Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Katarína Krajčovičová: Strategie budování osobního brandu nesmí zničit autenticitu člověka

Eva Čerešňáková

„Budování osobní značky je pro profesní směřování velmi důležité, přesto jde o oblast osobního rozvoje, která je stále poměrně nevědomým procesem,” říká Katarína Krajčovičová v pořadu Eva Talks Evy Čerešňákové. Katarína z pozice marketingové specialistky na budování osobní značky ve svém novém pořadu na Newstreamu ukazuje, že jde naopak o vědomý a dlouhodobý proces. „Hledala jsem průnik mezi tím, čemu jsem se roky profesně věnovala a zároveň aby to diváky bavilo. Vsadila jsem na uvolněnější nádech pořadu, ve kterém například hostům servírujeme míchaný drink jako odraz jejich osobní značky,” popisuje v rozhovoru Katarína. 

Reklama

Katarína Krajčovičová pro Newstream moderuje pořad Značka: Osobně. Zve si do něj zajímavé osobnosti se silným osobním brandem, které by svým příběhem mohly dál inspirovat.

A jak se pozná, že je něčí osobní značka dobrá? „Je subjektivní to hodnotit. Je to jako s lidmi – někdo ti sedí a někdo ne,“ prozrazuje Katarína s tím, že je třeba si ohlídat, aby strategie budování osobního brandu nedominovala nad autentičností. „Mnoho osobních značek působí uměle, rozhodujícím faktorem úspěchu je ale pravdivost,” říká Katarína ve speciálním vánočním dílu pořadu Eva Talks.

Pořad je také inspirací pro ty, kteří se bojí životních změn. „Chtěla jsem lidem ukázat, že když je dnes někdo účetní a touží po tom být malíř, že tento životní tranzit může udělat,” říká.

video

Cristina Muntean: Výstřednost nevadí. Autentičnost je nejlepším marketingem

V současnosti sociální sítě podporují obraz dokonalé sebeprezentace. Chceme zapadnout, což je přirozená lidská potřeba. „Osekáváním všeho, co si myslíme, že není dokonalé a nepatří k nám, ztrácíme na autenticitě,“ upozorňuje Cristina Muntean, expertka na osobní značku a strategickou komunikaci. „Když komunikujeme svůj osobní faktor bizarnosti beze strachu, naše osobní značka se stává nezapomenutelnou,“ dodává Cristina v pořadu Newstreamu s názvem Značka: Osobně.

Přečíst článek

Katarína divákům také radí, aby nepodléhali tlaku marketingových příruček. Ty hovoří například o pravidelnosti příspěvků na sociálních sítích, tvoření videí či podcastů. Katarína se sama svých klientů ptá, zda jim zvolené metody sebeprezentace vyhovují, nejdou proti jejich přirozenosti. „Je důležité znát sám sebe a být k sobě upřímný. Pokud cítíme, že to pro nás není, není třeba danou formu volit. Více uškodí, jak pomůže,“ dodává.

A jak vnímá svou osobní značku sama Katarína? „Do každé své činnosti od tvorby marketingového plánu přes obchodní setkání po moderování potřebuji vkládat esenci, která provází mě samotnou. To, čím jsem specifická. Co je mi vlastní. A to radím i klientům, aby se pokusili zaměřit pozornost na identifikaci vlastní unikátní esence, kterou vkládají do každé činnosti, kterou dělají. O tom je jejich vlastní osobní značka,“ vysvětluje.

A co je Kataríny specifickou esencí? „Mám ráda živost, spontánnost, praktičnost a kreativitu, a to bych byla ráda, kdyby si lidé i s mojí osobní značkou spojovali.“

Katarína v minulosti vedla platformu na podporu sebevědomí plnoštíhlých žen. Tu vidí zejména ve sdílení konkrétních tipů k tomu, aby se žena cítila přitažlivá bez ohledu na tom, jakou velikost oblečení nosí. „Když jsem se necítila dobře ve svém těle, zabírala mi aktivní podpora. Samotné tvrzení ‚měj se ráda, jaká jsi a medituj’, na mě nezabíralo. Razila jsem praktický a aktivní přístup, který se neobešel bez vystoupení z vlastní komfortní zóny. Vytvořila jsem si vlastní přístup a pro ženy síť podpory,“ uzavřela Katarína.

Pokud vás zajímají Kataríny konkrétní tipy na podporu sebevědomí, osobní značky, ale i zajímavosti ze zákulisí jejího pořadu, podívejte se na vánoční speciál Eva Talks v úvodu článku.

Děkujeme za poskytnutí prostor pro natáčení Falkensteiner Hotel Prague.

Podívejte se i na další díly pořadu Eva Talks:

video

Ewa Farna: Každá žena je superwoman

Úspěšná podnikatelka, úřadující česká slavice i máma dvou dětí Ewa Farna září spokojeností a vyrovnaností. Na výsluní je již sedmnáct let a svých fanoušků si natolik váží, že autenticita je pro ni klíčová. I proto dobře zvažuje, k jaké spolupráci v rámci svých sociálních sítí přistoupí. Přitom zájem o spolupráci s ní je velký. Není divu, když se s písní Tělo dostala až na slavnou reklamní obrazovku na newyorské Times Square. Jak těžké je spojit roli hvězdy a mámy? Sledujte první díl videosérie Eva Talks, v níž Eva Čerešňáková zpovídá významné osobnosti českého byznysu a kultury.

Přečíst článek

video

Diana Rádl Rogerová: Nejlepší můžete být jen v tom, co vás baví

Diana Rádl Rogerová patří mezi nejvlivnější ženy v České republice. Vrcholná manažerka v Deloittu, který letos po více jak 25 letech opustila, zanechala nesmazatelnou stopu. Kromě toho, že společnost pomohla posunout od tradičního poradenství více k technologiím, participovala na vzniku mnoha programů zaměřených nejen na podporu žen v byznyse. „Nebojte se dělat chyby. Jen chtějte vědět, kam vlastně jdete a proč,“ radí v novém díle pořadu Evy Čerešňákové na newstream.cz.

Přečíst článek

video

Nápady už si zakazuji, říká propagátorka žen podnikatelek Eva Čejková

Podnikatelka Eva Čejková patří mezi úspěšné ženy, které se nebojí realizovat své nápady. Mezi její úspěšné projekty se řadí projekt Ženy s.r.o. nebo Testuj.to, do kterého před dvěma lety vstoupila Heureka Group. Sama se považuje se za testerku všech rolí života. V pořadu Evy Čerešňákové Eva Talks pro Newstream přiznala, že ne všechny její projekty zazářily. Bez neúspěchů by ale nemohly přijít úspěchy, dodala.

Přečíst článek

video

Vladimíra Glatzová: Mám štěstí. Povahou jsem spíš hrdina než skeptik

První dáma české advokacie Vladimíra Glatzová třicet let vede jednu z nejprestižnějších českých právních kanceláří. Na rané devadesátky vzpomíná jako na dobu nekonečných možností. „Práce bylo hodně a nebylo třeba dělat žádný marketing. Prvních deset let to ale byla pořádná jízda!” zavzpomínala Glatzová pro Newstream v pořadu Eva Talks. Houževnatost, nebojácnost a odhodlání jsou jí vlastní, i díky tomu se dostala na výsluní. „Mám štěstí. Životním nastavením jsem spíš hrdina než skeptik,” dodala.

Přečíst článek

Reklama

Související

video

Autenticita. To je nejlepší strategie při budování osobní značky, shodují se hosté pořadu Značka: Osobně

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme