Deník Metro se mění. Sází na spolky v regionech i podcasty
Okresní zprávy, nové rubriky, prostor pro veřejnost i podcast o Praze – nejčtenější pražský deník vstupuje do nové digitální éry. Deník Metro představuje nový web Metro.cz v moderním designu a s řadou novinek pro čtenáře. „Klíčovou součástí redesignu je spuštění platformy Moje Metro – prostoru, kde mohou lidé a organizace sdílet své pozvánky na akce a zprávy o své činnosti. Novinkou je i okresní zpravodajství, přehledně tříděné rubriky a originální podcast Linka M,“ říká šéfredaktor Metra Petr Holeček.
Jednou z hlavních inovací nového webu je přehledné rozdělení obsahu podle krajů a okresů. Čtenář si jednoduše zvolí region, který ho zajímá, a získá přístup ke zprávám z míst, která zná.
Nová platforma Moje Metro pak dává prostor aktivním lidem, spolkům, sdružením nebo svazům, aby mohli publikovat své příspěvky přímo na zpravodajském portálu Metro.cz. Systém nabízí možnost tvořit vlastní obsah, sdílet ho s veřejností a budovat si čtenářskou komunitu.
„S novým kabátem webu jsme rozjeli i odvážnou myšlenku – kdy každý spolek, sdružení nebo svaz může informovat o tom, co dělá. Je to svižnější a lépe dohledatelný zdroj informací, než to zveřejňovat pouze na webových stránkách nebo sociálních sítích. Věříme, že tohle regionální zpravodajství zaměřené přímo na okresy čtenáři ocení,“ říká šéfredaktor deníku Metro Petr Holeček s tím, že velký zpravodajský web tak dává prostor přímo lidem.
Mladé umění se v Česku objevuje zejména v soukromých galeriích. Právě tam tak můžete narazit na to nejnovější, co současní talentovaní umělci tvoří. DSC Gallery se rozhodla před létem uspořádat výstavu dvou mimořádných osobností, kterým ještě nebylo ani 40 let – českého sochaře Matouše Háši a francouzského malíře Davida Weishaara.
DSC ukazuje fascinující mramorové busty talentovaného Matouše Háši
Enjoy
Linka M o Praze
Součástí nové digitální nabídky je i podcast Linka M, který přináší rozhovory s lidmi, kteří ovlivňují život v hlavním městě – ať už viditelně, nebo skrytě. Hostem byl například historik David Černý, který popisoval slavné pražské požáry. V dalších dílech vystoupil projektant z Dopravního podniku s informacemi o nových tramvajových tratích nebo bezdomovec Míra, jenž provází turisty temnými zákoutími Prahy.
Deník Metro je s denní čteností 415 tisíc čtenářů nejčtenějším deníkem v Praze a jedním z nejsilnějších titulů v celé České republice. Web Metro.cz s novou strukturou a přehledným designem reflektuje potřeby moderního čtenáře a staví na přístupnosti, rychlosti a lokálnosti.
Přihlaste do prestižní soutěže projekty, iniciativy a lídry, co mění svět! Další ročník Good Company Circle ocení lidi a firmy, co přispívají k pozitivním změnám.
Nominace otevřeny. Do 10. června se ještě můžete hlásit do soutěže GCC Awards
Filantropie
Žádné jaro. Na české hory se opět vrátila zima. Alespoň dočasně. V Krkonoších leží až 25 centimetrů sněhu, podobné je to i v Jeseníkách.
OBRAZEM: Na české hory se vrátila zima, někde se objevili i běžkaři
Enjoy
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.