Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Hongkong rozjíždí záchranný plán. Rozdá půl milionu letenek

Tanečníci vystupují na zahajovací akci hongkongské turistické kampaně Hello Hong Kong.
ČTK
Ondřej Bílek
obi

Nová hongkongská propagační kampaň nazvaná Hello Hong Kong , která se právě rozjíždí, má nastartovat návrat turistů. V rámci kampaně bude během příštích šesti měsíců rozdáno půl milionu letenek zadarmo, píše CNBC.

Reklama

Rozdávání odstartuje 1. března a důvod je zřejmý: po pandemických uzávěrách má vrátit turisty do regionu. Ovšem nebude to levné, kampaň bude stát 255 milionů dolarů (5,5 miliardy korun). Letenky budou rozdávány prostřednictvím tří hongkongských dopravců — Cathay Pacific, HK Express a Hong Kong Airlines.

Thajsko 2023

REPORTÁŽ: V Thajsku stojí Red Bull sedm korun. A taky je to krásná země

Thajsko bývalo rájem batůžkářů. Po pandemii se však otevřelo všem turistům, k čemuž přispívají také přímé lety z Prahy do provincie Krabi. Stojí to za to? Jednoznačně ano.

Přečíst článek

Fred Lam, generální ředitel hongkongského letištního úřadu, očekává, že bezplatné letenky budou mít mnohonásobný dopad na počet návštěvníků. „Doufáme, že ti, kteří dostanou letenku, přivezou s sebou další dva až tři přátele a rodinu,“ řekl CNBC na slavnostním zahájení kampaně.

Kdo dostane letenky

Rozdávání bude postupné: začne na trzích jihovýchodní Asie, následovat bude pevninská Čína a severní Asie a nakonec další části světa.

Reklama

Pro obyvatele Hongkongu bylo také rezervováno přibližně 80 tisíc vstupenek.

Chaos na letišti v Heathrow (1. července 2022)

Aerolinky si mnou ruce. Drahé letenky lidem chuť cestovat nevzaly

Finanční trhy se možná svíjejí v křečích a inflace doléhá na spotřebitele, ale lidé stále létají v hojných počtech. Levnější letenky tak zůstávají v nedohlednu.

Přečíst článek

Úřady v Hongkongu se snaží oživit ekonomiku a napravit vlastní image, která utrpěla po protestech v roce 2019, zavedením přísných bezpečnostních zákonů v roce 2020 a třemi roky dobrovolné izolace během pandemie. Hrubý domácí produkt se loni snížil o 3,5 procenta, což je třetí pokles za čtyři roky.

Hongkong loni navštívilo asi 605 tisíc návštěvníků, protože město pomalu upouštělo od omezení proti covidu. Ovšem to je nesrovnatelné s téměř 56 miliony v roce 2019 před vypuknutím pandemie, napsala agentura Bloomberg.

Magazín newstream CLUB

Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh. 

V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.

Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Řecké ostrovy již přestávají zvládat invazi turistů

Řeckým ostrovům hrozí kolaps. Chybí voda a nezvládají turistickou invazi

Přečíst článek
Miodrag Mlačić, ředitel Chorvatského turistického sdružení

Miodrag Mlačić: Češi dávno nejsou paštikáři. Patří k těm nejbohatším turistům v Chorvatsku

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme