Během jediného roku zavřela stovku poboček. Teď TGI Fridays žádá o bankrotovou ochranu
Americký řetězec restaurací TGI Fridays v sobotu požádal texaský federální soud o bankrotovou ochranu před věřiteli. Firma, která již letos uzavřela řadu poboček, uvedla, že nyní hledá způsob, jak zajistit dlouhodobou životaschopnost svých aktivit. Informovala o tom agentura AP.
Předseda představenstva podniku Rohit Manocha uvedl, že finanční problémy řetězce pramení zejména z pandemie nemoci covid-19 a z kapitálové struktury firmy.
Společnost TGI Fridays vznikla v roce 1965. Vrcholu popularity dosáhla v roce 2008, kdy měla ve Spojených státech přes 600 poboček. V současnosti má v USA pouze 163 poboček, zatímco loni to bylo 269 poboček, píše AP.
Téměř polovina Čechů obědvá přímo v kanceláři a do firemních jídelen jich chodí jen pětina, ukazuje nový průzkum společnosti In Catering. Do restaurací chodí přibližně desetina Čechů a při výběru místa jsou nejdůležitějšími faktory kvalita jídla a cena, přičemž nejsilnějším motivátorem pro změnu oblíbené restaurace jsou akční ceny a slevy.
Češi šetří. Obědvají v kanceláři, fastfoody a restaurace jsou na ústupu
Zprávy z firem
Kavárenský řetězec se rozhodl problémům s akcionáři čelit výměnou svého šéfa. Zachránit ho má fastfoodový matador Brian Niccol.
Starbucks má problémy, supi se slétají. Poradí si s nimi nový šéf? Zkušený je na to dost
Leaders
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.