Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Největší luxus je čas, říká spolumajitelka Moseru Kateřina Zapletalová

Katarína Krajčovičová

Výrobce českého křišťálu Moser je synonymem kvality, výjimečnosti, tradice, mistrovského řemesla a také luxusu. A luxus je pro mnohé lidi lákavý, rádi by se jím obklopovali a budovali kolem sebe auru výjimečnosti. Ta ale na materiálních věcech nestojí, důležité jsou úplně jiné hodnoty. „Musí být soulad mezi tím, kým jsme uvnitř a tím, co vysíláme navenek,“ míní spolumajitelka Moseru Kateřina Zapletalová. Pokud tomu tak není a člověk není autentický, tak místo budování luxusního osobního brandu skončí někde ve škatulce naleštěné bídy.

Reklama

Nevnímám luxus jako ukázku bohatství. Od chvíle, kdy jsem součástí Moseru, se můj pohled na luxus otočil o 180 stupňů. Je to mnohem více o zodpovědnosti, udržitelnosti, tradici, zachování mistrovství a dalších hodnotách,“ popisuje úspěšná manažerka.

Luxus je se značkou Moser spojen od jeho vzniku v roce 1857, kdy byl založen Ludwigem Moserem v Karlových Varech. Je to jediná česká značka oficiálně zapsaná do skupiny luxusních brandů s názvem Comité Colbert, kde jsou značky jako Channel, Hermes, Dior či síť hotelů Ritz.

Český křišťál z dílny Moseru vlastní například i anglická královna Camila, ale i hvězdy showbyznysu jako je Robbie Williams či Elton John.

Když je výjimečnost skutečná

Samotná značka Moser vyrostla ze silného osobního brandu jejích zakladatelů, otce Ludwiga Mosera a jeho syna Lea. Ludwig měl mimořádný talent jako brusič. To, co však bylo velmi důležité pro rozšíření povědomí jejich značky, byl jejich skvělý obchod a marketing. A tak je tomu dodnes.

 „Na prvním místě je třeba mít unikátnost a kvalitu. A když máte něco výjimečného, ​​tak nemusíte mít obavy o tom mluvit,” dodala spolumajitelka sklárny.

A co je pro Kateřinu ten skutečný luxus? „Pro mě osobně je největší luxus čas. A ten si nekoupíte,“ říká úspěšná manažerka. Člověk by podle ní měl umět vnímat své potřeby, hledat v sobě duševní rovnováhu a vnitřní spokojenost. Tu jí osobně dodává sport a také hra na léčivé nástroje.

Proč začala s hrou na gong, jak se vnitřně vypořádávala s veřejnými vystoupeními a rozhovory s novináři, i mnohé další tipy k osobnímu rozvoji prozradila Kateřina v pořadu Značka: Osobně, který moderuje Katarína Krajčovičová z Newstreamu. Videorozhovor se spouští v úvodu článku. Ve formě podcastu si ho můžete poslechnout na vaší oblíbené platformě. Kanál Newstream je v Apple Podcast, Google Podcast i Spotify.

Součástí rozhovoru je i ochutnávka drinku, který speciálně připravili v The Monkey Bar Prague, jako výraz osobní značky Kateřiny Zapletalové.

Sledujte i další díly pořadu Značka: Osobně

video

Nebyla jsem oblíbená. Ale bylo a je mi to jedno, říká bývalá primátorka Krnáčová

Vysoká politika umí být toxická a zatočit s egem i zdravého člověka, přiznává bývalá primátorka Prahy Adriana Krnáčová. „Pro mě, která nesnáší podvody, neupřímnosti a lži, se v takovém prostředí nedalo dlouhodobě fungovat,“ říká vystudovaná kunsthistorička, která se do myslí občanů zapsala výrokem o zpovykaných Pražácích. Sebevědomý a bezprostřední projev proložený silnými výrazy jí byl vlastní. U politiků, novinářů ani veřejnosti s ním moc nezabodovala, ale jak sama říká, co si o ní druzí myslí, ji nikdy moc nezajímalo. „Byla jsem příliš upřímná pro politiky a málo sdílející pro novináře,“ dodala. Krnáčová se popisuje jako žena mnoha profesí a rolí, všechny prý ale spojuje její odhodlání bránit slabší. „Cit pro spravedlnost mám v DNA,“ říká o sobě v pořadu Značka: Osobně Kataríny Krajčovičové na Newstream TV.

Přečíst článek

Jan Bubeník v pořadu Značka: Osobně
video

Jan Bubeník: Každý něco sbírá. Já sbírám vztahy

„Dostávám otázky, jak dělám networking. Já ho ale nedělám, přirozeně se o lidi zajímám a snažím se být užitečný.“ Prozradil na sebe v pořadu Newstreamu Značka: Osobně Jan Bubeník, zakladatel a majitel jedné z prestižních headhunterských společností v České republice Bubeník Partners. „Když budujete vztahy transakčně, je to z toho cítit,“ dodal.

Přečíst článek

video

Cristina Muntean: Výstřednost nevadí. Autentičnost je nejlepším marketingem

V současnosti sociální sítě podporují obraz dokonalé sebeprezentace. Chceme zapadnout, což je přirozená lidská potřeba. „Osekáváním všeho, co si myslíme, že není dokonalé a nepatří k nám, ztrácíme na autenticitě,“ upozorňuje Cristina Muntean, expertka na osobní značku a strategickou komunikaci. „Když komunikujeme svůj osobní faktor bizarnosti beze strachu, naše osobní značka se stává nezapomenutelnou,“ dodává Cristina v pořadu Newstreamu s názvem Značka: Osobně.

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Jak vytvářet odkaz pro příští generace? Odpovědi z byznysového světa, ale i od výrazných osobností společenského života nabízí třetí číslo magazínu newstream CLUB, který právě vychází.

Na obálce byznysově - lifestylového čtvrtletníku je František Kinský, legendární šlechtic, který vypráví, jak se v jejich rodě dědí nikoli majetek, ale zodpovědnost a služba. 

Hvězdami jarního čísla jsou dále mimo jiné Silke Horáková (Albatros), Luděk Sekyra (Sekyra Group), Zbyněk Frolík (Linet) nebo architekt Václav Aulický či umělec Milan Knížák.

Magazín se věnuje tématům dlouhodobých investic, předávání majetku v rámci rodinných klanů, tradičním českým značkám či tomu, jak developeři společně s architekty mění tvář měst na dlouhá staletí.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Eva Čerešňáková v pořadu Značka: Osobně
video

Ženám často chybí sebevědomí. Chci to změnit, říká moderátorka Eva Čerešňáková

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme