Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Další Hra na oliheň na obzoru? Netflix zdvojnásobí investice do jihokorejské tvorby

Další Hra na oliheň na obzoru? Netflix zdvojnásobí investice do jihokorejské tvorby
Netflix.com
 ČTK

Streamovací služba Netflix v následujících čtyřech letech investuje v Jižní Koreji 2,5 miliardy dolarů (53,1 miliardy korun) do výroby televizních seriálů, filmů a reality show. Zdvojnásobí tak částku, kterou na tomto trhu investovala od roku 2016. S odvoláním na oznámení americké společnosti o tom informovala agentura Reuters.

Netflix investici oznámil po setkání jihokorejského prezidenta Jun Sok-jola s ředitelem internetové televize Tedem Sarandosem. Jun přicestoval v pondělí do Washingtonu na šestidenní návštěvu.

Netflix, ilustrační foto

Netflix sbírá nové předplatitele jen pomalu. Růst táhnou hlavně Asiaté

Netflixu v prvním čtvrtletí přibylo 1,75 milionu předplatitelů, méně než se čekalo. Americká streamovací služba to uvedla v úterý po skončení obchodování na amerických burzách. Akcie společnosti po zveřejnění hospodářských výsledků oslabily o více než devět procent, posléze ale znovu oživily.

Přečíst článek

Jihokorejský zábavní průmysl zažívá v posledních letech celosvětový boom. Podle aktuálních vládních údajů dosáhl v roce 2021 vývoz obsahu zahrnujícího hudbu, videohry a filmy rekordní výše 12,4 miliardy dolarů a v objemu vývozu za sebou nechal domácí spotřebiče a dobíjecí baterie.

Korejský seriál Hra na oliheň (Squid Game) z roku 2021 zůstává nejsledovanějším seriálem Netflixu všech dob. Za prvních 28 dní nasbíral 1,65 miliardy hodin streamování.

Hra o oliheň (v originále Squid Game)
video

Hra na oliheň vydělá Netflixu 891 milionů dolarů. To je čtyřicetkrát víc, než stála

Drsný jihokorejský seriál Hra na oliheň (v originále Squid Game), který se stal podzimním hitem Netflixu včetně Česka, se nejpopulárnější streamovací službě vyplatí. Podle interních dokumentů firmy, na které se odvolává server Bloomberg, by měl seriál o hře na přežití vygenerovat hodnotu 891 milionů dolarů (asi 19,5 miliardy korun). Výroba seriálu stála 21,4 milionu dolarů, tedy asi čtyřicetkrát méně. Netflix uniklé neoficiální informace nekomentoval.

Přečíst článek

Zakladatel a dosavadní výkonný ředitel Netflixu Reed Hastings na snímku z roku 2017.

Konec éry zakladatele Netflixu Reeda Hastingse. Muže, který změnil vnímání televize

Muž, který znovu vymyslel televizi. Nikým menším není Reed Hastings, který v roce 1997 založil poštovní videopůjčovnu Netflix. Z té je nyní největší globální televize světa s původním obsahem bojujícím o Oscary a bavící více než 230 milionů diváků ve 200 zemích světa. Nyní Hastings končí v každodenní operativě. Nová éra Netflixu tak odstartovala právě nyní.

Přečíst článek

ZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Myslet na budoucnost. To je hlavní téma zimního vydání magazínu Newstream CLUB. Hvězdou magazínu je Rony Plesl, který v rozhovoru poodkrývá velké plány pro další roky, které chce strávit v novém ateliéru za Prahou. Dále si můžete přečíst rozhovor s miliardářem a investorem Michalem Zahradníčkem, který před rokem otevřel fond Life BioCEEd a hledá skryté poklady ve vědeckých laboratořích.

Se svými vizemi budoucnosti se podělí i další výrazné figury českého veřejného dění včetně technologického evangelisty Petra Máry nebo ekonoma a filozofaTomáše Sedláčka

O zachování hodnot, tradic a budování odkazu hovoří Štěpán Laichter, který opravuje rodový dům na pražských Vinohradech od architekta Kotěry.

Čeští a slovenští dolaroví milionáři prožívají dobré časy. A to nikoli jen kvůli úspěchům v podnikání, ale také díky situaci na trzích, ukazuje nejnovější vydání Wealth Reportu, který ve spolupráci s agenturou Perfect Crowd připravila J&T Banka. Výnosy z akcií se vůbec poprvé staly hlavním zdrojem příjmů, když překonaly i výnosy z podnikání. A co je neméně podstatné: většina respondentů očekává, že dobře bude i nadále, třeba kvůli investicím do private equity. Kam dále tuzemští milionáři investují? I to zjistíte v novém vydání magazínu Newstream CLUB.

Desáté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo magazínu se můžete těšit opět na jaře.

Související

Doporučujeme