Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Drogerie Hebe z Polska zkouší dobýt český trh. A dělá to chytře

Drogerie Hebe z Polska zkouší dobýt český trh. A dělá to chytře
poskytnuto mistoprodeje.cz
 nst
nst

Vstup polské drogerie Hebe na český trh se povedl. První kamenná prodejna řetězce zaujala hodnotitele z řad expertů na maloobchodní prodej natolik, že jí udělili první místo v únorovém kole soutěže Visa Czech Top Shop . Druhá skončila nonstop prodejna s chovatelskými potřebami Super Zoo. Třetí příčka patří písecké prodejně mobilního operátora O2.

Reklama

Drogerie Hebe z Polska vstoupila na český trh v roce 2022 - prozatím pouze v on-line podobě. První kamenou prodejnu tady otevřela až loni v červenci v pražské galerii Harfa. Firmě nelze upřít bohaté zkušenosti z polského trhu, kde má řetězec na 300 dobře fungujících prodejen. 

Při návštěvě pražské pobočky inspektoři soutěže Visa Czech Top Shop (VCTS), kteří hodnotí maloobchodní prodejny z pozice zákaznické zkušenosti, ocenili především komfort nákupu v prodejně. Zboží je zde přehledně vystavené, navigace obchodem je jednoduchá, design obchodu je moderní a samoobslužné pokladny samozřejmostí. Nabídka zboží je široká. „Sortiment se skládá ze známých i pro českého zákazníka méně známých značek. Body navíc si drogerie Hebe zasloužila i za možnost si jednoduše a bez překážek vyzkoušet většinu produktů,“ shodli se inspektoři. 

Pro vaše mazlíčky jsme tu nonstop

Na druhém místě se v únoru umístila prodejna s chovatelskými potřebami Super Zoo v pardubickém nákupním centru Fáblovka. Unikátnost prodejny spočívá především v jejím fungování v tzv. hybridním režimu, kdy přes den funguje jako klasický obchod, ve kterém se o zákazníky stará personál a v noci se stává samoobslužnou prodejnou.

V obchodě je tedy možné nakoupit si nonstop. Kromě hybridního provozu prodejny hodnotili naši komisaři kladnými známkami i design obchodu, povedenou navigaci v prodejně a skvělé značení produktů s dostatkem informací. V obchodě si můžete vyzvednout objednávku z e-shopu nebo nechat vygravírovat psí známku. Na nákup s vámi samozřejmě může i váš zvířecí mazlíček. 

Super Zoo v pardubickém nákupním centru Fáblovka je pro zákazníky otevřena nonstop. místoprodeje.cz, užito se svolením

Třetí příčka únorového kola soutěže VCTS patří prodejně mobilního operátora O2 na Velkém náměstí v Písku. Obchod se nachází v historické zástavbě náměstí a svým exteriérem splynula s ostatními prodejnami a zachovala místní ráz. Inspektoři ocenili především přehledný, moderní a jednoduchý interiér, při zachování maximální možné diskrétnosti mezi zákazníky. Plusové body si zasloužilo vystavené zboží s dostatkem informací a příjemná obsluha.

Český výrobce dřevěných hraček a komponentů Detoa zvítězil v lednovém kole soutěže Visa Czech Top Shop 2024

Hračky ovládly lednové kolo soutěže maloobchodních prodejen

Tradiční český výrobce dřevěných hraček Detoa zabodoval v lednovém kole soutěže Visa Czech Top Shop. Newstream je mediálním partnerem soutěže.

Přečíst článek

Manažeři Nobilis Tilia přebírají ocenění z rukou Petra Poláka, country managera Visa ČR

Nejlepší kamenné prodejny Česka? Podívejte se na vítěze soutěže Visa Czech Top Shop

Obchod Nobilis Tilia není jen tak ledajaký. Je v malé vesnici Vlčí hora na úpatí Českého Švýcarska. Kromě kamenné prodejny s vlastní kosmetikou má také biozahradu či masážní studio. Proto vyhrál první cenu soutěže Visa Czech Top Shop i cenu veřejnosti. Další ocenění dostaly i jiné zajímavé a inspirativní retailové příběhy.

Přečíst článek

Ocenění Česko platí kartou vyhrála prodejna Maxík Milevsko

Kategorie Česko platí kartou soutěže Visa Czech Top Shop zná svého vítěze za druhé pololetí roku 2023. Nejúspěšnější prodejnou ze všech zapojených do projektu se stala prodejna Maxík Milevsko. Nabízí vše, co běžné domácnosti mohou potřebovat, a nově i digitální platby.

Přečíst článek
 

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme