Novým šéfem marketingu v Sazce je David Schenk, Martin Novák nově vede tým transformace

Sazka, která se připravuje na plánovaný lednový rebranding a přijme jméno své mateřské společnosti Allwyn, oznamuje dvě změny ve vrcholovém managementu.
Novým ředitelem marketingu Sazky se od října stal David Schenk, který doposud zodpovídal za zákaznickou zkušenost a nyní povede obě oblasti společně. Do nově vytvořené pozice Chief Transformation Officer (ředitel pro transformaci) nastupuje Martin Novák, který se vrací s cennými zkušenostmi z britského Allwynu.

Prioritou obou ředitelů je úspěšné provedení firmy jednou z největších proměn v její historii – přejmenováním Sazky na Allwyn spojeným s řadou produktových novinek a benefitů pro zákazníky.
„Mým hlavním úkolem bude vybudovat v Sazce transformační tým, využit sílu mezinárodní značky Allwyn a ve spolupráci s týmy z ostatních trhů vytvořit moderní zábavní produkty založené na špičkových technologiích, které osloví zákazníky jak v České republice, tak na dalších evropských trzích Allwynu,“ uvádí Novák.
David Schenk vybudoval oddělení CRM, tým zaměřený na inovace a později celou novou divizi zákaznické zkušenosti. Nyní nově přebírá také odpovědnost za kompletní marketingovou strategii. Jeho prvním hlavním úkolem bude provést značku rebrandingem.
„Hlavním cílem je teď úspěšně doručit rebranding Sazky na značku Allwyn. Chceme zajistit, aby naši zákazníci i veřejnost jasně vnímali, že Allwyn jim přináší víc, ať už jde o nové produkty, služby nebo celkový zážitek ze značky,“ říká David Schenk, ředitel marketingu. „V nové roli chci ještě těsněji propojit marketing a zákaznickou zkušenost. Každá kampaň i produkt musí skutečně vycházet z porozumění potřebám lidí, kteří s námi přicházejí do kontaktu.“
U skupiny Tipsport si sázkaři vsadili na české parlamentní volby celkem 91,5 milionu korun – z toho 68 milionů před začátkem hlasování a 23,5 milionu v jeho průběhu. To je zhruba o 10 milionů méně než v předchozích sněmovních volbách.
Sázka na Okamuru nevyšla. Neúspěch SPD stál tipující 3,8 milionu
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.