Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Skupina CSG má nové logo. Podtrhuje globální ambice Strnadova byznysu

Skupina CSG má nové logo. Podtrhuje globální ambice Strnadova byznysu
CSG, užito se svolením
Newstream & Partner

Průmyslově-technologická skupina Czechoslovak Group miliardáře Michala Strnada představila aktualizované logo se symbolem štítu. Autorem návrhu nové vizuální identity skupiny je grafické studio Dynamo design. Nové logo má odrážet přeměnu skupiny v globálního hráče.

Reklama

Příprava nové vizuální identity CSG trvala bezmála rok. Spolupráce s renomovaným grafickým studiem Dynamo design byla osvědčená, protože již dříve pro CSG připravovalo grafiku výročních zpráv za roky 2021 a 2022. I díky této pozitivní zkušenosti studio uspělo v tendru, který skupina CSG pro svůj rebranding vypsala.

„Pro změnu naší vizuální identity jsme se rozhodli proto, abychom akcentovali naši proměnu v silného mezinárodního hráče s globálními ambicemi. V minulých letech se naše skupina díky úspěšným akvizicím rozrostla. Tuto proměnu odráží i náš nový slogan Heart, heritage, horizon (Srdce, dědictví, horizont). Vyjadřuje, že do našeho podnikání dáváme srdce, vážíme si odkazu našich předchůdců a díváme se do budoucnosti,“ říká David Chour, výkonný ředitel CSG.

Základem nové identity je logo, ve kterém je nová typografie zkratky CSG doplněna názvem Czechoslovak Group v dominantnější pozici. Důležitým grafickým prvkem je červený symbol štítu. Ten tvarově navazuje na kruhovou kresbu písmen CSG a vytváří těžiště celého loga. Oproti stávajícímu přináší nové logo větší dynamiku, zdůrazňuje sílu značky a komunikuje přínos firmy pro společnost.

Nové logo podtrhuje globální ambice skupiny:

„Štít primárně symbolizuje ochranu, zároveň evokuje zakřivení zeměkoule a naznačuje tak globální rozměr aktivit skupiny CSG. Další výhodou je možnost pracovat s tímto prvkem v rámci vizuálního stylu, kde se objevuje ve formě prostorového metalického objektu. Díky symbolu štítu bylo také možné vytvořit odlišující grafické prvky pro jednotlivé divize Defence, Ammo+, Mobility, Aerospace a Business Projects,“ uvádí Jan Šlégr, Senior Graphic Designer společnosti Dynamo design, autor nového vizuálního stylu.

Michal Strnad, majitel CSG

Mnohamiliardový obchod Czechoslovak Group. Strnadova zbrojovka kupuje muniční divizi americké Vista Outdoor

Průmyslově-technologický holding Czechoslovak Group (CSG) kupuje od americké firmy Vista Outdoor její muniční divizi Sporting Products, jejíž součástí je řada značek a výrobců malorážové munice a jejích komponentů ve Spojených státech. Cena obchodu je 1,91 miliardy dolarů, v přepočtu zhruba 45 miliard korun.

Přečíst článek

Jednotlivé divize skupiny CSG, do kterých se CSG člení podle hlavních oborů svého podnikání, tak díky změně vizuálního stylu získaly nový výrazný grafický prvek, který je elegantně ale nepřehlédnutelně podřízen korporátní identitě celé skupiny. Symboly divizí jsou odvozeny od štítu jakožto dominantního prvku nového loga CSG a tvoří silný jednotící prvek, který kromě již zmíněné ochrany a globálnosti vyjadřuje též jednotu a vzájemné synergie napříč skupinou CSG.

CSG, užito se svolením

Přechod z lokální skupiny na globální brand doplňuje též změna internetové domény czechoslovakgroup.cz na czechoslovakgroup.com, na které se nově nacházejí aktualizované webové stránky skupiny. Důvodem je, že stále větší počet společností CSG má výrobní podniky mimo teritorium bývalého Československa, a dokládá její postupnou internacionalizaci. Dnes provozuje CSG výrobní podniky v osmi zemích na třech kontinentech.

Globální průmyslově-technologická skupina CSG vlastněná českým podnikatelem Michalem Strnadem má klíčové výrobní podniky v České republice, na Slovensku, ve Španělsku, v Itálii, Velké Británii a USA a své výrobky exportuje do celého světa. CSG soustavně investuje do rozvoje svých společností a zároveň expanduje v hlavních oborech svého podnikání.

Součástí skupiny jsou například česká automobilka Tatra Trucks, významný světový výrobce malorážové munice Fiocchi nebo český výrobce radarů Eldis. V podnicích začleněných do skupiny CSG a v propojených firmách pracuje více než 10 000 zaměstnanců. V roce 2022 dosáhly konsolidované tržby skupiny hodnoty 25 miliard korun. Hlavními obory CSG jsou strojírenství, automobilový, železniční, letecký průmysl, obranný průmysl a výroba malorážové munice. S produkty společností CSG se lze díky silné proexportní orientaci setkat na všech kontinentech.

Export zbraní z ČR se loni téměř zdvojnásobil na 30 miliard korun

Dalibor Martínek: Nový směr české ekonomiky? Budou to zbraně. A druhým Baťou se stane Strnad

Poradce vlády pro národní bezpečnost Tomáš Pojar se vrátil ze zahraniční mise vlády do Afriky plný nadšení. Že nebyl premiér Fiala přijat v Nigérii na rozdíl od diplomatů nepovažuje za takový průšvih. Hlavní podle Pojara je, že se Česku otevírají v Africe nové exportní možnosti.

Přečíst článek

Michal Strnad, majitel CSG

Strnadovu holdingu CSG se daří. V prvním pololetí mu stouply tržby o patnáct procent

Průmyslově-technologickému holdingu Czechoslovak Group v pololetí stoupl hrubý provozní zisk (EBITDA) meziročně o 40 procenta na 3,43 miliardy korun. Tržby skupiny podnikatele Michala Strnada vzrostly o 15 procent na 15,89 miliardy korun. Skupiny v Česku vlastní mimo jiné automobilku Tatra, výrobce radarů Retia či výrobce brzdových systémů pro kolejová vozidla DAKO-CZ.

Přečíst článek

Eldis Pardubice roste, řeší nové projekty a nabírá zaměstnance

Eldis Pardubice roste, řeší nové projekty a nabírá zaměstnance

Pandemie covid-19 v letech 2020 a 2021 utlumila letecký provoz. Tím způsobila i propad příjmů řízení letového provozu řady zemí, které zrušily, nebo omezily výběrová řízení, čímž se utlumil rozvoj letecké přepravy. Zaznamenala to řada firem, včetně výrobce radarů Eldis Pardubice. Nyní se již situace výrazně zlepšuje tak, že Eldis Pardubice, jenž je od roku 2017 členem skupiny CSG miliardáře Michala Strnada a její divize CSG Aerospace, startuje nábor a chce získat několik desítek nových zaměstnanců.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Tomáš Kopečný, zmocněnec pro obnovu Ukrajiny

Český obranný průmysl nikdy neměl lepší reputaci než teď, říká zmocněnec pro Ukrajinu Kopečný

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Reklama
Doporučujeme