Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Drogerie hebe v Galerii Harfa se kvalifikovala do finále soutěže nejlepších prodejen

Drogerie hebe v Galerii Harfa se kvalifikovala do finále soutěže nejlepších prodejen
místoprodeje.cz, užito se svolením
 nst
nst

Tuzemský trh s rychlou módou už polské řetězce ovládly, teď se snaží prorazit s kosmetikou a drogistickým zbožím. Řetězec hebe, který už má v Polsku přes 300 obchodů, se pokouší dobýt Česko. Po spuštění online obchodu nyní odstartoval expanzi do velkých obchodních center v Praze. První prodejnu otevřel v Galerii Harfa, druhou pak v OC Černý Most. A právě první zmíněná prodejna bodovala v únorovém kole soutěže Visa Czech Top Shop a kvalifikovala se tak do finále soutěže nejlepších maloobchodních prodejen v ČR. Nyní si zástupci prodejny na slavnostním předání převzali plaketu pro únorového vítěze.

Reklama

Ocenění si přímo v prodejně v Harfě převzal Jiří Novák, Operations Manager v Hebe. Poblahopřát mu přišla Markéta Němcová, Country Manager Visa Czech Top Shop a Andrea Havlíčková z in-store agentury Knowinstore.

„Ocenění je pro nás potvrzením toho, že jdeme správnou cestou a že děláme zákaznický servis správně. Hebe je zdraví a krása. A tak českým zákazníkům přináší řadu nových produktů a nových značek právě z této oblasti,“ řekl při předání plakety Novák, Operations Manager hebe.

Inspektoři soutěže ocenili především komfort nákupu v prodejně, přehledné vystavení, jednoduchou navigaci obchodem a samoobslužné pokladny. „Únorovým vítězem soutěže Visa Czech Top se stala prodejna hebe v Harfě, která je dle inspektorů Mekkou instore marketingu,“ řekla Markéta Němcová, Country Manager Visa Czech Top Shop.

Inspektoři ocenili také příjemný a moderní design obchodu, který pro Hebe vytvořila in-store agentura Moris. „Jsme velmi rádi, že jsme mohli být u úspěšné expanze polského řetězce do Prahy,“ řekl Adam Klofáč z agentury Moris.

Jedním z kritérií soutěže Visa Czech Top Shop je i využití moderních technologií a digitalizace prodejny. Partnerem soutěže v této oblasti je agentura Knowinstore. Andrea Havlíčková, Project Manager agentury Knowinstore k tomu dodala: „Za nás jako partnera v oblasti digitalizace, bych ocenila především skener, na kterém si zákazníci mohou rychle a jednoduše ověřit cenu produktu. Samozřejmostí je pak možnost zaplatit na samoobslužných pokladnách.“

Prodejna hebe v Harfě si svým vítězstvím v únorovém kole zajistila postup do finálové dvanáctky nejlepších obchodů za rok 2024, ze které vzejde celkový vítěz. 

Drogerie Hebe z Polska zkouší dobýt český trh. A dělá to chytře

Drogerie Hebe z Polska zkouší dobýt český trh. A dělá to chytře

Vstup polské drogerie Hebe na český trh se povedl. První kamenná prodejna řetězce zaujala hodnotitele z řad expertů na maloobchodní prodej natolik, že jí udělili první místo v únorovém kole soutěže Visa Czech Top Shop . Druhá skončila nonstop prodejna s chovatelskými potřebami Super Zoo. Třetí příčka patří písecké prodejně mobilního operátora O2.

Přečíst článek

Vít Zajíček z Showdown Displays Europe

Češi jsou geniální technici, ale tragičtí prodejci, říká byznysmen Zajíček

Ve velkém areálu v Přestanově, kousek od Teplic, sídlí společnost Showdown Displays Europe. Možná ji budou mnozí znát pod původním názvem Jansen Display, ostatně pod ním dosud funguje i český e-shop pro koncové zákazníky. Před několika lety však společnost koupil americký privátní investiční fond a s příchodem Američanů se změnil i název.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme