Další kolo soutěže Visa Bank Branch of the Year zná vítěze. Kdo zabodoval?

Bankovní sektor se mění a s ním i požadavky klientů na moderní, přívětivé a technologicky vyspělé pobočky. Soutěž Visa Bank Branch of the Year, jejímž partnerem je Newstream, oceňuje ty nejlepší z nich – pobočky, které spojují inovace, zákaznickou péči a komfortní prostředí. Druhé kolo soutěže přineslo tři nové pobočky, které se staly inspirací pro celý bankovní sektor.
Zákaznická zkušenost v bankovnictví nabývá na významu a stává se klíčovým faktorem úspěchu. V době, kdy klienti očekávají moderní, vstřícné a digitálně propojené prostředí, reaguje trh soutěží Visa Bank Branch of the Year, jejímž mediálním partnerem je Newstream. Ve druhém kole odborné hodnotitele nejvíce zaujala pobočka České spořitelny v pražských Dejvicích. Druhé místo obsadila ČSOB v Českých Budějovicích a třetí příčku získala MONETA Money Bank v Benešově.
Vítězná pobočka České spořitelny v Dejvicích
Pobočka České spořitelny v Dejvicích si prvenství zasloužila díky své strategické poloze, modernímu designu a vynikající zákaznické péči. Nachází se v rušné oblasti „Kulaťáku“ s výbornou dostupností MHD a nabízí bezbariérový přístup i možnost parkování v podzemní garáži s dobíjecími stanicemi pro elektromobily.
Klienti jsou hned po příchodu vítáni profesionálním greeterem, který se stará o jejich komfort a navigaci. Moderní interiér s otevřeným designem, dostatkem světla a relaxačními zónami vytváří příjemnou atmosféru. Pobočka podporuje digitální inovace, včetně interaktivních konzultací s poradci přes iPad a možnosti on-line schůzek i mimo pracovní dobu.
Samozřejmostí je komfortní čekací zóna s občerstvením, bezplatnou Wi-Fi a toaletami i pro vozíčkáře.
Druhé místo: ČSOB, České Budějovice
Druhé místo obsadila pobočka ČSOB v Českých Budějovicích, která je ukázkovým příkladem propojení historického dědictví s moderními technologiemi. Umístěná v památkově chráněné budově na Lannově ulici, nabízí bezbariérový přístup, efektivní vyvolávací systém a vstřícného greetera, který pomáhá klientům s orientací a odbavením.
Díky přírodnímu materiálu, důmyslnému osvětlení a proskleným fasádám působí pobočka svěže a přívětivě. Nechybí ČSOB Point pro internetové bankovnictví, samoobslužné zóny a bankomaty pro vklady i výběry. S důrazem na ekologii a bezpapírovou politiku se jedná o pobočku, která udává směr v oblasti udržitelnosti.
Třetí místo: MONETA Money Bank, Benešov
Bronzovou příčku získala pobočka MONETA Money Bank v Benešově, která odborné hodnotitele zaujala svou otevřeností, inovativním přístupem a skvělou zákaznickou zkušeností. Nachází se na hlavní třídě a přitahuje pozornost moderním exteriérem s velkým logem a LCD panely ve výlohách, které informují o aktuálních nabídkách.

Orientace je jasná, nechybí diskrétní a dobře organizované čekací zóny. Poradci využívají tablety pro prezentaci variantních řešení, což usnadňuje komunikaci a vizualizaci produktů. Pobočka myslí na pohodlí všech – nabízí bezbariérový přístup, vodu a kávu zdarma, dětské omalovánky, a dokonce i možnost vstupu s domácími mazlíčky. Celkový dojem dotváří příjemná hudba a vstřícný personál.
Banky budují klientská centra
Společnost Visa, titulární partner soutěže, si uvědomuje, že pohodlné a efektivní bankovní služby jsou nezbytné pro každodenní život klientů. „Dlouhodobě se zaměřujme na to, jak usnadnit lidem každodenní život. Pobočky, které se opravdu věnují potřebám klientů a vytváří pro ně příjemné moderní prostředí, si proto zasluhují naši pozornost. Oceněné pobočky nastavují standardy pro budoucnost bankovnictví a dokazují, že i tradiční kamenné pobočky mají v digitální době své pevné místo,“ říká Petr Polák, country manažer společnosti Visa pro Českou republiku.
Moderní bankovní pobočky už nejsou jen místem pro transakce – stávají se klientskými centry, kde se propojuje technologie, osobní přístup a komfortní prostředí. Soutěž Visa Bank Branch of the Year zdůrazňuje význam kvalitního zákaznického servisu a inspiruje celý trh k dalším inovacím. „Bankovní pobočky procházejí dynamickou proměnou, kdy technologie, design a orientace na klienta hrají klíčovou roli. Soutěž Visa Bank Branch of the Year dává prostor vyniknout těm nejlepším a motivuje celý sektor k dalšímu zlepšování,“ dodává Jiří Beran, Managing Partner společnosti INSTORE CONSULTING EU, která soutěž organizuje.
Ocenění v soutěži, jejímž mediálním partnerem je Newstream, má pobočka ČSOB v Radlicích. Je součástí komplexu kancelářských budov, které jsou považovány za jedny z nejekologičtějších v Evropě. Nabízí moderní model obsluhy, který integruje digitální technologie a klade důraz na jednoduchost a pohodlí.
ČSOB získala druhé místo v soutěži Visa Bank Branch of the Year
Zprávy z firem
V soutěži, jejímž mediálním partnerem je Newstream, uspěla vlajková pobočka v Bankovním domě na náměstí Republiky v Praze.
UniCredit Bank obsadila třetí místo v soutěži Visa Bank Branch of the Year
Money
Titul si odnesla Komerční banka za svou moderní pobočku na pražském Smíchově v ulici Za Ženskými domovy. Soutěž, jejímž mediálním partnerem je Newstream, vznikla s cílem zlepšovat zákaznickou zkušenost v bankovnictví.
První kolo soutěže Visa Bank Branch of the Year 2024 zná vítěze
Money
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.