 2025.
Jihokorejské společnosti Samsung Electronics klesl v prvním čtvrtletí provozní zisk o 96 procent na 600 miliard wonů (9,8 miliard korun), a dostal se tak na 14leté minimum. Firma to odhaduje v předběžných výsledcích hospodaření, popad zisku vyplynul z poklesu světového trhu s polovodiči. Samsung proto oznámil, že citelně sníží výrobu čipů, informovala agentura Reuters.
Samsungu klesl provozní zisk o 96 procent, firma omezí výrobu čipů
Zprávy z firem
Samsung Display je divizí společnosti Samsung Electronics. Do výroby panelů v Asanu hodlá investovat tři miliardy dolarů (64,6 miliardy korun).
Skupina Hyundai Motor Group investuje do roku 2030 do výroby elektromobilů v Jižní Koreji 24 bilionů wonů (přes 389 miliard korun).
Hyundai útočí na to být v TOP 3 výrobců elektromobilů
Zprávy z firem
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?