Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Hongkong rozjíždí záchranný plán. Rozdá půl milionu letenek

Tanečníci vystupují na zahajovací akci hongkongské turistické kampaně Hello Hong Kong.
ČTK
Ondřej Bílek
obi

Nová hongkongská propagační kampaň nazvaná Hello Hong Kong , která se právě rozjíždí, má nastartovat návrat turistů. V rámci kampaně bude během příštích šesti měsíců rozdáno půl milionu letenek zadarmo, píše CNBC.

Reklama

Rozdávání odstartuje 1. března a důvod je zřejmý: po pandemických uzávěrách má vrátit turisty do regionu. Ovšem nebude to levné, kampaň bude stát 255 milionů dolarů (5,5 miliardy korun). Letenky budou rozdávány prostřednictvím tří hongkongských dopravců — Cathay Pacific, HK Express a Hong Kong Airlines.

Thajsko 2023

REPORTÁŽ: V Thajsku stojí Red Bull sedm korun. A taky je to krásná země

Thajsko bývalo rájem batůžkářů. Po pandemii se však otevřelo všem turistům, k čemuž přispívají také přímé lety z Prahy do provincie Krabi. Stojí to za to? Jednoznačně ano.

Přečíst článek

Fred Lam, generální ředitel hongkongského letištního úřadu, očekává, že bezplatné letenky budou mít mnohonásobný dopad na počet návštěvníků. „Doufáme, že ti, kteří dostanou letenku, přivezou s sebou další dva až tři přátele a rodinu,“ řekl CNBC na slavnostním zahájení kampaně.

Kdo dostane letenky

Rozdávání bude postupné: začne na trzích jihovýchodní Asie, následovat bude pevninská Čína a severní Asie a nakonec další části světa.

Reklama

Pro obyvatele Hongkongu bylo také rezervováno přibližně 80 tisíc vstupenek.

Chaos na letišti v Heathrow (1. července 2022)

Aerolinky si mnou ruce. Drahé letenky lidem chuť cestovat nevzaly

Finanční trhy se možná svíjejí v křečích a inflace doléhá na spotřebitele, ale lidé stále létají v hojných počtech. Levnější letenky tak zůstávají v nedohlednu.

Přečíst článek

Úřady v Hongkongu se snaží oživit ekonomiku a napravit vlastní image, která utrpěla po protestech v roce 2019, zavedením přísných bezpečnostních zákonů v roce 2020 a třemi roky dobrovolné izolace během pandemie. Hrubý domácí produkt se loni snížil o 3,5 procenta, což je třetí pokles za čtyři roky.

Hongkong loni navštívilo asi 605 tisíc návštěvníků, protože město pomalu upouštělo od omezení proti covidu. Ovšem to je nesrovnatelné s téměř 56 miliony v roce 2019 před vypuknutím pandemie, napsala agentura Bloomberg.

Magazín newstream CLUB

Jak vytvářet odkaz pro příští generace? Odpovědi z byznysového světa, ale i od výrazných osobností společenského života nabízí třetí číslo magazínu newstream CLUB, který právě vychází.

Na obálce byznysově - lifestylového čtvrtletníku je František Kinský, legendární šlechtic, který vypráví, jak se v jejich rodě dědí nikoli majetek, ale zodpovědnost a služba. 

Hvězdami jarního čísla jsou dále mimo jiné Silke Horáková (Albatros), Luděk Sekyra (Sekyra Group), Zbyněk Frolík (Linet) nebo architekt Václav Aulický či umělec Milan Knížák.

Magazín se věnuje tématům dlouhodobých investic, předávání majetku v rámci rodinných klanů, tradičním českým značkám či tomu, jak developeři společně s architekty mění tvář měst na dlouhá staletí.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Miodrag Mlačić, ředitel Chorvatského turistického sdružení

Miodrag Mlačić: Češi dávno nejsou paštikáři. Patří k těm nejbohatším turistům v Chorvatsku

Přečíst článek
Ředitel hotelu Hilton Prague Ryan Gauci

Ředitel Hiltonu Prague: Praha by se měla zbavit nálepky destinace pro levné pařící víkendy

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme