Drogerie hebe v Galerii Harfa se kvalifikovala do finále soutěže nejlepších prodejen

Tuzemský trh s rychlou módou už polské řetězce ovládly, teď se snaží prorazit s kosmetikou a drogistickým zbožím. Řetězec hebe, který už má v Polsku přes 300 obchodů, se pokouší dobýt Česko. Po spuštění online obchodu nyní odstartoval expanzi do velkých obchodních center v Praze. První prodejnu otevřel v Galerii Harfa, druhou pak v OC Černý Most. A právě první zmíněná prodejna bodovala v únorovém kole soutěže Visa Czech Top Shop a kvalifikovala se tak do finále soutěže nejlepších maloobchodních prodejen v ČR. Nyní si zástupci prodejny na slavnostním předání převzali plaketu pro únorového vítěze.
Ocenění si přímo v prodejně v Harfě převzal Jiří Novák, Operations Manager v Hebe. Poblahopřát mu přišla Markéta Němcová, Country Manager Visa Czech Top Shop a Andrea Havlíčková z in-store agentury Knowinstore.
„Ocenění je pro nás potvrzením toho, že jdeme správnou cestou a že děláme zákaznický servis správně. Hebe je zdraví a krása. A tak českým zákazníkům přináší řadu nových produktů a nových značek právě z této oblasti,“ řekl při předání plakety Novák, Operations Manager hebe.
Inspektoři soutěže ocenili především komfort nákupu v prodejně, přehledné vystavení, jednoduchou navigaci obchodem a samoobslužné pokladny. „Únorovým vítězem soutěže Visa Czech Top se stala prodejna hebe v Harfě, která je dle inspektorů Mekkou instore marketingu,“ řekla Markéta Němcová, Country Manager Visa Czech Top Shop.
Inspektoři ocenili také příjemný a moderní design obchodu, který pro Hebe vytvořila in-store agentura Moris. „Jsme velmi rádi, že jsme mohli být u úspěšné expanze polského řetězce do Prahy,“ řekl Adam Klofáč z agentury Moris.
Jedním z kritérií soutěže Visa Czech Top Shop je i využití moderních technologií a digitalizace prodejny. Partnerem soutěže v této oblasti je agentura Knowinstore. Andrea Havlíčková, Project Manager agentury Knowinstore k tomu dodala: „Za nás jako partnera v oblasti digitalizace, bych ocenila především skener, na kterém si zákazníci mohou rychle a jednoduše ověřit cenu produktu. Samozřejmostí je pak možnost zaplatit na samoobslužných pokladnách.“
Prodejna hebe v Harfě si svým vítězstvím v únorovém kole zajistila postup do finálové dvanáctky nejlepších obchodů za rok 2024, ze které vzejde celkový vítěz.
Vstup polské drogerie Hebe na český trh se povedl. První kamenná prodejna řetězce zaujala hodnotitele z řad expertů na maloobchodní prodej natolik, že jí udělili první místo v únorovém kole soutěže Visa Czech Top Shop . Druhá skončila nonstop prodejna s chovatelskými potřebami Super Zoo. Třetí příčka patří písecké prodejně mobilního operátora O2.
Drogerie Hebe z Polska zkouší dobýt český trh. A dělá to chytře
Zprávy z firem
Ve velkém areálu v Přestanově, kousek od Teplic, sídlí společnost Showdown Displays Europe. Možná ji budou mnozí znát pod původním názvem Jansen Display, ostatně pod ním dosud funguje i český e-shop pro koncové zákazníky. Před několika lety však společnost koupil americký privátní investiční fond a s příchodem Američanů se změnil i název.
Češi jsou geniální technici, ale tragičtí prodejci, říká byznysmen Zajíček
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.