Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Hongkong rozjíždí záchranný plán. Rozdá půl milionu letenek

Tanečníci vystupují na zahajovací akci hongkongské turistické kampaně Hello Hong Kong.
ČTK
Ondřej Bílek
obi

Nová hongkongská propagační kampaň nazvaná Hello Hong Kong , která se právě rozjíždí, má nastartovat návrat turistů. V rámci kampaně bude během příštích šesti měsíců rozdáno půl milionu letenek zadarmo, píše CNBC.

Rozdávání odstartuje 1. března a důvod je zřejmý: po pandemických uzávěrách má vrátit turisty do regionu. Ovšem nebude to levné, kampaň bude stát 255 milionů dolarů (5,5 miliardy korun). Letenky budou rozdávány prostřednictvím tří hongkongských dopravců — Cathay Pacific, HK Express a Hong Kong Airlines.

Thajsko 2023

REPORTÁŽ: V Thajsku stojí Red Bull sedm korun. A taky je to krásná země

Thajsko bývalo rájem batůžkářů. Po pandemii se však otevřelo všem turistům, k čemuž přispívají také přímé lety z Prahy do provincie Krabi. Stojí to za to? Jednoznačně ano.

Přečíst článek

Fred Lam, generální ředitel hongkongského letištního úřadu, očekává, že bezplatné letenky budou mít mnohonásobný dopad na počet návštěvníků. „Doufáme, že ti, kteří dostanou letenku, přivezou s sebou další dva až tři přátele a rodinu,“ řekl CNBC na slavnostním zahájení kampaně.

Kdo dostane letenky

Rozdávání bude postupné: začne na trzích jihovýchodní Asie, následovat bude pevninská Čína a severní Asie a nakonec další části světa.

Pro obyvatele Hongkongu bylo také rezervováno přibližně 80 tisíc vstupenek.

Chaos na letišti v Heathrow (1. července 2022)

Aerolinky si mnou ruce. Drahé letenky lidem chuť cestovat nevzaly

Finanční trhy se možná svíjejí v křečích a inflace doléhá na spotřebitele, ale lidé stále létají v hojných počtech. Levnější letenky tak zůstávají v nedohlednu.

Přečíst článek

Úřady v Hongkongu se snaží oživit ekonomiku a napravit vlastní image, která utrpěla po protestech v roce 2019, zavedením přísných bezpečnostních zákonů v roce 2020 a třemi roky dobrovolné izolace během pandemie. Hrubý domácí produkt se loni snížil o 3,5 procenta, což je třetí pokles za čtyři roky.

Hongkong loni navštívilo asi 605 tisíc návštěvníků, protože město pomalu upouštělo od omezení proti covidu. Ovšem to je nesrovnatelné s téměř 56 miliony v roce 2019 před vypuknutím pandemie, napsala agentura Bloomberg.

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Stanislav Bartoška

Jak ušetřit na letenkách? Nejlevnější jsou v úterý a ve středu, říká šéf nové cestovky

Přečíst článek
David Svoboda, Czech Inn

Chceme na Východ. Čechů si tam váží, říká hoteliér Svoboda mladší

Přečíst článek
Doporučujeme