Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Netflix zahájil novou éru. Koupil prvního vývojáře her

Netflix, ilustrační foto
iStock

Americká společnost Netflix koupila herní studio Night School Studios. Jde o první převzetí firmy, která se specializuje na vývoj videoher. A cena? Ta zůstala utajená. Videohry jsou nicméně horkou sázkou Netflixu, který si jejich zařazením do nabídky chce udržet své vedoucí postavení mezi streamovacími platformami.

Reklama

Netflix se tím snaží rozšířit své zdroje příjmů. Netflix považuje videohry za slibnou oblast pro expanzi mimo své hlavní podnikání, kterým je streamování videa. V létě společnost najala do čela své herní divize Mikea Verdua, který dříve pracoval mimo jiné pro velkou herní společnost Electronic Arts.

„Považujeme hry za další novou kategorii obsahu, podobně jako naši expanzi do původních filmů, animace a televizních pořadů bez scénáře,” uvedla firma v dopise akcionářům.

Netflix, ilustrační foto

Analýza: Hry jsou pro Netflix nezbytností

Globální televize Netflix údajně zvažuje vstup do herního byznysu. Slovo "údajně" si ale škrtněte. Pro Netflix jsou hry nezbytností. A pořádně se u toho zapotí.

Přečíst článek

Společnost Night School Studios byla založena v roce 2014 a je známá hlavně díky hře Oxenfree. Hry od této společnosti jsou dostupné pro konzole PlayStation od Sony, Xbox od Microsoftu, Nintendo Switch a pro osobní počítače.

Netflix

Stanislav Šulc: Kauza Netflix aneb Když zisky nejsou nic

Výsledky Netflixu naznačují, že jednu z nejatraktivnějších firem uplynulé dekády čekají trable.

Přečíst článek

Logo SkyShowtime

Do Česka vstupuje nová streamovací služba

Ani Disney +, ani HBO Max. Českým divákům se ještě před těmito prémiovými streamovacími službami představí SkyShowtime, která nabídne tisíce hodin zábavy od celé řady studií.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Digital Director CZ/SK Skupiny Nova Lucie Oravčíková

Šéfka digitálu Novy Oravčíková: Už se jasně ukazuje výhoda Voyo Originálů

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme