Reklama

Amazon spouští virtuální zkoušení bot. Od puchýře ale neochrání

Amazon spouští virtuální zkoušení bot. Od puchýře ale neochrání
Amazon / užito se svolením
Veronika Kudrnová
vku

Amazon chce svým zákazníkům zpříjemnit online nákup bot. Pomocí speciálního digitálního nástroje si budou moci vybranou botu vyzkoušet, píše CNBC. Funkce sice nepomůže zjistit, zda bota sedí, ale nakupující díky ní alespoň vidí, jak na jeho noze vypadá. Riziko reálného puchýře z otlačení už ale musí vzít zákazník na sebe.

Reklama

Amazon ve čtvrtek spustil nový nákupní nástroj s rozšířenou realitou, který uživatelům umožňuje virtuálně si vyzkoušet boty, o které by mohli mít zájem. Společnost uvedla, že tento nástroj zákazníkům usnadní online nakupování a bude interaktivnější.

Funkce nazvaná Virtual Try-On for Shoes je zatím dostupná v e-shopu Amazonu jen pro uživatele iOS v USA a Kanadě. Zákazníci si díky ní mohou zkoušet digitální verze sneakersek od značek New Balance, Adidas, Reebok a Puma, píše CNBC

Amazon končí v Číně se čtečkami i e-shopem

Amazon končí v Číně se čtečkami Kindle i e-shopem

Amazon od čtvrtka přestane dodávat maloobchodníkům v Číně své elektronické čtečky Kindle a příští rok tam uzavře své elektronické knihkupectví Kindle. Amazon rozhodnutí oznámil ve čtvrtek na svém oficiálním účtu WeChat s tím, že upravuje strategické zaměření svých operací a že jeho další obchodní linie v Číně budou pokračovat, uvedla agentura Reuters.

Přečíst článek

Funguje to jednoduše. Stačí namířit fotoaparát chytrého telefonu na nohy, na displeji se pak objeví pár virtuálních bot. 

Tato funkce staví na stávajících virtuálních nákupních nástrojích Amazonu. Mnohé z nich využívají rozšířenou realitu, technologii, která překrývá skutečný svět virtuálními objekty. V roce 2017 Amazon spustil „AR View“, který uživatelům umožňuje vizualizovat produkt v jejich domácnosti pomocí smartphonu. Funkci poté vylepšil o nástroj nazvaný „Room Decorator“, který umožňuje umístění více virtuálních předmětů současně.

Amazon není jedinou společností, která experimentuje s rozšířenou realitou v online nakupování. Nábytkářský gigant Ikea, Nike, L’Oreal a prodejce rychlé módy Zara spustili podobné funkce.

Virtuální realita - ilustrační foto

Apple na hraně revoluce. Již brzy ukáže svou virtuální realitu

Legendární tvůrce iPhonů nezveřejnil žádnou převratnou novinku od roku 2015, kdy se objevily první Apple Watch. Firma tam je čím dál víc závislá na prodeji právě mobilních telefonů. Nyní by se mělo portfolio Applu rozšířit o nové zařízení nabízející virtuální realitu, uvádí agentura Bloomberg.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Amazon, ilustrační foto

To bude ještě masakr. Sociální nákupy z Číny válcují západní internetové obchody

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme