Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Upadající Peloton chtějí Apple, Nike i Amazon. K mání by mohl být už za osm miliard

Efekt covid vyprchal. Lidé už doma zase cvičí míň
iStock
Petra Jansová
pej

O v posledních měsících uvadající společnost Peloton projevily zájem hned tři giganty akciového trhu - Amazon, Apple a Nike, což cenné papíry fitness firmy nakoplo k růstu o desítky procent. I tak se ale obchodují pod cenou IPO a hluboce pod jejich maximem, píše agentura Reuters. Tržní hodnota firmy se za rok propadla z 52 miliard dolarů na necelých osm miliard.

Reklama

Pozitivní obrat ve vývoj akcií Pelotonu, které aktuálně přidávají kolem 20 procent, způsobilo zveřejnění zprávy jejího předního akcionáře, společnosti Blackwells Capital. Investor na vedení společnosti naléhal, aby umožnila její prodej. V mediích se zatím píše o možném zájmu ze strany společností Amazon a Nike, spekulacím neuniká ani firma Apple. Pro všechny zmíněné by koupě Pelotonu dávala smysl. Oficiální rozhodnutí o prodeji a případné akvizici ale zatím nepadlo. 

Investoři Pelotonu aktuálně požadují, aby odstoupil generální ředitel společnosti John Foley, kterého viní z mnoha špatných manažerských rozhodnutí. A zdá se, že jejich přání bude vyslyšeno. Foley se podle listu The Wall Street Journal chystá rezignovat, nahradit by ho mohl bývalý šéf Spotify a Netflix Barry McCarthy. 

Blackwells na představenstvo také naléhá, aby nabídlo firmu k prodeji. Bez Foleyho by se tato myšlenka prosazovala snadněji.

Efekt covid vyprchal. Lidé už doma zase cvičí míň

Pandemie je u konce, naznačují propady Netflixu, Pelotonu a Clubhousu

Během koronavirové krize se z nich stali miláčkové lidí nedobrovolně zavřených doma. Díky Netflixu se lidé v pandemii měli na co dívat, díky Pelotonu cvičili, díky sociální síti Clubhouse si spolu povídali. Poslední výsledky Netflixu naznačují, že pandemické kouzlo vyprchalo, totéž platí i pro Peloton. Ani jednomu se nedaří lákat dostatečné množství nových zákazníků. A ještě hůř na tom je Clubhouse, fenomén konce prvního pandemického roku. 

Přečíst článek

Přední akcionář vedení Pelotonu vyčetl, že špatně řídilo svůj dodavatelský řetězec, což vyústilo v obrovský přebytek zásob. Propad prodeje se Peloton pokusil ztlumit snížením ceny oblíbeného rotopedu, zvýšením výdajů na reklamu nebo snížením počtu zaměstnanců. Prodeje i tak ale stagnují. 

Peloton během pandemických omezení sice zaznamenal razantní nárůst prodeje, s pozitivním vývojem pandemie ale začala značka ztrácet v boji s konkurenčními fitness produkty a logicky ji nenahrálo ani to, že lidé se opět začali přesouvat do tělocvičen.

Against the Ice (2022)

Netflix zveřejnil nabídku na rok 2022 včetně pražského Gray Mana. A také zdražuje

Největší streamingová služba světa v letošním roce chystá desítky původních snímků. K vrcholům by měl patřit The Gray Man natáčený v Česku či nová verze Na západní frontě klid. Netflix však zároveň zdražuje, stejně jako konkurenční služba Amazon Prime zatím jen v USA.

Přečíst článek

Už v listopadu bylo jasné, že poptávka po rotopedech a běžeckých trenažerech klesá víc, než se předpokládalo. A to ovlivnilo i jeho tržní hodnotu, z rekordních téměř 52 miliard dolarů na začátku roku 2021 na osm miliard na jeho konci.

Milan Kilik

Coworkingová centra nakonec budou vítězi pandemie, říká šéf pražského HubHubu

Kávu zdarma jako součást členství nabízí již téměř každé coworkingové centrum. HubHub chce ale jít dál a firmám, které v něm sídlí, plánuje nabízet co nejvíc služeb včetně náboru nových zaměstnanců. „Chceme, aby se u nás firmy mohly soustředit jen na svou hlavní činnost, všechno ostatní bychom jim měli být schopni dodat my,“ říká Milan Kilik, který vede dvě budovy v centru Prahy, kde sídlí sedm desítek firem.

Přečíst článek

Ekologické tenisky od značky Valentino

Zelený luxus. Ikonické módní značky se vrhly na ekologickou výrobu tenisek

Módní značky Chloé, Prada nebo Valentino debutují na trhu s ekologicky šetrnými teniskami. Boty, které se dají pořídit od 10 tisíc korun, se šijí z biomateriálů v provedení odpovídajících kvalitě haute couture, upozorňuje prestižní americky magazín Wall Paper Magazin.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme