Vzduch za 250 korun. Italové nabízí netradiční suvenýr, nejsou ale první
Italský marketingový guru přišel s neotřelým, ne ale výjimečným, nápadem na suvenýry. Místo plakátu nebo magnetky chce turistům mířícím k jezeru Como prodávat plechovku s tamním vzduchem.
Alpské jezero Como přitahuje nejenom světové celebrity, dům v jeho blízkosti má například americký herec George Clooney, ale také čím dál tím víc běžných turistů. Podle lombardské turistické kanceláře jezero v roce 2023 navštívilo více než 5,6 milionu lidí. Píše o tom server CNN.
Italská společnost ItalyComunica se rozhodla neutuchajícího zájmu o lokalitu využít a kus tamní autentické atmosféry, přesněji 400 mililitrů vzduchu, nabízí v plechovce jako suvenýr. Za necelých 10 eur, v přepočtu 250 korun.
[[Twitter status: https://twitter.com/CTVNews/status/1853515092958036410]]
„Není to jen obyčejný výrobek. Je to hmatatelná vzpomínka, kterou nosíte ve svém srdci,“ uvedl mediální zástupce společnosti ItalyComunica pro server CNN.
Podle starosty Coma Alessandra Rapinese by bylo mnohem vhodnější propagovat v zahraničí například hedvábné šátky, kterými je oblast vyhlášená.
Případ z italského regionu Lombardie, právě v něm se Comské jezero nachází, není nijak ojedinělým. Vzduch jakožto upomínkový předmět nabízí i Neapol. A lahvičky s autentickou atmosférou nabízí i země Spojeného království nebo Island.
Bruce Springsteen letos objíždí Evropu. Navzdory přibývajícím létům stále ukazuje, proč je žijící legendou. I úterní koncert ve Vídni byl prvotřídním hudebním výkonem, ale i příležitostí k zamyšlení. Ten si ostatně našli i ekonomové.
REPORTÁŽ: Springsteen do Vídně přivezl skvělou hudbu, radost i dojetí. A možná i inflaci
Enjoy
Severovýchod sinajského poloostrava stále patří pro české výletníky mezi neprobádanou oblast, protože byl dlouho uzavřený a nyní zde platí přísná bezpečnostní opatření. Pro toho, kdo se chce podívat například na Mojžíšovu horu, nebo si vychutnat potápěčský ráj, je prakticky jedinou možností let a ubytování zprostředkované Čedokem. Je to totiž jediná cestovka, která cestu do Taby poskytuje.
REPORTÁŽ: Za beduínskou nevěstu se již neplatí velbloudy, ale zlatem. Dávné tradice se mění
Enjoy
ZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Myslet na budoucnost. To je hlavní téma zimního vydání magazínu Newstream CLUB. Hvězdou magazínu je Rony Plesl, který v rozhovoru poodkrývá velké plány pro další roky, které chce strávit v novém ateliéru za Prahou. Dále si můžete přečíst rozhovor s miliardářem a investorem Michalem Zahradníčkem, který před rokem otevřel fond Life BioCEEd a hledá skryté poklady ve vědeckých laboratořích.
Se svými vizemi budoucnosti se podělí i další výrazné figury českého veřejného dění včetně technologického evangelisty Petra Máry nebo ekonoma a filozofaTomáše Sedláčka.
O zachování hodnot, tradic a budování odkazu hovoří Štěpán Laichter, který opravuje rodový dům na pražských Vinohradech od architekta Kotěry.
Čeští a slovenští dolaroví milionáři prožívají dobré časy. A to nikoli jen kvůli úspěchům v podnikání, ale také díky situaci na trzích, ukazuje nejnovější vydání Wealth Reportu, který ve spolupráci s agenturou Perfect Crowd připravila J&T Banka. Výnosy z akcií se vůbec poprvé staly hlavním zdrojem příjmů, když překonaly i výnosy z podnikání. A co je neméně podstatné: většina respondentů očekává, že dobře bude i nadále, třeba kvůli investicím do private equity. Kam dále tuzemští milionáři investují? I to zjistíte v novém vydání magazínu Newstream CLUB.
Desáté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo magazínu se můžete těšit opět na jaře.