Kytary.cz zvítězily v březnovém kole soutěže Visa Czech Top Shop
Kytary.cz je obchod pro správné rockery. A nejen je. Kytary, bicí, klávesy, ale i dechy nebo smyčce, to všechno najdete v prodejně v pražských Modřanech, která se pyšní největším skladem hudebních nástrojů ve střední Evropě. Nebyla to pouze šíře nabízeného sortimentu, která prodejnu vynesla do čela březnového kola soutěže maloobchodních prodejen Visa Czech Top Shop (VCTS), jíž je Newstream mediálním partnerem.
Česká firma Kytary.cz se od svého vzniku v roce 2000 vypracovala na největšího prodejce hudebních nástrojů v ČR. Ze svého e-shopu obsluhují nejenom zákazníky v Čechách, ale téměř po celé Evropě. Vedle e-shopu má obchod také dvě kamenné prodejny v Praze a v Brně. Inspektoři soutěže VCTS v březnu navštívili jejich pražskou pobočku a po jejich hodnocení se prodejna dostala na první místo tohoto kola.
Obchod je opravdovým rájem pro milovníky hudby a hudebních nástrojů. Kromě širokého sortimentu inspektory nadchla možnost vyzkoušet si vše přímo na místě v jedné z pěti zkušeben, které jsou zákazníkům k dispozici.
Dvoupatrový prostor prodejny umožňuje přehledně vystavené zboží a intuitivní navigaci. Na ploše najdete také několik digitálních obrazovek, které přehrávají upoutávky na zboží. Kytary.cz dokonce uvádí, že prodejna disponuje největším skladem hudebních nástrojů ve střední Evropě. Samozřejmostí je možnost vyzvednutí zboží objednané přes e-shop. Inspektory dále zaujala také chill-out zóna s kávou a občerstvením.
Zabodovaly také prodejny potravin
Na druhém místě březnového kola soutěže se umístila prodejna řetěžce Penny Market v pražské Mariánské ulici. Prodejna je čistá a upravená, navigace pro obchodě je jednoduchá a jednotlivé oddělení jsou dobře označená. Zhodnotili inspektoři soutěže. Lákavé je podle nich také vystavení zboží, které bylo plně doplněné i v době ranní návštěvnické špičky. Verdikt? Velice dobře zvládnutá prodejna pro menší i větší nákupy.
Třetí příčku obsadila zrekonstruovaná prodejna Coop v Boskovicích u Brna. Moravská prodejna Jednoty Coop v Boskovicích zaujala inspektory zvenku svým minimalistickým a moderním vzhledem. Inspektoři ocenili intuitivní navigaci po obchodě, velké cedule označující jednotlivé části prodejní plochy, široký sortiment a vstřícný personál.
Vstup polské drogerie Hebe na český trh se povedl. První kamenná prodejna řetězce zaujala hodnotitele z řad expertů na maloobchodní prodej natolik, že jí udělili první místo v únorovém kole soutěže Visa Czech Top Shop . Druhá skončila nonstop prodejna s chovatelskými potřebami Super Zoo. Třetí příčka patří písecké prodejně mobilního operátora O2.Drogerie Hebe z Polska zkouší dobýt český trh. A dělá to chytře
Zprávy z firem
Obchod Nobilis Tilia není jen tak ledajaký. Je v malé vesnici Vlčí hora na úpatí Českého Švýcarska. Kromě kamenné prodejny s vlastní kosmetikou má také biozahradu či masážní studio. Proto vyhrál první cenu soutěže Visa Czech Top Shop i cenu veřejnosti. Další ocenění dostaly i jiné zajímavé a inspirativní retailové příběhy. Nejlepší kamenné prodejny Česka? Podívejte se na vítěze soutěže Visa Czech Top Shop
Zprávy z firem
Na jednom místě v pražském Karlíně se přirozeně a nenuceně střetává prodej zboží spolu s místem setkávání GymBeam komunity. Za svůj nadstandardní přístup k zákazníkům si prodejna sportovní výživy, fitness doplňků a sportovního oblečení odnesla nejvyšší ocenění v listopadovém kole soutěže maloobchodních prodejen Visa Czech Top Shop. Newstream je mediálním partnerem soutěže. Ocenění si z rukou manažera soutěže Jiřího Berana převzala Lenka Lukáčová, Head of Local Marketing pro GymBeam v Česku a na Slovensku.Víc než jen prodejna. GymBeam v pražském Karlíně je rájem pro nadšence do fitness
Zprávy z firem
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?