Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Na sociálních sítích ujíždí už více než pět miliard lidí, denně u displeje tráví hodiny

Počet aktivních uživatelů sociálních sítí loni překročil pět miliard
iStock
 ČTK

Počet aktivních uživatelů sociálních sítí loni překročil pět miliard lidí, což představuje 62,3 světové populace. Vyplývá to z výroční zprávy, kterou zveřejnila společnost Meltwater spolu s agenturou We Are Social. Připojení k internetu má 5,53 miliardy lidí, uvádí zpráva. Typický uživatel internetu denně na síti stráví šest hodin a 40 minut.

Reklama

Zpráva vychází z dat společnosti Kepios, jež se zaměřuje na studium využívání digitálních technologií. Počet uživatelů sociálních sítí se podle ní loni zvýšil o 5,6 procenta, zatímco světová populace narostla o 0,9 procenta.

Největší sociální síť z hlediska počtu uživatelů, platforma Instagram, měla celkem 1,65 miliardy uživatelů, těsně za ní následovala síť TikTok s 1,56 miliardy uživatelů. Zpráva však připomíná, že v počtu uživatelů panuje určitá míra nepřesnosti, zejména kvůli automatizovaným účtům a lidem registrovaným pod různými identitami.

Ilustrační obrázek

Hackeři se zaměřují na automobily. Vozy budou chráněny před kyberútoky

Letošní červenec přinese další změnu pro výrobce automobilů. K řadě platných povinností jim u nových vozů přibude ochrana před kyberútoky. Tu zatím řešila každá automobilka po svém.

Přečíst článek

Musk shání peníze pro svou umělou inteligenci. Škemrá u asijských miliardářů

Elon Musk se opět staví do role vyzyvatele, tentokrát na poli umělé inteligence. Pro svojí firmu xAI zatím shání peníze, cíle má však nemalé. Poměřovat síly chce s lídrem trhu, společností OpenAI, která se těší štědré podpoře Microsoftu.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme