Zahradnictví z Valmezu učí Čechy pěstitelství. A boduje v soutěži prodejen
Prodávají muškáty, čerstvou kávu i farmářské potraviny. Zahradní centrum pod kloboukem ve Valašském Meziříčí si hýčká své zákazníky i jejich děti. A pěstitelské rady rozdávají i po Facebooku. I to jej vyneslo do čela dubnového kola soutěže maloobchodních prodejen Visa Czech Top Shop (VCTS).
V Zahradním centrum pod kloboukem ve Valašském Meziříčí najdete kromě prodejny i krásnou venkovní kavárnu, kde si můžete odpočinout, zatímco si vaše děti budou hrát na přilehlém dětském hřišti. Kromě rostlin všech možných druhů zde nabízí jak sezonní i nesezonní dekorace, farmářské produkty a další potraviny.
Nákupem a odpočinkem v zahradní kavárně ale zákaznický zážitek v tomto případě nekončí. Pro všechny, kteří hledají inspiraci nebo radu, má Zahradní centrum vlastní skupinu na Facebooku se spoustou rad a tipů, jak se starat o rostliny a zahradu. Prodejnu můžete navíc navštívit i během různých tematických akcí, které zde pořádají.
Udržitelné oblékání v moderním hávu
Nová prodejna Tak trochu jiný sekáč v pražských Holešovicích zaujala inspektory soutěže VCTS spojením moderního butiku a udržitelnosti. V této prodejně nečekejte nepřehledné hromady nesourodého oblečení z druhé ruky. Všechny kousky jsou pečlivě vybrané, vystavené podle jednotlivých kolekcí. Tak trochu jiný sekáč vykupuje oblečení lokálně, každý z nás může nabídnout to, co nevynosí a dát tak oblečení druhý život. Kromě zajímavého a udržitelného konceptu nás zaujal i moderní minimalistický design prodejny a vystavení zboží podle různých outfitů. Tak trochu jiný sekáč je tak žhavým adeptem na cenu udržitelnosti za rok 2024.
Nová prodejna Billa na třetím místě
Billa pokračuje ve svém rozšiřování nového vizuálního designu svých prodejen. Prodejna v Dobré otevřela v březnu 2024, rozkládá se na 914 metrech čtverečních, čímž poskytuje dostatečný prostor pro pohodlný nákup. Inspektoři ocenili přehledné vystavení zboží, dobrou navigaci obchodem a moderní vzhled prodejny. Dále udělili body i za kroky směrem k udržitelnému nakupování, jako je možnost používat sáčky na ovoce a zeleninu k opakovanému použití nebo využívání recyklovaných plastů k výrobě odnosných tašek.
Tuzemský trh s rychlou módou už polské řetězce ovládly, teď se snaží prorazit s kosmetikou a drogistickým zbožím. Řetězec hebe, který už má v Polsku přes 300 obchodů, se pokouší dobýt Česko. Po spuštění online obchodu nyní odstartoval expanzi do velkých obchodních center v Praze. První prodejnu otevřel v Galerii Harfa, druhou pak v OC Černý Most. A právě první zmíněná prodejna bodovala v únorovém kole soutěže Visa Czech Top Shop a kvalifikovala se tak do finále soutěže nejlepších maloobchodních prodejen v ČR. Nyní si zástupci prodejny na slavnostním předání převzali plaketu pro únorového vítěze.
Drogerie hebe v Galerii Harfa se kvalifikovala do finále soutěže nejlepších prodejen
Zprávy z firem
Výrobce dřevěných hraček z Jiřetína pod Bukovou, společnost Detoa, ovládla lednové kolo soutěže nejlepších maloobchodních prodejen Visa Czech Top Shop. Ocenění si převzala přímo v prodejně v podhůří Jizerských hor, která slouží i jako muzeum hraček. Newstream je mediálním partnerem soutěže.
Plaketa pro nejlepší prodejnu doputovala do podhůří Jizerských hor
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.