Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Přírodní prvky, technologické vychytávky i barevný svět. Každá z vítězných prodejen zaujala něčím jiným

Přírodní prvky, technologické vychytávky i barevný svět. Každá z vítězných prodejen zaujala něčím jiným
VISA CZECH TOP SHOP, užito se svolením

Soutěž Visa Czech Top Shop pokračuje i v letních měsících a tak i v červenci inspektoři opět ocenili tři prodejny, které vynikly konceptem, přístupem k zákazníkům a celkovou atmosférou. Všechny vítězné provozovny ukazují, že kvalitní maloobchod může mít mnoho podob – od přírodního konceptu přes technologicky vybavený showroom až po hravou dětskou prodejnu.

Síla přírody ve Strakonicích

Na první příčce se v červenci umístil obchod Šumava Forrest ve Strakonicích, který nabízí přírodní ekologickou kosmetiku. Přestože je prodejna s rodinnou atmosférou menší, díky promyšlenému uspořádání působí přehledně a vzdušně. Sortiment je rozčleněn podle typů produktů, doplněn o informační letáky a výběr je pečlivě sestaven s důrazem na kvalitu a přírodní složení. Inspektoři ocenili nejen estetické a útulné prostředí, ale i milý, ochotný personál, který dokáže odborně poradit. Šumava Forrest tak potvrzuje, že i menší prodejny mohou nabídnout plnohodnotný zákaznický zážitek.

Moderní prodejna s parfémy a kosmetikou

Druhé místo patří brněnské prodejně Notino v České ulici, která je skvělým příkladem moderního retailu. Prodejna zaujme čistým designem, širokou nabídkou a výbornou orientací v prostoru. Zboží je doplněné testery, zákazníci si mohou produkty sami vyzkoušet a porovnat. Výrazným plusem je využití digitálních technologií. Zákazník může využít interaktivní prvky, které pomáhají s výběrem správného odstínu make-upu nebo vůně. Vysokou úroveň podtrhuje početný a vstřícný personál, který je připraven pomoci zákazníkům při výběru.

Dětský svět plný fantazie

Třetí místo obsadila prodejna Ťu Ťu Kids v pražské Šaldově ulici. I když se jedná o menší prostor, prodejna působí velmi příjemně a nápaditě. Výlohy jsou čisté a oživené veselými polepy, uvnitř pak zaujmou kreativní detaily – například zajímavý regál a prostor u pokladny potažený chlupatou látkou. Zboží je přehledně vystavené, orientace je intuitivní a všechny produkty jsou řádně označeny cenovkami. Milá a ochotná obsluha je připravena zákazníkům poradit a přispívá ke klidné a přívětivé atmosféře.

Vítěz červencového kola se zařadí mezi ostatní oceněné prodejny, z nichž vzejde celkový vítěz letošního ročníku. Ten bude slavnostně vyhlášen na podzimním finále soutěže Visa Czech Top Shop.

Cesta z maringotky k oceňované prodejně. Levandulové údolí soutěží ve finále Visa Czech Top Shop 2025

Červnové ocenění Visa Czech Top Shop za nejlepší kamennou prodejnu putovalo do srdce přírody nedaleko Prahy – do Levandulového údolí v obci Chodouň. Slavnostního předání, které proběhlo přímo v areálu, se zúčastnili zástupci a partneři soutěže Visa Czech Top Shop.

Přečíst článek

V červnovém kole Visa Czech Top Shop vítězily prodejny, které hladí smysly

Soutěž Visa Czech Top Shop pravidelně mapuje úroveň kamenného maloobchodu napříč Českem - a nejde jen o to, jak prodejna vypadá na první pohled.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme