Bohužel musíme zdražit, přiznala IKEA. Prohrává boj s inflací
MoneyV průběhu roku se IKEA snažila čelit rostoucím nákladům na dopravu a suroviny proměnou procesů. Nyní přiznává, že již musí část nákladů převést na koncové zákazníky.
V průběhu roku se IKEA snažila čelit rostoucím nákladům na dopravu a suroviny proměnou procesů. Nyní přiznává, že již musí část nákladů převést na koncové zákazníky.
Herní konzole od společnosti Sony je vyprodaná na měsíce dopředu, a když se dostane do nabídky e-shopů, je během sekund pryč. Na sekundárním trhu je cena konzolí podle zjištění redakce Newstream až dvojnásobná proti běžným obchodům.
Britské společnosti Marks & Spencer loni uštědřila těžké rány nejen koronavirová pandemie, ale zejména vystoupení Británie z Evropské unie. V jeho důsledku se řetězec částečně stahuje z francouzského trhu. V provozu budou jen prodejny na letištích, nádražích a jiných dopravních uzlech.
Většina lidí plánuje nákup vánočních dárků přes internet. Pouhá tři procenta chtějí vše nakoupit v kamenných obchodech, tvrdí průzkum.
Inflace rapidně zrychluje, takže pozor na „smrskflaci“. Výrobci potají zmenšují velikost balení, aby nemuseli tolik zvyšovat cenu.
Velké plány a také velké změny představil zakladatel řetězce obchodujícího s elektronikou Smarty Petr Syrůček.
Nárůst uživatelských hodnocení může proměnit reklamní trh a změnit to, jak budeme v budoucnu platit za zboží a služby. Češi jsou však oproti vyspělému světu stále trochu specifičtí.
Meziročně se tržby v maloobchodě očištěné o kalendářní vlivy v červnu zvýšily reálně o 7,1 %, bez očištění o 7,2 %. Tržby v maloobchodě po očištění o sezónní vlivy meziměsíčně vzrostly o 0,6 %.
Velké řetězce s drogerií nabízejí stále více možností, jak nakupovat ekologičtější produkty. Zájem je také o zboží bez obalu.
Tvůrci nejdražších švýcarských hodinek mají před sebou velký úkol: Vyřešit otázku, jak přilákat mladé. Překvapivě v tom jsou docela dost úspěšní.
Mražené zboží a trvanlivé potraviny místo čedaru a skotského lososa. Brexit připravil Čechy o čerstvé britské potraviny.
Americká nápojová společnost Coca-Cola v prvním čtvrtletí 📈 zvýšila tržby meziročně o tři procenta na 11,3 miliardy dolarů (265 miliard korun). Čistý zisk se pak zvýšil o dvě procenta na 3,2 miliardy dolarů (75 miliard korun). K růstu tržeb přispělo zejména zvýšení prodejních cen. Výsledky podle agentury Reuters překonaly očekávání analytiků, Coca-Cola navíc zlepšila odhad celoročních tržeb.