Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Další Hra na oliheň na obzoru? Netflix zdvojnásobí investice do jihokorejské tvorby

Další Hra na oliheň na obzoru? Netflix zdvojnásobí investice do jihokorejské tvorby
Netflix.com
 ČTK

Streamovací služba Netflix v následujících čtyřech letech investuje v Jižní Koreji 2,5 miliardy dolarů (53,1 miliardy korun) do výroby televizních seriálů, filmů a reality show. Zdvojnásobí tak částku, kterou na tomto trhu investovala od roku 2016. S odvoláním na oznámení americké společnosti o tom informovala agentura Reuters.

Reklama

Netflix investici oznámil po setkání jihokorejského prezidenta Jun Sok-jola s ředitelem internetové televize Tedem Sarandosem. Jun přicestoval v pondělí do Washingtonu na šestidenní návštěvu.

Netflix, ilustrační foto

Netflix sbírá nové předplatitele jen pomalu. Růst táhnou hlavně Asiaté

Netflixu v prvním čtvrtletí přibylo 1,75 milionu předplatitelů, méně než se čekalo. Americká streamovací služba to uvedla v úterý po skončení obchodování na amerických burzách. Akcie společnosti po zveřejnění hospodářských výsledků oslabily o více než devět procent, posléze ale znovu oživily.

Přečíst článek

Jihokorejský zábavní průmysl zažívá v posledních letech celosvětový boom. Podle aktuálních vládních údajů dosáhl v roce 2021 vývoz obsahu zahrnujícího hudbu, videohry a filmy rekordní výše 12,4 miliardy dolarů a v objemu vývozu za sebou nechal domácí spotřebiče a dobíjecí baterie.

Korejský seriál Hra na oliheň (Squid Game) z roku 2021 zůstává nejsledovanějším seriálem Netflixu všech dob. Za prvních 28 dní nasbíral 1,65 miliardy hodin streamování.

Hra o oliheň (v originále Squid Game)
video

Hra na oliheň vydělá Netflixu 891 milionů dolarů. To je čtyřicetkrát víc, než stála

Drsný jihokorejský seriál Hra na oliheň (v originále Squid Game), který se stal podzimním hitem Netflixu včetně Česka, se nejpopulárnější streamovací službě vyplatí. Podle interních dokumentů firmy, na které se odvolává server Bloomberg, by měl seriál o hře na přežití vygenerovat hodnotu 891 milionů dolarů (asi 19,5 miliardy korun). Výroba seriálu stála 21,4 milionu dolarů, tedy asi čtyřicetkrát méně. Netflix uniklé neoficiální informace nekomentoval.

Přečíst článek

Zakladatel a dosavadní výkonný ředitel Netflixu Reed Hastings na snímku z roku 2017.

Konec éry zakladatele Netflixu Reeda Hastingse. Muže, který změnil vnímání televize

Muž, který znovu vymyslel televizi. Nikým menším není Reed Hastings, který v roce 1997 založil poštovní videopůjčovnu Netflix. Z té je nyní největší globální televize světa s původním obsahem bojujícím o Oscary a bavící více než 230 milionů diváků ve 200 zemích světa. Nyní Hastings končí v každodenní operativě. Nová éra Netflixu tak odstartovala právě nyní.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme