Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Fotogalerie: Jak vypadají hotely těch nejbohatších Čechů?

Fotogalerie: Jak vypadají hotely těch nejbohatších Čechů?
Se svolením Elite Voyage
Petra Nehasilová
pej

Soukromí, exkluzivita a vysoká úroveň servisu jsou tři nejčastější komodity, jež ti nejbohatší Češi požadují na své dovolené, uvádí Luxury Travel Report, který každý rok zpracovává cestovní kancelář EliteVoyage.

„Nemyslím si, že by šlo primárně o množství peněz, které na ni vynaložíte. Například pro mě jsou jednotkou luxusu emoce. Protože čím víc peněz máte, tím více si toho za ně můžete dopřát, ale to vám za nějakou dobu zevšední. Teprve to, co ve vás vyvolá emoce, je luxus. Pro někoho, kdo bydlí v několikasetmetrové vile, těžko bude 100metrový hotelový pokoj zážitkem. Luxus tak pro některé může být čistě jen to ztratit se na den v neobjeveném pralese a užít si zde klid, pozorovat ptáky a poslouchat kuňkající žáby, aniž by u toho zvonil telefon,“ přibližuje šéf a spoluzakladatel cestovní kanceláře EliteVoyage Petr Udavský.

Jeho cestovní kancelář obecně spolupracuje s vybranými hotely z vyšší cenové kategorie. To, do jakých cenových relací se dovolené vyšplhá se odvíjí nejenom od ceny ubytování, ale i způsobu dopravy.

"Samotná cena dovolené pak záleží na konkrétní konfiguraci. Cenu také hodně ovlivňují letenky – je velký rozdíl, pokud letíte v economy class nebo ve first class, úplně jinak matematika vychází pokud klienti letí privátně. Běžně tak realizujeme dovolené v řádu milionů korun, ale hezká dovolená se dá naplánovat i za nižší stovky tisíc. Opravdu záleží na konkrétním požadavku. Průměrně jsme někde kolem 700 tisíc korun za dovolenou," dodává Udavský.

A tohle jsou podle něj nejbolbínější hotely jeho klientů. 

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Jarní prázdniny jsou v plném proudu.

Alpy, nebo Krkonoše? Jeden den v Rokytnici vyjde na více než čtyři tisíce korun

Přečíst článek
Grandhotel Pupp v Karlových Varech

Fotogalerie: „Nekouzelnější“ místo v Česku? Grandhotel Pupp v Karlových Varech

Přečíst článek
Doporučujeme