Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Krach třetí největší evropské cestovky. Na dovolenou neodletí 180 tisíc lidí

Krach třetí největší evropské cestovky. Na dovolenou neodletí 180 tisíc lidí
Profimedia
 ČTK

Zkrachovalá třetí největší evropská cestovní kancelář FTI Touristik GmbH zrušila všechny objednané cesty. Dosud byly zrušené jen zájezdy s odjezdem do pátku 5. července včetně. Její krok se dotkne dalších 175 tisíc klientů. Na základě dnešního rozhodnutí věřitelského výboru to podle agentury DPA oznámil předběžný insolvenční správce Axel Bierbach.

Reklama

Zrušeny budou cesty a některé individuální služby, které si zákazníci objednali na období od 6. července. Díky zrušení všech zájezdů mohou nyní partneři cestovních kanceláří FTI svým zákazníkům nabídnout náhradní pobyty. Společnost začala informovat zákazníky, cestovní kanceláře a hotely.

Podle Bierbacha dostanou účastníci zájezdů už zaplacené zálohy zpět z německého fondu cestovního ruchu DRSF, u kterého jsou německé CK pojištěny proti úpadku. Zákazníci, kteří si prostřednictvím FTI rezervovali pouze jednotlivé služby, jako jsou lety, hotely a transfery, však nárok na vrácení již uskutečněných plateb z fondu nemají.

Třetí největší evropská cestovka krachuje, foto je ilustrační

Třetí největší evropská cestovka krachuje

Německá cestovní kancelář FTI se ani přes masivní finanční pomoc nepřenesla přes následky globální pandemie.

Přečíst článek

Dubrovník, Jaderské moře

Dovolená v Chorvatsku letos Čechům podraží. Egypt a Turecko vyjdou výhodně

Dovolená v evropských destinacích se letos Čechům prodraží zhruba o pět procent. Důvodem je oslabení koruny vůči euru, když aktuální kurz 24,70 koruny za euro je zhruba o korunu slabší než před rokem. Naopak výhodnější kurz koruny mohou čekat turisté, kteří zamíří do Turecka nebo do Egypta. Vyplývá to z analýzy investiční platformy Portu.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme