Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Živě: E.ON otevírá u dálnice D8 první ultrarychlý dobíjecí hub

 nst
nst

Energetická společnost E.ON v úterý slavnostně otevře první ultrarychlý dobíjecí hub v síti E.ON Drive, který postavila u obce Sulejovice, u dálnice D8 poblíž Lovosic na klíčovém tahu směrem do Německa. Při této příležitosti společnost E.ON představí plány na další roky v oblasti rozvoje dobíjecí infrastruktury v Česku i v Evropě.

Reklama

V České republice, ale také v rámci Evropy v následujících letech vyroste více než 300 stanovišť ultrarychlého dobíjení v rámci programu Connect-E. Investice se pohybují okolo 100 milionů eur a jen v České republice se bude jednat o 24 míst. E.ON také přiblíží plány mezinárodního roamingu, který je na tyto investice navázán.

Akce se zúčastní Claudia Viohl, CEO společnosti E.ON v ČR, Martin Klíma, vedoucí oddělení Mobility Services společnosti E.ON Energie, Sukhjinder Singh, člen vedení společnosti E.ON Drive Infrastructure a Arnošt Barna, generální ředitel KIA Czech.

Elektromobil, ilustační foto

Víc než desetina v Česku prodaných vozů je do zásuvky

Celkově se v Česku prodalo za osm měsíců letošního roku necelých 148 tisíc osobních aut, z toho 15 052 mělo hybridní pohon. Prodeje hybridů se meziročně zvýšily o 114 procent. Spolu s čistě elektrickými vozy pak představovaly 11 procent všech prodejů.

Přečíst článek

Martin Kupka (ODS), ministr dopravy

Ministr dopravy Kupka: Dálniční známka by mohla zdražit. Ve hře je model: inflace a nové kilometry dálnic

O kolik zdraží dálniční známka a od kdy? To je žhavé a politicky ošidné téma pro ministra dopravy Martina Kupku. V době obří inflace není radno si zahrávat s dalším zdražováním. Kupka vymýšlí systém, který by byl automatický. Ať bude jakýkoliv, je zřejmé, že jízda po dálnici zdraží. V exkluzivním rozhovoru pro newstream.cz se ministr také vrací ke konci šéfa Českých drah.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme